• Anonym (Chronical)

    Nån som attraheras av äldre kvinnor?

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.

  • Svar på tråden Nån som attraheras av äldre kvinnor?
  • Anonym (kaffetivrångstrupen)
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-22 06:43:44 följande:

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.


    Är du ute efter nåt seriöst med de yngre männen, eller mest sex?
  • Anonym (kaffetivrångstrupen)

    Inte en enda negativ kommentar än. Om en man startat tråden, och sagt han dras till yngre kvinnor, då jävlar Demon

  • Anonym (Chronical)
    Anonym (kaffetivrångstrupen) skrev 2018-04-23 14:56:05 följande:
    Är du ute efter nåt seriöst med de yngre männen, eller mest sex?
    Vilket som. Men jag skulle inte inleda något seriöst med någon under 25, då jag tror att skillnaden blir för stor.
  • Anonym (Dilfen)
    Anonym (kaffetivrångstrupen) skrev 2018-04-23 14:57:49 följande:

    Inte en enda negativ kommentar än. Om en man startat tråden, och sagt han dras till yngre kvinnor, då jävlar 


    Ja, tänk vad orättvist livet är ibland! Det ska ju vara exakt lika, precis som det är förövrigt. Män och kvinnor har KU lika makt, lön....

    Låt det nu vara mer ok att äldre kvinnor attraheras av yngre män än vad det är för äldre män att attraheras av yngre kvinnor. Så kan vi ta det den dagen när världen är rättvis förövrigt:)
  • Anonym (Åldrar)
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-23 15:49:43 följande:
    Vilket som. Men jag skulle inte inleda något seriöst med någon under 25, då jag tror att skillnaden blir för stor.
    så du skulle kunna träffa yngre män mellan 19-24 för kortare romanser?
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-23 16:54:13 följande:
    så du skulle kunna träffa yngre män mellan 19-24 för kortare romanser?
    Ja, möjligtvis, om allt känns rätt. Dock inte yngre än så, för det skulle absolut kännas fel för mig.
  • Teppar
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-23 19:31:28 följande:
    Ja, möjligtvis, om allt känns rätt. Dock inte yngre än så, för det skulle absolut kännas fel för mig.
    Sugen på o snacka? 
  • Anonym (Chronical)

    Ni som har skrivit här att ni dras till äldre kvinnor, är ni främst dragna till kvinnor som ser ut att vara äldre och beter sig så eller cougars som lätt kan tas för att vara yngre än de är? Alltså är det själva utseendet och sättet hos en äldre kvinna ni attraheras av eller bara åldern i sig?

  • 9000baby
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-22 06:43:44 följande:

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.


    23åring kille som är sugen på äldre kvinnor
  • Teppar
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-23 19:39:40 följande:

    Ni som har skrivit här att ni dras till äldre kvinnor, är ni främst dragna till kvinnor som ser ut att vara äldre och beter sig så eller cougars som lätt kan tas för att vara yngre än de är? Alltså är det själva utseendet och sättet hos en äldre kvinna ni attraheras av eller bara åldern i sig?


    Självklart utseendet och personligheten. Det är pirrigt pga att det känns lite tabu. Sen är äldre kvinnor mycket trevligare, jämfört med tjejer runt 20-25 där hela livet kretsar kring sociala medier och bilder.
Svar på tråden Nån som attraheras av äldre kvinnor?