• Anonym (Chronical)

    Nån som attraheras av äldre kvinnor?

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.

  • Svar på tråden Nån som attraheras av äldre kvinnor?
  • PeeZ87 kik
    Anonym (Lotta) skrev 2018-04-24 13:44:30 följande:

    Nån som kan tänka sig sex med mig när min man ser på?

    60 år och överviktig. Stora bröst o stor rumpa.

    Eller har tåget gått?


    Mer än gärna pm mig så kan vi prata mer
  • Anonym (Åldrar)
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-22 06:43:44 följande:

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.


    Förresten skulle du säga att det är ett fåtal kvinnor mellan 30-45 som tänder på yngre män?

     Har du funderat över att dejta flera samtidigt eller vill du enbart satsa på en.
     Tränar du mycket eller är det ointressant för dig 
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-28 01:40:57 följande:
    Förresten skulle du säga att det är ett fåtal kvinnor mellan 30-45 som tänder på yngre män?

     Har du funderat över att dejta flera samtidigt eller vill du enbart satsa på en.
     Tränar du mycket eller är det ointressant för dig 
    Jag känner ändå en del som gör det, men så umgås jag kanske lite mer med den typen som inte blivit "gamla kärringar" redan vid 25, om du förstår vad jag syftar på för typ. Tror absolut att det är mkt vanligare med kvinnor på 35+ som attraheras av yngre än kvinnor under denna åldern. I 20-årsåldern verkar ju de flesta föredra lite äldre.

    Att dejta flera samtidigt är inget för mig, jag är alldeles för emotionellt styrd för att få det att fungera. Skulle inte heller kännas schysst.

    Jag tränar ca 5 dagar i veckan och rör även på mig mkt i vardagen. Det mesta sköts dock genom kosten, så även om jag har perioder då jag inte tränat lika mycket så har jag varit i god form. Har alltid varit smal, men så är jag väldigt hälsomedveten också. Även efter graviditeterna var det inga problem att gå ner allt, men jag tippar på att en stor del av det är genetik.
  • Anonym (Åldrar)
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-28 09:13:44 följande:
    Att dejta flera samtidigt är inget för mig, jag är alldeles för emotionellt styrd för att få det att fungera. Skulle inte heller kännas schysst.
    ok men en kort romans med en kille mellan 19-24 skulle det funka och när den är slut går du vidare till nästa eller det är inget lockande för dig. 
    Hur tränar du lyfter du vikter? 
  • Starlite

    Oja det jag. Är 31 och kvinnor upp till 55 är otroligt attraktiva.

    Fast åldern är ju bara en siffra eller? ????

  • lklm
    Anonym (Lotta) skrev 2018-04-24 13:44:30 följande:

    Nån som kan tänka sig sex med mig när min man ser på?

    60 år och överviktig. Stora bröst o stor rumpa.

    Eller har tåget gått?


    Skicka PM tack.

    On topic: äldre kvinnor är mycket intressanta än yngre.
  • Oldisgold

    Jag attraherats enormt av äldre kvinnor. Jag har både träffat/dejtat och haft sex med äldre kvinnor.

    Anledningen till detta vet jag inte riktigt. Men jag tycker att jag får så mycket mer i utbyte av en äldre kvinna än vad jag får av någon i min egen ålder. Jag tycker att äldre ligger på ett helt annat mentalt plan än yngre och dessutom fler år av livserfarenhet. Sen ska jag inte sticka under stolen med att en äldre kvinnokropp är fantastisk. Jag har jättesvårt för den där ytliga perfektionen som yngre kvinnor har. Jag tror att äldre liksom uppskattar sig själv på ett annat sätt och därför blir sexigare av automatik.

  • Anonym (Åldrar)
    Anonym (Chronical) skrev 2018-04-22 06:43:44 följande:

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.


    Tror du det här är ett tabubelagt ämne
  • Anonym (Jonas)

    Många transar och bögar här, inte alla som ger sig ut for kvinnor är äkta.
    Bara en vänlig varning. Jag har varit ung kåt man själv, otrolig lättlurad när man börjar bli upphetsad.

  • Anders 386

    Kan tänka mig att det kan kännas lite mer kravlöst för en ung kille att vara med en äldre kvinna. Han får liksom känna sig väldigt ung och fräsch och behöver inte känna sig lika "bedömd" som tillsammans med en jämnårig kvinna. Många yngre kvinnor kanske också är mera fokuserade på sig själva och sitt eget utseende medan en äldre kvinna kan känna sig lite mer bekväm eftersom hon liksom ändå inte kan tävla mot dom unga?

Svar på tråden Nån som attraheras av äldre kvinnor?