• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-30 17:23:46 följande:

    Jag får också konstigt illamående emellanåt. Ja man vågar ju ej hoppas. Tänkte beställa hem 1 test bara. Så tar jag det i helgen. Tar du också i helgen? :)


    Jag tänkte detsamma :) att testa söndag morgon. Då är både jag och sambon hemma så kan man göra det tillsammans liksom :) om man beställer ett test ikväll så borde det väl hinna komma på fredag? Annars får jag köpa ett på lördag.

    Har så konstiga känningar i magen, värk men inte som mensvärk. Mer som att nåt händer därinne. Jag är typ livrädd nu. Livrädd att mensen ska komma. Livrädd för att hoppas och tro på nåt annat.
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-30 17:23:46 följande:

    Jag får också konstigt illamående emellanåt. Ja man vågar ju ej hoppas. Tänkte beställa hem 1 test bara. Så tar jag det i helgen. Tar du också i helgen? :)


    Kollade nu på hjärtat så var det 3 dagars leveranstid. Och på den megafynd var det massa frakt. Har du hittat nåt annat billigt/bra? Annars köper jag nog i butik.
    Matheus 131002!
  • Tisen
    Archimedes skrev 2017-08-30 18:13:54 följande:

    Jag ge också bim 4/9 och fick plus idag. Problemet är ju bara att man kommer att noja hela vägen fram till bim om att mensen kan komma


    Åh! Jag håller tummarna för att plusset förblir!
  • FH24
    Elsisi skrev 2017-08-30 17:10:58 följande:

    Grattis!!


    Tack så mycket och stort grattis även till dig! :D
  • Hedblomster

    Tror jag ska testa med ett predictor early imorgon bitti.... läskigt. Inget direkt som tyder åt varken det ena eller andra hållet.

  • Milou3
    Hedblomster skrev 2017-08-30 19:19:29 följande:

    Tror jag ska testa med ett predictor early imorgon bitti.... läskigt. Inget direkt som tyder åt varken det ena eller andra hållet.


    Spännande! Hur långt från äl är du?
  • Hedblomster
    Milou3 skrev 2017-08-30 19:28:06 följande:

    Spännande! Hur långt från äl är du?


    Hm, äl+9-10 blir det. Har bim på tisdag. Vet att det är tidigt att testa men såg någon med bim på måndag som fått plus idag så blev så sugen :)
  • Hedblomster
    Archimedes skrev 2017-08-30 18:13:54 följande:

    Jag ge också bim 4/9 och fick plus idag. Problemet är ju bara att man kommer att noja hela vägen fram till bim om att mensen kan komma


    Grattis! Hoppas allt går bra :)
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-30 18:16:49 följande:

    Jag tänkte detsamma :) att testa söndag morgon. Då är både jag och sambon hemma så kan man göra det tillsammans liksom :) om man beställer ett test ikväll så borde det väl hinna komma på fredag? Annars får jag köpa ett på lördag.

    Har så konstiga känningar i magen, värk men inte som mensvärk. Mer som att nåt händer därinne. Jag är typ livrädd nu. Livrädd att mensen ska komma. Livrädd för att hoppas och tro på nåt annat.


    Åh vad mysigt!

    Jag var så dum och beställde vitaminer för gravid och ett test. Lär ju ändå behöca det längre fram.

    Men det stod 3 vardagar så kommer få mitt på måndag :(

    Är ledig på måndag så kan testa i lugn och ro.

    Hmmm ja jag har också det. Börjar nästan tro att jag är sjuk eller något mår väldigt konstigt.

    Är jag inte gravid får jag nog gå till doktorn för jag mår verkligen annorlunda och skumt.
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-30 18:22:13 följande:

    Kollade nu på hjärtat så var det 3 dagars leveranstid. Och på den megafynd var det massa frakt. Har du hittat nåt annat billigt/bra? Annars köper jag nog i butik.


    Om du vill testa i helgen så köp i butik. Är medlem på hjärtat så hade check på 25 kr och även 30% rabatt.

    Så det var bra. Jag väntar gärna till måndag. Är ledig då och hemma och pluggar så kan testa i lugb och ro. Eller så får det bli test på tisdag...för jag får nog det sent på måndag haha vilken miss. Kan man testa mitt på dagen?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017