• längtarefternr2

    Vi som vill plussa i Juli 2017

    Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

    Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

    Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

    Vore roligt om någon vill följas åt :)

  • Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Felicia1022
    Love-V1 skrev 2017-07-03 16:19:21 följande:

    Ja tror du e de !! Såå spännande uppdatera direkt :)) vad har du annars för symptom?


    Ja jag uppdaterar sen när jag har gått hem & kissat haha :) jag har inga symptom alls, det hade jag inte led mitt första barn heller :)
  • Cecini87

    Så sjukt spännande o läsa allas inlägg! Håller tummarna för ett plus för dig i dag.

    Själv har man ju som sagt inte bim försen den 13. Svär på att man är skengravid igen!

    Försöker att inte tänka och känna efter men det är ju så svårt.

    Molvärk fortfarande o magen är så gasig...

  • Hanna01
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 18:09:42 följande:

    Likadant som imorse... :(


    Vad tråkigt! Det var samma för mig förra månaden, en sticka visade ett sånt svagt streck men sen blev det inget mer... :( Vänta några dagar och testa sen igen, så håller vi tummarna att det visar positivt då!
  • Love-V1
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 18:09:42 följande:

    Likadant som imorse... :(


    Så konstigt att de e svagare :/
  • längtarefternr2
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 18:09:42 följande:

    Likadant som imorse... :(


    Det kan ju vara för tidigt, eller så kanske du är låg hormonerare. Prova närmare helgen om mensen inte kommit. Hoppas på ett plus.

    Jag har idag molande värk och jätte gasig i magen, nästan precis som ja brukar bli innan mens så det har kanske inte tagit sig ändå men det är ju typ 5 dagar kvar till bim, men hoppas ju på ett plus :D
  • Felicia1022

    Vet att jag tjatar om mina test jämt men jag måste haha!

    Är det möjligt att 4st test av samma modell & märke ger spökstreck allihopa?! Blir så trött...

    Oredigerad bild, BIM -2

  • Stenbock7
    Felicia1022 skrev 2017-07-04 13:10:14 följande:

    Vet att jag tjatar om mina test jämt men jag måste haha!

    Är det möjligt att 4st test av samma modell & märke ger spökstreck allihopa?! Blir så trött...

    Oredigerad bild, BIM -2


    Ser tyvärr inget alls på detta heller :( Inte ens spök. Såhär såg mitt test ut dagar innan BIM:

  • Felicia1022
    Stenbock7 skrev 2017-07-04 13:19:45 följande:

    Ser tyvärr inget alls på detta heller :( Inte ens spök. Såhär såg mitt test ut dagar innan BIM:


    Okej, den här hemsidan drar ner kvaliteten på bilderna så himla mkt. Förstår ju att det är spök jag får hela tiden men det är så himla frustrerande! Varför finns det inget test som inte ger spökstreck? Haha
  • Stenbock7
    Felicia1022 skrev 2017-07-04 13:21:45 följande:

    Okej, den här hemsidan drar ner kvaliteten på bilderna så himla mkt. Förstår ju att det är spök jag får hela tiden men det är så himla frustrerande! Varför finns det inget test som inte ger spökstreck? Haha


    Nä, så är det ju :) Digitala CB är kanon, där står det ju rakt ut men de är så himla dyra. Och så måste man vänta till BIM eller längre.. jag testade negativt igår, men det var på ÄL+6 så det var ju alldeles för tidigt haha!
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017