• Sininen83

    35+ och BF i februari 2019

    Hallå!

    Undrar om det finns fler gravida här inne som är över 35 och har BF i februari? *räck upp din hand*

    Vore kul att följas åt! Vart på KUB?

    Jag har BF 15 februari enligt KUB ????

  • Svar på tråden 35+ och BF i februari 2019
  • Liten 2018
    Sininen83 skrev 2018-09-21 20:17:52 följande:

    Liten 2019: Vad har ni sedan tidigare? Vad tror ni det blir för någon? :)

    Vi kommer nog också kolla på onsdag :)


    Vi har en av varje, äldsta en kille å sen en dotter. Vi tror alla tjej men sista tiden så tycker jag att magen visar kille. Vi får se på måndag. Många som väntar killar i en annan februari tråd.
  • Philiothe81

    Hej! Jag e 36 blir snart 37- har en pojk född 08 och en flicka född -13. Väntar troligen en pojk 7/2-19 :) får jag hänga på?

  • Liten 2018
    Philiothe81 skrev 2018-09-22 22:37:42 följande:

    Hej! Jag e 36 blir snart 37- har en pojk född 08 och en flicka född -13. Väntar troligen en pojk 7/2-19 :) får jag hänga på?


    Bara kul med fler :)
  • Liten 2018

    Allt såg så bra ut på RUL idag. Beräknad BF den 23 februari kommer vår liten ut som med 99% säkerhet är en pojke. En pojke som troligen kommer heta Alwin

    Så sött var att han ofta hade handen vid minnen och såg ut att suga på tummen :)

  • WinterBebi
    Kaffe81 skrev 2018-08-25 07:26:10 följande:

    Jag är 36 men väntar i januari så kanske kan räknas? Fick låg sannolikhet på trisomi 21 men 1:137 på 13 och 18 så vi fick göra NIPT, orolig väntan 8 dagar men sedan svar att det var normalt, så skönt! Är nu i vecka 20 och har nyss gjort RUL där allt såg bra ut! Illamåendet som varit konstant har äntligen börjat försvinna, lovely!


    Hej!

    Är också 36 med beräknad förlossning i januari 2019! Kub såg bra ut, är dock lite rädd inför förlossning! Vi har tittat och vet att det blir en kille, inte bestämt namn än... :) du då?
  • Kaffe81
    WinterBebi skrev 2018-09-26 13:56:51 följande:

    Hej!

    Är också 36 med beräknad förlossning i januari 2019! Kub såg bra ut, är dock lite rädd inför förlossning! Vi har tittat och vet att det blir en kille, inte bestämt namn än... :) du då?


    Vad kul! För oss blir det planerat snitt pga tidigare operationer så vi har inte tagit reda på kön för att få en liten överraskning vid själva förlossningen som annars blir rätt planerad. Har du barn sedan tidigare? Första barnet för oss efter många års kämpande så väldigt spännande nu när magen växer så mycket!
  • Sininen83

    Nu har vi vart på 2 RUL och allt ser bra ut med liten :) anledning till 2 RUL är att bebis var lite för ung vid första undersökningen.

    Inget kön avslöjar den så den 8 oktober ska vi på privat UL och kika. :)

    Hur mår ni annars hittills? Min rygg börjar att ge med sig känner jag mer och mer. Pratat med min chef om grav penning nu..

  • Liten 2018
    Sininen83 skrev 2018-09-30 11:13:48 följande:

    Nu har vi vart på 2 RUL och allt ser bra ut med liten :) anledning till 2 RUL är att bebis var lite för ung vid första undersökningen.

    Inget kön avslöjar den så den 8 oktober ska vi på privat UL och kika. :)

    Hur mår ni annars hittills? Min rygg börjar att ge med sig känner jag mer och mer. Pratat med min chef om grav penning nu..


    Härligt å se liten, synd att han eller hon inte Ville avslöja nåt mer. Min rygg är katastrof. Sjukskriven 50% sen v 17 och tor gick jag hem från jobbet, klarade inte av jobbet. Får se nu i veckan hur det går, är i vecka 20 nu. Hade kraftig foglossning med de 2 tidigare graviditeterna så jag är van men fan va ont de gör. Man blir så inmobil oxå.

    Hoppas du får det ok med ryggen ändå. Inge skoj. Är du sjuk så är de sjukskrivning du ska gå på.
  • WinterBebi
    Kaffe81 skrev 2018-09-27 20:10:30 följande:

    Vad kul! För oss blir det planerat snitt pga tidigare operationer så vi har inte tagit reda på kön för att få en liten överraskning vid själva förlossningen som annars blir rätt planerad. Har du barn sedan tidigare? Första barnet för oss efter många års kämpande så väldigt spännande nu när magen växer så mycket!


    Hej, magen växer varje dag!!! Ja här med första barnet för mig och jag hade inte planerat kejsarsnitt... Men kan ju hända att det måste bli så när man väl är inne... Grattis att ni blivit gravida :).
  • Sininen83

    Jag kämpar på och hoppas att min kropp är med mig när jag tänker att vi åtminstone ska orka till mitten av december. Sedan är det ett par dagar vid jul och nyår som jag tänkt ta ledigt ändå :) chefen skulle fixa grav intyget så nu håller vi tummarna.

    Liten 2008: otroligt tråkigt att höra att din rygg inte mår bra alls.. och foglossning är inget man vill ha. Förhoppningsvis klarar du dig bättre med det denna gången än med de andra.

    Jag är glad för varje dag jag närmar mig BF utan foglossningen hittills..

  • AK78
    Philiothe81 skrev 2018-10-06 16:48:28 följande:

    Var bor ni alla?


    Kungälv, två mil norr om Göteborg.
  • Sininen83

    Nu har vi fått veta att bebis nr 4 är en liten flicka. Så spännande för hela familjen! Nu hoppas jag att veckorna går jättefort och att våran lilla flicka snart är hos oss :))

Svar på tråden 35+ och BF i februari 2019