• Tösen88

    Ruvare hösten 2017

    Hej på er!

    Tänkte att det vore kul och prova starta en liten tråd för oss ruvare och andra som kämpar, om det är någon som vill prata av sig och dela med sig av sin resa hittills :)

    Själv är jag just nu inne på ruvdag 1 efter att fått en fin färsk blastocyst tillbaka. Så nu är det åter igen den lååånga väntan ;)

  • Svar på tråden Ruvare hösten 2017
  • Västerås
    jeenniie83 skrev 2017-10-27 15:35:28 följande:

    Va tråkigt västerås.

    När är testdagen?


    Det var förra veckan, först plus sen blödning och nu negativt
  • Bellelle

    Hej allihopa, hur går det för er? Äntligen efter 6 år så har vi plussat:) ska tillbaka till kliniken 9 nov för ultraljud.

  • authentic
    Bellelle skrev 2017-10-27 20:19:21 följande:

    Hej allihopa, hur går det för er? Äntligen efter 6 år så har vi plussat:) ska tillbaka till kliniken 9 nov för ultraljud.


    Stort grattis till plusset!!

    Jag testade idag och fick mig ett pluss jag också, är överlycklig och skitnervös så samma gång.
  • Längtan1988
    authentic skrev 2017-10-27 17:21:20 följande:

    Jag har gjort en ostimulerad FET och fick då sätta tillbaka på dag 6 efter utslag på ägglossningstester, eftersom min blasto var 6 dagar gammal när den tinades upp. Tog ingenting efteråt alls.

    Hoppas allt går bra på söndag :)


    Tack så mycket!
  • Längtan1988
    authentic skrev 2017-10-28 09:38:27 följande:

    Stort grattis till plusset!!

    Jag testade idag och fick mig ett pluss jag också, är överlycklig och skitnervös så samma gång.


    Grattis!!
  • Västerås
    waldesten16 skrev 2017-10-26 13:06:59 följande:
    Beklagar och förstår din känsla. Stor kram
    Beklagar ...
    Samma för oss vi börjar i nov med sista embryot i frysen
  • kattnos

    Hej, jag hoppar in i tråden!
    Jag är nu ruvare då vi gjorde FET igår med en blastocyst. Rd 1 idag alltså :)

  • Längtan1988
    kattnos skrev 2017-10-29 06:18:46 följande:

    Hej, jag hoppar in i tråden!

    Jag är nu ruvare då vi gjorde FET igår med en blastocyst. Rd 1 idag alltså :)


    Hej!

    Så kul! Har du gjort ostimulerad?

    Väntar på att ringa kliniken vid 9 och höra om vår blasto ser bra ut idag också FET.
  • Nyaellen

    Jag testade idag rd17 (egentligen testdag i morgon) och testet var negativt, ingen mens dock. Har idag och i morgon kvar med lutinus så min teori är att lutinus skjuter fram min mens. Ca 4 dagar över beräknad nu... trist men nya tag på försök nr 2, har inget i frysen.

  • Längtan1988
    Nyaellen skrev 2017-10-29 08:16:04 följande:

    Jag testade idag rd17 (egentligen testdag i morgon) och testet var negativt, ingen mens dock. Har idag och i morgon kvar med lutinus så min teori är att lutinus skjuter fram min mens. Ca 4 dagar över beräknad nu... trist men nya tag på försök nr 2, har inget i frysen.


    Jag vet hur jobbigt det där är. Man blir så ledsen. Men än finns ett litet hopp!!

    Gjorde du ostimulerad FET och fick lutinus efter insättning?
Svar på tråden Ruvare hösten 2017