• Adalgisa

    BF oktober 2018

    Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

  • Svar på tråden BF oktober 2018
  • Mialutta

    Nu kan man via meddelande höra av sig till mig eller Adalgisa för att bli inbjuden till BF Oktober 2018 på FB. Gruppen är hemlig och ej sökbar (om jag fattat det hela rätt) men blir vi fler som är med så kan vi alla hjälpas åt att bjuda in:)

  • MJasseF
    Mialutta skrev 2018-01-26 17:52:14 följande:

    Nu kan man via meddelande höra av sig till mig eller Adalgisa för att bli inbjuden till BF Oktober 2018 på FB. Gruppen är hemlig och ej sökbar (om jag fattat det hela rätt) men blir vi fler som är med så kan vi alla hjälpas åt att bjuda in:)


    Jag är gärna med i gruppen, skickade privat meddelande till dig. :)
  • Anonym (Lalamaso)

    Hej!

    Jag plussade i onsdags och enligt preglife appen är bf 5 oktober ?? Vi förlorade vår ängladotter i Augusti -17 i v 24 och försökt igen sen dess, nu när plusset kommit så är vi både extremt tacksamma och glada men även lite lite nervösa. Kommer ha stor stöd från vården förhoppningvis. Ska bli kul att följas åt från början tills våra bebis kommer :) vi har berättat för mina föräldrar, syskon. Min man ska även han berätta för sina föräldrar. Trots att det är tidigt men känns skönt att ha fler man kan prata med och dela med sig av hela resan :) jag är gärna med i Facebookgruppen!

  • Anonym (Lalamaso)
    Mialutta skrev 2018-01-26 17:52:14 följande:

    Nu kan man via meddelande höra av sig till mig eller Adalgisa för att bli inbjuden till BF Oktober 2018 på FB. Gruppen är hemlig och ej sökbar (om jag fattat det hela rätt) men blir vi fler som är med så kan vi alla hjälpas åt att bjuda in:)


    Jag har skickat ett meddelande till dig här på FL med adress :)
  • Doors

    Hej! Jag plussade igår morse och igår kväll körde jag ett digitalt. Stod v. 2-3. Jag hade ÄL kring 12/1så jag tror att min BF beräknas till början av oktober? :)

    Är gärna med i en grupp på FB om den är helt hemlig, inte riktigt redo för att dela nyheten med kollegor osv. än. :)

  • Anonym (Avo)

    Plussade i förrgår och är 33 år. Är livrädd då jag har 3 stora barn och gjort mitt på den fronten. Väntar dessutom på sterilisering sen flera månader tillbaka så detta känns verkligen olägligt ???? Dessutom har jag en del fysiska problem som gör graviditeten till mer riskfylld och inte blir det bättre av att jag gjorde en abort för ett par år sen som innebar en hel del komplikationer och jag förlorade en del blod. Är helt enkelt livrädd men har bestämt oss för att inte gå igenom en abort till. Låter naturen ha sin gång och om det inte går vägen så har jag en väntande sterilisering. 

    Fler som har en del fysiska besvär/åkommor som gör grav lite mer riskfylld eller som haft tuffa graviditer och förlossningar innan som gör er rädda?

  • sweetcandy

    Hej!

    Jag vill jätte gärna vara med i en BF grupp på Facebook :) kommer ha BF 4 oktober på min mans födelsedag


    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    Anonym (Lalamaso) skrev 2018-01-27 09:23:43 följande:

    Hej!

    Jag plussade i onsdags och enligt preglife appen är bf 5 oktober ?? Vi förlorade vår ängladotter i Augusti -17 i v 24 och försökt igen sen dess, nu när plusset kommit så är vi både extremt tacksamma och glada men även lite lite nervösa. Kommer ha stor stöd från vården förhoppningvis. Ska bli kul att följas åt från början tills våra bebis kommer :) vi har berättat för mina föräldrar, syskon. Min man ska även han berätta för sina föräldrar. Trots att det är tidigt men känns skönt att ha fler man kan prata med och dela med sig av hela resan :) jag är gärna med i Facebookgruppen!


    Beklagar din dotter <3 har själv förlorat en son 2016 som vart 4,5mån, så är riktigt nervös nu
    ♥ James&Oliver ♥
Svar på tråden BF oktober 2018