• Anonym (????)

    12 årig kille inne på tjejernas

    Idag när jag var på badhuset med min femåring så var det en minst 12 årig kille inne på tjejernas, han pratade helt normalt och verkade inte vara förståndshandikappad på något sätt, han verkade vara där med sin mamma och duschade helt öppet också. Är detta ens okej?

  • Svar på tråden 12 årig kille inne på tjejernas
  • Nimzay
    Anonym (Känsliga ni är..) skrev 2018-06-21 09:05:04 följande:

    Har varit vuxna kvinnor inne på herrarnas, både personal å vid nått tillfälle en som leta efter sitt barn.

    Bryr mig inte ett skit faktiskt, jag gör mitt.


    Du tycker alltså inte att det här med olika omklädningsrum är så viktigt överhuvudtaget? Intressant, är ju kanske inte alla som gör det
  • Anonym (Känsliga ni är..)

    Så kan det vara, men för mig skit detsamma, synd att det inte funkar i praktiken det är dock en annan diskussion.

    Men forum bygger ju på åsikter å min åsikt är att jag skulle inte bry mig.

    Ha en fin midsommar

  • Nimzay
    Anonym (Känsliga ni är..) skrev 2018-06-21 09:13:23 följande:

    Så kan det vara, men för mig skit detsamma, synd att det inte funkar i praktiken det är dock en annan diskussion.

    Men forum bygger ju på åsikter å min åsikt är att jag skulle inte bry mig.

    Ha en fin midsommar


    Okej haha, intressant...

    Detsamma ;)
  • Anonym (????)
    BossHoss skrev 2018-06-21 08:18:18 följande:

    Hur vet du inte HEN identifierade sig som HON och då har ju HON rätt att vara där inne


    Nej, HAN har ingen rätt att vara därinne.
  • viseversa
    Nimzay skrev 2018-06-21 09:08:25 följande:
    Du tycker alltså inte att det här med olika omklädningsrum är så viktigt överhuvudtaget? Intressant, är ju kanske inte alla som gör det
    Men det är väl inte så konstigt. Alla tycker olika. 
  • Anonym (????)

    Jag skrev att han såg ut att vara MINST 12 år, kan lika gärna ha varit 14 år. Och vadå inte vill släppa in sitt lilla barn på herrarnas? Wtf? En tolvåring är inte ett litet barn och nej, ett handikapp syns inte alltid men denna ungen klarade uppenbarligen av att både sköta dusch och skåp osv på egen hand så då kan han ju göra det inne på herrarnas?

  • Anonym (????)
    Anonym (Känsliga ni är..) skrev 2018-06-21 08:50:14 följande:

    Han var där inne på duscha med sin mamma, jobbigt ...eller?

    Stod han å glodde ögonen ur sig eller gjorde han det man ska, byta om å duscha?

    Sen ser man inte alltid om nån har ett handikapp eller inte...


    Ja, det var jobbigt och framförallt tänkte jag på hur jobbigt det skulle ha kunnat vara om det hade varit jämnåriga flickor därinne samtidigt. En 12 årig flicka står och duschar och in kommer en jämnårig pojke, tror du att många 12 åriga tjejer hade tyckt att det varit så kul...?
  • Anonym (????)

    Kan även tillägga att det brukas finnas badvakter som kan hjälpa till om det är något barn som behöver hjälp på något sätt. Men nu såg inte detta barnet ut att behöva någon hjälp, som sagt. Hans mamma gick t.om ut före honom till simhallen och han skötte sig själv därinne.

  • Nimzay
    viseversa skrev 2018-06-21 09:55:29 följande:
    Men det är väl inte så konstigt. Alla tycker olika. 
    Sa jag att det var konstigt ifall han tyckte så? Tyckte ju bara att det var intressant då det ju trots allt ses som en vanlig grej med separerade omklädningsrum.
  • viseversa
    Nimzay skrev 2018-06-21 09:59:52 följande:
    Sa jag att det var konstigt ifall han tyckte så? Tyckte ju bara att det var intressant då det ju trots allt ses som en vanlig grej med separerade omklädningsrum.
    Separerade omklädningsrum kommer itne försvinna bara för att några få inte tycker det är en stor grej om kvinnor kommer in på herrarnas eller tvärt om. 
Svar på tråden 12 årig kille inne på tjejernas