• Lilla Lina

    Vi med BIM oktober 2018

    Hej!!

    Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

    Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

    Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

    Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

    BIM-listan oktober

    6/10 Lilla Lina

  • Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • Jagerika
    cassandra92 skrev 2018-10-27 23:44:46 följande:

    Mens... Hoppar över till november. Fan. Lycka till alla <3


    Men va??? Fick du mens innan mig? Men du hade väl Bim på måndag? Usch vad tråkigt! Skickar över en styrkekram <3 ingen mens här än iallafall!
  • cassandra92
    Jagerika skrev 2018-10-27 23:47:02 följande:

    Men va??? Fick du mens innan mig? Men du hade väl Bim på måndag? Usch vad tråkigt! Skickar över en styrkekram <3 ingen mens här än iallafall!


    Jaa. Blev tidig mens och ingen bebis. Så jäkla ledsen :( håller alla mina tummar för er <3
  • Jsv17

    Jag tror det är ett litet syskon på gång.... hoppas pyret vill stanna <3


    Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
  • Timal89
    cassandra92 skrev 2018-10-27 23:44:46 följande:

    Mens... Hoppar över till november. Fan. Lycka till alla <3


    Trodde verkligen att de var din tur!! <3
  • kladdkaka82
    Jsv17 skrev 2018-10-28 06:20:05 följande:

    Jag tror det är ett litet syskon på gång.... hoppas pyret vill stanna <3


    Åh!!:)) Grattis
  • Alllleee

    [quote=79172222][quote-nick]Jsv17 skrev 2018-10-28 06:20:05 följande:[/quote-nick]Jag tror det är ett litet syskon på gång.... hoppas pyret vill stanna <3

    Grattis!!!

  • EmmaAF
    Em0ma skrev 2018-10-26 18:24:25 följande:

    Total negativt :( Så nu är det väl bara invänta mensen som ska komma typ på mån-ons nästa vecka.. Men ännu en gång, supergrattis till dig!!! :)


    Tusen jätte tack <3

    Hur går det för er nu? Testat någe mer?

    Tänker på er
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018