• Emhy89

    BF Februari 2019

    Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

    Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

    Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Februari 2019
  • Emma9090
    LinaMariaO skrev 2018-08-01 12:30:18 följande:

    Jag vill gärna bli tillagd i Facebook gruppen :) linaohlsson88@hotmail.com är min mejl

    Är i vecka 10 och mår för jäkligt, tror jag behöver lite pepp att er i samma sits!


    Åh. Så synd att jag inte har Facebook. Får håll mig här på familjeliv :) mår också skit haha, och denna olidliga värmen gör det ju inte bättre...
  • LinaMariaO
    Emma9090 skrev 2018-08-01 13:51:40 följande:

    Åh. Så synd att jag inte har Facebook. Får håll mig här på familjeliv :) mår också skit haha, och denna olidliga värmen gör det ju inte bättre...


    Men åh precis! Jag känner mig så oerhört gnällig och tråkig, men jag lider något fruktansvärt! Gråter varje dag för jag förstår inte hur jag ska överleva dagen. Vill ju vara glad och förväntansfull, men illamåendet och tröttheten i kombination med värmen gör mig totalt utslagen och uppgiven. Tar till alla knep och råd som kan underlätta måendet men det hjälper liksom inte... får panik :( :(
  • Sandihåret
    Emma9090 skrev 2018-07-25 22:11:12 följande:

    Men vad läskigt. Fattar verkligen din oro och tomhet. Håller alla tummar för er verkligen! Är det ett första barn? Jag har mitt kub test om lite mer än en vecka och är så himla nervös...har liksom börjat känna och acceptera att man verkligen är gravid nu.


    Det är mitt första barn :) fick svar idag , Allt ser normalt ut Nu kan jag andas ut och kolla på kortet vi fick vid ultraljudet och känna glädje för att barnet verkar friskt ! Jag önskar att alla kunde få göra ett Nipd test iställetför kub!
  • Sandihåret
    Emhy89 skrev 2018-07-25 18:38:03 följande:

    Vilket tufft besked. Hoppas verkligen på att NIPD-testet kommer med bättre besked <3


    fick svar idag , Allt ser normalt ut Nu kan jag andas ut och kolla på kortet vi fick vid ultraljudet och känna glädje för att barnet verkar friskt ! Jag önskar att alla kunde få göra ett Nipd test iställetför kub!
  • Anonym (35-åringen)
    Sandihåret skrev 2018-08-01 17:11:18 följande:

    fick svar idag , Allt ser normalt ut Nu kan jag andas ut och kolla på kortet vi fick vid ultraljudet och känna glädje för att barnet verkar friskt ! Jag önskar att alla kunde få göra ett Nipd test iställetför kub!


    Vad glad jag blir att läsa detta hurra!!!

    Jag längtar efter semester... 1,5 veckor kvar... en evighet känns det som
  • Norrlänska
    Enrosakorv skrev 2018-08-01 12:10:20 följande:

    Får inget svar.. Ingen annan som kan lägga till? :(


    Inte vad jag vet... ??

    Ska mail henne på messenger å be henne kolla här ????
    =)
  • Enrosakorv
    Norrlänska skrev 2018-08-01 18:29:17 följande:

    Inte vad jag vet... ??

    Ska mail henne på messenger å be henne kolla här ????


    Tack :)
  • Liten 2018

    Är i vecka 11 nu, mår inte illa lika ofta. Men plötsligt så är det där å då är det bara ta det lungt. För mig hjälper det nu ofta att äta nåt, så släpper det. Hoppas ni andra snart mår bättre.

    Jag har ett annat "problem" nu. Så jäkla svullen. Går inte å dölja så bra å jag har precis börjat jobba. Var å köpte par vanliga toppar idag som kanske går. Provade mammatopp å den satt toppen å skön. Är rätt smal innan. Hur gör ni för att dölja? Går det eller hoppas ni på det bästa, hahaha.

  • Carro1992
    Liten 2018 skrev 2018-08-01 20:13:31 följande:

    Är i vecka 11 nu, mår inte illa lika ofta. Men plötsligt så är det där å då är det bara ta det lungt. För mig hjälper det nu ofta att äta nåt, så släpper det. Hoppas ni andra snart mår bättre.

    Jag har ett annat "problem" nu. Så jäkla svullen. Går inte å dölja så bra å jag har precis börjat jobba. Var å köpte par vanliga toppar idag som kanske går. Provade mammatopp å den satt toppen å skön. Är rätt smal innan. Hur gör ni för att dölja? Går det eller hoppas ni på det bästa, hahaha.


    Är också väldigt svullen, men har berättat för alla som behöver veta just nu. Nästa vecka blir dock lite jobbig då jag jobbar 2 dagar med mina kollegor innan chefen kommer, vill gärna berätta för chefen först. Så jag får helt enkelt hoppas på det bästa, ingen kommer ju fråga rätt ut ändå tänker jag ;)
Svar på tråden BF Februari 2019