• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Charlizee
    Hedblomster skrev 2017-08-26 20:55:17 följande:

    Ja! Ser ganska tydligt :) Men jag är inte expert på spök så det är svårt att se om det är det eller ej på bilden men det syns i alla fall och jag hoppas det är positivt! Min sambo tror också att alla test ska vara jättestarka... Håller tummarna för att det blir starkare och starkare!

    Känner igen ditt namn också, jag var i BIM mars/april/maj-trådarna men sen fick jag utomkveds och tog en paus. Nu är vi på andra försöket efter operationen så får se hur det går. När jag fick utomkveds testade jag med CB och fick supersvagt plus men det var inte spök utan positivt :) Även om det sen inte satt rätt. Min sambo trodde inte på att det var positivt förrän vi var på sjukhuset...


    Vad tråkigt att höra! Håller alla tummar för er att ni får plussa snart!! När har du BIM?

    Får bli nytt test på måndag! Hoppas det syns något då... är ju fortfarande väldigt tidigt att testa för mig...men man kan ju alltid hoppas
  • Grus grus

    Hej! Kikar in här lite försiktigt. Bim 5 september ca. Sista gången vi försöker få syskon till vår ettåring. Sen lägger vi ner.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Hedblomster
    Charlizee skrev 2017-08-26 21:55:47 följande:
    Vad tråkigt att höra! Håller alla tummar för er att ni får plussa snart!! När har du BIM?

    Får bli nytt test på måndag! Hoppas det syns något då... är ju fortfarande väldigt tidigt att testa för mig...men man kan ju alltid hoppas
    Tack! Runt 5-7/9. Brukar alltid känna äl jättetydligt men det var lite svårt denna månad och tog inga äl-tester, annars brukar jag kunna säga ett exakt datum för bim. Men vi har haft sex varannan dag i alla fall så vi har gjort vad vi kan :) 

    Håller verkligen tummarna för dig!
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-26 20:54:01 följande:

    Vad är exemplariskt?

    Vi hade sex en gång då jag hade hög fertilitet. Första dagen. Sen hade vi sex första dagen då det var maximal fertilitet. Alltså när ÄL är.

    Jag förstår dig. Är precis likadan själv. :)


    Att ha sex alla 5 fertila dagar :) Brukar va svårt att få till ibland när man har treåring, heltidsjobb och så. Hade semester denna gång så kanske inte var lika trött som vanligt haha ×D
    Matheus 131002!
  • mjaomjao
    Grus grus skrev 2017-08-26 22:52:29 följande:

    Hej! Kikar in här lite försiktigt. Bim 5 september ca. Sista gången vi försöker få syskon till vår ettåring. Sen lägger vi ner.


    Hej! Sista på ett tag, inte i livet??
    Bim 2 sept
  • Grus grus
    mjaomjao skrev 2017-08-27 05:59:56 följande:

    Hej! Sista på ett tag, inte i livet??


    Jo sista i livet. Jag är 36 år och känner mig för gammal. Vi vill gärna ge ett syskon till vårt barn, men någon gång måste man ju också känna att man sätter stopp. Och nu har vi kommit fram till det. Jag har inte ens köpt några graviditetstest till denna månaden, utan gör det om mensen blir sen. Känner mig lite nedstämd. Men ändå nöjd med att beslutet är taget. Man blir ju less på att försöka och försöka.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Jokri85
    Grus grus skrev 2017-08-26 22:52:29 följande:

    Hej! Kikar in här lite försiktigt. Bim 5 september ca. Sista gången vi försöker få syskon till vår ettåring. Sen lägger vi ner.


    Lägger ni ner för alltid eller ett tag?

    Vi vill gärna ha ett somarbarn så vi båda kan vara hemma...men lyckas vi ej funderar vi nästan på att vänta till nästa sommar. Men sjukvården är så dålig och ännu värre på sommaren så kanske ej gör något om man missar....

    Hur tänker ni om det?
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-27 05:25:43 följande:

    Att ha sex alla 5 fertila dagar :) Brukar va svårt att få till ibland när man har treåring, heltidsjobb och så. Hade semester denna gång så kanske inte var lika trött som vanligt haha ×D


    Wow snyggt jobbat!

    Det ska vi ha nästa månad ;) :)

    Ingen mens än men känner att den är på g. :/

    Bättre den kommer snabbt så får man börja om så snart som möjligt.

    Det borde lyckas om ni prickade alla dagar :) hoppas hoppas! När är BIM? Hur länge har ni försökt?
  • mjaomjao
    Grus grus skrev 2017-08-27 06:33:25 följande:

    Jo sista i livet. Jag är 36 år och känner mig för gammal. Vi vill gärna ge ett syskon till vårt barn, men någon gång måste man ju också känna att man sätter stopp. Och nu har vi kommit fram till det. Jag har inte ens köpt några graviditetstest till denna månaden, utan gör det om mensen blir sen. Känner mig lite nedstämd. Men ändå nöjd med att beslutet är taget. Man blir ju less på att försöka och försöka.


    Men! Jag tänker att ni inte kan ha försökt överdrivet länge m ett syskon om första är i 1-års åldern?

    Tog hen länge att få till?

    Jag är 33 och vill ha tre eller kanske tom fyra barn, försöker m andra barnet nu.. Men, ja, man tänker ju olika..
  • Elsisi

    Är nu på BIM -4

    Skulle vänta med att testa till BIM men det räckte lite molvärk så började jag testa - herre Gud så dåligt tålamod man har!

    Översta testet är fredag och de två i mitten lördag och så idag,söndag, längst ner.

    Undrar om det bara är torkstreck?



    På det nedersta kunde man ana något även innan det torkade, men kan lika gärna vara stirrsymptom :)

Svar på tråden Vi med BIM September 2017