• Anonym (Hanna)

    Vill inte ha analsex

    Jag är i 40 års åldern. Har fött 5 barn. Således lite invändiga hemorrojder. Jag har haft analsex säkert 20 ggr

    Har aldrig tyckt om det... ALLS!

    Är inte skönt bara. Känns bara obehagligt. Hur man än gör det.

    Så min nya kille tycker att man kan göra de nån gång ibland väldigt sällan. Men jag tycker ju inte om de o får dessutom ont efteråt.

    Nu känner jag mig jätteledsen o känner att jag måste göra detta som jag verkligen inte VILL

  • Svar på tråden Vill inte ha analsex
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Fy!) skrev 2018-08-17 17:14:07 följande:
    Det är vanligare att MÄN njuter av sånt, eftersom DE har g-punkten där!!!
    Och män och kvinnors analer är i övrigt likadana anatomskt, förutom att han kanske inte har hemorrojder då...
    Summan är att det skulle kännas bättre för HONOM att få nåt i röven än det skulle göra för dig!
    Lite märkligt att män inte propsar på att kvinnor använder dildos i deras anal med tanke på att prostatamassage ökar njutningen. Vuxna män som tycker att kvinnor är tråkiga för att de inte vill genomlida obehagliga eller smärtsamma sexakter är inte mycket att ha
  • Anonym (P)

    Då är det bara att säga nej, jag mår inte bra av analsex. Respekterar han inte det så *trumvirvel* ÄR HAN INGET ATT HA!

  • Anonym (nej)
    Anonym (Hanna) skrev 2018-08-17 17:16:54 följande:
    Jag har ställt upp på de tidigare (oxå mot min vilja förståss) men inte nu o inte med denna man. Vill aldrig göra de igen.

    Sist nån gjorde de så tvingade han sig på mig o tryckte in den fast jag knep o grät. Skyllde på alkoholen o att han inte minns.
    vännen...det är våldtäkt. snälla du ge dig av från denna mannen du är med nu innan du är för involverad för att kunna säga nej. 
  • Anonym (Vuxen man)

    Klart du inte ska ha!

    Erbjud han en riktigt grov dildo att köra i hans arsle -utan glidmedel så kan du fråga var på skalan han tycker om det.

    Skaffa en riktig karl som tycker om dig!

    Du är värd mer än så.

  • Anonym (Tänkpådigsjälv)
    Anonym (Hanna) skrev 2018-08-17 17:16:54 följande:
    Jag har ställt upp på de tidigare (oxå mot min vilja förståss) men inte nu o inte med denna man. Vill aldrig göra de igen.
    Sist nån gjorde de så tvingade han sig på mig o tryckte in den fast jag knep o grät. Skyllde på alkoholen o att han inte minns.
    Den mannen och din nuvarande man är båda våldtäktsmän som du borde anmäla.
    Förstår inte varför du vill vara tillsammans med din sambo - NEJ ut med karl, det finns bättre män! Du är värd äkta kärlek med en man som älskar dig som du är! 
  • AndreaBD
    Anonym (Hanna) skrev 2018-08-17 17:16:54 följande:
    Jag har ställt upp på de tidigare (oxå mot min vilja förståss) men inte nu o inte med denna man. Vill aldrig göra de igen.

    Sist nån gjorde de så tvingade han sig på mig o tryckte in den fast jag knep o grät. Skyllde på alkoholen o att han inte minns.
    Det är en solklar våldtäkt. Jag skulle ha anmält honom.
  • Anonym (Fel inställning)

    Din nye kille har inte fattat. Det han gör fel är att han abrupt frågar och sen gnäller när du inte vill. Klart att du tvärvägrar i de omständigheterna. Hade han varit smart hade han kollat av läget (att du har dåliga erfarenheter) och sen utgått från det. Om du är absolut anti får han börja med att smeka dig, närma sig området och stegvis öka till att exempelvis penetrera med ett finger (självklart måste han kolla att du samtycker). Om han smeker dig tillräckligt är det helt möjligt att du med tiden faktiskt vill själv och litar på honom tillräckligt för att låta dig bli pentrerad av något grövre än ett finger. Analsex kan vara fantastiskt men du måste vara tillräckligt kåt och lita på att mannen inte går över dina gränser. Eftersom han inte har förmåga att kommunicera och ge dig den uppmuntran du behöver får han vara utan analsex.

  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Fel inställning) skrev 2018-08-18 12:17:01 följande:

    Din nye kille har inte fattat. Det han gör fel är att han abrupt frågar och sen gnäller när du inte vill. Klart att du tvärvägrar i de omständigheterna. Hade han varit smart hade han kollat av läget (att du har dåliga erfarenheter) och sen utgått från det. Om du är absolut anti får han börja med att smeka dig, närma sig området och stegvis öka till att exempelvis penetrera med ett finger (självklart måste han kolla att du samtycker). Om han smeker dig tillräckligt är det helt möjligt att du med tiden faktiskt vill själv och litar på honom tillräckligt för att låta dig bli pentrerad av något grövre än ett finger. Analsex kan vara fantastiskt men du måste vara tillräckligt kåt och lita på att mannen inte går över dina gränser. Eftersom han inte har förmåga att kommunicera och ge dig den uppmuntran du behöver får han vara utan analsex.


    Han vet om mina dåliga erfarenheter o ändå håller han på så här
Svar på tråden Vill inte ha analsex