• Anonym (P)

    SD varför är du för / emot?

    Jag har ingen aning hur partierna ser ut det enda jag hört om är att folk antingen hatar eller älskar SD that's it

    Vore kul att höra folk som är emot SD vad ni utgår från för argument? och ni som är neutral mot SD eller stöttar SD varför ni gillar de?

  • Svar på tråden SD varför är du för / emot?
  • nihka
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-12 10:10:35 följande:

    I t.ex Rinkeby och andra sk utsatta områden där sossarna fått flest röster var det klanledarna som följde med in i vallokalerna och såg till att deras kvinnor röstade "rätt"". Trots att valarbetarna protesterade var det nästan normen så hur demokratiskt var det?


    Jag hörde att det var grupper som under pistolhot tvingade invånarna i Skåne att rösta på SD. Inget annat hade kunnat förmå mig i alla fall!
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-12 12:31:45 följande:

    Någon som ens blir förvånad att det var en sosse?


    Tja. Hen kanske inte kände till att man inte får dela ut röstsedlar när namn på kandidater är förkryssade.

    Tror du att det var en massa SDare som röstade på S istället eftersom valsedlar delades ut där Hen Hensson var förkryssad? Det är ju en förfärligt massa bokstäver att hålla ordning på i partinamnen
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-12 12:03:12 följande:

    Dramat fortsätter och vilka/vilken ska tvingas att lämna gruppen?


    Du har tänkt lite FEL här. SD kan inte lämna "gruppen" för SD har aldrig ingått i någon gruppgemenskap.

    SD har dessutom problem att smälta valresultatet, men så går det när man lever verklighetsfjärrmat år efter år:


    ">



     
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-09 12:24:41 följande:

    Undrar hur mycket valfusk det förekommer som aldrig avslöjas? Det går t.ex att med en vanlig ficklampa genomlysa valkuverten och se vad dom innehåller för röster.


    Special, only för you and you and you and...

    https://www.metro.se/artikel/tre-falska-p%C3%A5st%C3%A5enden-om-valfusk-som-du-inte-ska-sprida-vidare
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Johan H
    nihka skrev 2018-09-12 19:37:12 följande:
    Du har tänkt lite FEL här. SD kan inte lämna "gruppen" för SD har aldrig ingått i någon gruppgemenskap.

    SD har dessutom problem att smälta valresultatet, men så går det när man lever verklighetsfjärrmat år efter år:


    ">



     
    Varför förlöjligar du Olle vad är ditt motiv med de? Han skickade en länk som påvisade om fusk vad är ditt problem kring detta? Skriv inget om du inte har något konkret att tillföra i debatten.
  • Anonym (Kommer rösta SD)
    KillBill skrev 2018-09-12 10:17:47 följande:

    Enligt uppgift så har SD och borgerliga partier överhuvudtaget inte varit representerade i Rinkeby under valet 2018. Ditt inlägg verkar vara en bortförklaring för att förklara ett dåligt valresultat.


    Killbill vad tycker du om o du inte är muslim om 30 år så blir du stenad till döds? Vad tycker du om 30 år att Islam är vår nya religion? Vad tycker du om att vi slopar jämställdhet om 30 år? Men positivt är ju om du blir muslim då kan du ha 4 fruar de är ju alltid något.
  • nihka
    Johan H skrev 2018-09-12 23:34:14 följande:
    Varför förlöjligar du Olle vad är ditt motiv med de? Han skickade en länk som påvisade om fusk vad är ditt problem kring detta? Skriv inget om du inte har något konkret att tillföra i debatten.
    Konspirationsteoretikers uttalanden SKA förlöjligas. Det är det de är till för. Den bästa Olle har kläckt är att det satt rösträknare med ficklampor och genomlyste kuvert för att sedan plocka bort oönskade röster. Källa: de egna hjärnvindlingarna. Hahahaha!

    Skriv inget om du inte vet vad du kommenterar.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Kommer rösta SD) skrev 2018-09-12 23:39:17 följande:
    Killbill vad tycker du om o du inte är muslim om 30 år så blir du stenad till döds? Vad tycker du om 30 år att Islam är vår nya religion? Vad tycker du om att vi slopar jämställdhet om 30 år? Men positivt är ju om du blir muslim då kan du ha 4 fruar de är ju alltid något.
    Va tycker du om o du inte är jude om 30 år så blir du spettad till döds? Vad tycker du om 30 år att nazism är vår nya ideologi? Vad tycker du om att vi slopar jämställdhet om 30 år? Men positivt är ju om du blir nazist då kan du spöa 4 judar de är ju alltid något.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Padirac
    nihka skrev 2018-09-13 00:19:18 följande:

    Va tycker du om o du inte är jude om 30 år så blir du spettad till döds? Vad tycker du om 30 år att nazism är vår nya ideologi? Vad tycker du om att vi slopar jämställdhet om 30 år? Men positivt är ju om du blir nazist då kan du spöa 4 judar de är ju alltid något.


    Med järnrör säkert..
Svar på tråden SD varför är du för / emot?