• Anonym (Suranappen)

    tänker du på sex när du ser en snygg kille?

    killar gör det när vi ser tjejer, men gör tjejer det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-12 10:23
    ok, som några nämnt, behöver inte handla om en modellsnygg kille, men en kille som du känner dig attraherad av, kan vara hur han är, rör sig, hans röst eller nåt, alltså - vill du göra the wild thing med honom? :P

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tänker du på sex när du ser en snygg kille?
  • Anonym (sällan)

    Kanske händer en gång om året. Så det är inte ett snyggt yttre som triggar det enbart, för snygga killar ser jag varje dag. Det måste vara något med utstrålningen och kanske en kort samförstående blick.

  • Anonym (koreanskan)
    Anonym (sällan) skrev 2018-09-12 17:58:09 följande:

    Kanske händer en gång om året. Så det är inte ett snyggt yttre som triggar det enbart, för snygga killar ser jag varje dag. Det måste vara något med utstrålningen och kanske en kort samförstående blick.


    Ja, just nåt sådant. Därför svarade jag inte. Nara ja el. nej, inget mitt i mellan eller ibland.
  • Anonym (klimakterisk)

    Ibland?

    Blev helt knäpp för ett par vårar sen och tänkte bara på sex hela tiden, som en 15-årig kille. Blev kär i en kollega och var halvt på väg mot en otrohet men då sa hjärnan stopp.

    Nu har kåtheten försvunnit helt istället, sällan jag tänker på sex alls på en månad förutom när jag har sex med min man. 

    Det går alltså att väcka kroppen och jag har aldrig haft problem med orgasm eller något alls sexuellt men jag kommer inte på av mig själv att jag vill ha sex längre. Saknar det.

  • Anonym (Anonym)

    JA! Ja! Ja!

    O vad jag tänker på sex när jag ser snygga män!!!!

    Jag har några favoriter, där det finns vibbar, som jag brukar tänka på. Utöver det så tänker jag ibland att det borde vara nästan olagligt att vara så vacker som vissa män är, och tex blotta sina vackra håriga muskulösa underarmar mitt framför mina ögon. Ibland ställer jag mig bakom en vacker man på bussen för att kunna njuta av den vackra ursikten av hans ben, rumpa rygg armar och hår.

    Igår var det en ung kille vid ett övergångsställe, som tittade och tittade på mig, som om han tittade på någon han verkligen ville ha. Sjukt vacker var han! Jag blev så smickrad och glad. Jag skulle gärna haft sex med honom, i fantasin iallafall.

    Vackra män är underbart!

  • Cunnilingus18
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-14 23:33:04 följande:

    JA! Ja! Ja!

    O vad jag tänker på sex när jag ser snygga män!!!!

    Jag har några favoriter, där det finns vibbar, som jag brukar tänka på. Utöver det så tänker jag ibland att det borde vara nästan olagligt att vara så vacker som vissa män är, och tex blotta sina vackra håriga muskulösa underarmar mitt framför mina ögon. Ibland ställer jag mig bakom en vacker man på bussen för att kunna njuta av den vackra ursikten av hans ben, rumpa rygg armar och hår.

    Igår var det en ung kille vid ett övergångsställe, som tittade och tittade på mig, som om han tittade på någon han verkligen ville ha. Sjukt vacker var han! Jag blev så smickrad och glad. Jag skulle gärna haft sex med honom, i fantasin iallafall.

    Vackra män är underbart!


    Kul att det finns några tjejer som är som killar till sättet då iallafall ;)
  • Anonym (Anonym)
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-18 23:14:41 följande:

    Kul att det finns några tjejer som är som killar till sättet då iallafall ;)


    Å ett svar på mitt inlägg! Kul!

    Jag fundrerar rätt mycket över ämnet just nu.

    Dock har jag inte alltid varit så tänd på män. Under småbarnsåren så var jag totalt ointresserad, slutkörd o trött.

    Nu är det bara otroligt länge sedan jag hade sex. Utsvulten kanske?

    Män får mer än gärna titta på mig. Blir glad när jag ser någon titta på min kropp, så det är en sporre till att sköta om mig och göra mig så fin jag kan.

    (Har svårt att tänka mig sex utan känslomässig attraktion dock. Tur det finns många fina män, fina på insidan och fina på utsidan.)

    Några andra med liknande tankar?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-24 19:39:54 följande:

    Å ett svar på mitt inlägg! Kul!

    Jag fundrerar rätt mycket över ämnet just nu.

    Dock har jag inte alltid varit så tänd på män. Under småbarnsåren så var jag totalt ointresserad, slutkörd o trött.

    Nu är det bara otroligt länge sedan jag hade sex. Utsvulten kanske?

    Män får mer än gärna titta på mig. Blir glad när jag ser någon titta på min kropp, så det är en sporre till att sköta om mig och göra mig så fin jag kan.

    (Har svårt att tänka mig sex utan känslomässig attraktion dock. Tur det finns många fina män, fina på insidan och fina på utsidan.)

    Några andra med liknande tankar?


    Ja småbarnsåren kan ju ta kål på vem som helst :) Men kul att din sexdrift eller sexualitet har kommit tillbaka nu då och att du känner för att göra dig extra fin. Alltid hett när någon gör sig extra fin för någon :)

    Men visst håller fullständigt med, måste finnas någon attraktion för att man ska bli sugen på något sexuellt. Men antar att du inte kollar på alla män, utan bara dem som fysiskt attrahera dig?
  • Anonym (Javisst)

    Ja, jag tänker på sex några sekunder när jag ser en attraktiv man. Jag är gift och funderar inte seriöst på att ligga med någon men att se ett par sexiga händer, en bred rygg och inte minst känna doften av vissa män får kroppen att reagera lite.

    Jag får för lite sex hemma så jag vet inte om det beror på det men jag tror att det alltid varit så.

  • Cunnilingus18
    Anonym (Javisst) skrev 2018-09-25 08:41:49 följande:

    Ja, jag tänker på sex några sekunder när jag ser en attraktiv man. Jag är gift och funderar inte seriöst på att ligga med någon men att se ett par sexiga händer, en bred rygg och inte minst känna doften av vissa män får kroppen att reagera lite.

    Jag får för lite sex hemma så jag vet inte om det beror på det men jag tror att det alltid varit så.


    Ja men det är nog naturens gång även att det klart kan bli värre om man inte fått något hemma på ett tag. Kan själv märka det att jag blir mer benägen att kika på andra om jag haft en svacka hemma..
  • Anonym (Anonym)
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-24 22:34:49 följande:

    Ja småbarnsåren kan ju ta kål på vem som helst :) Men kul att din sexdrift eller sexualitet har kommit tillbaka nu då och att du känner för att göra dig extra fin. Alltid hett när någon gör sig extra fin för någon :)

    Men visst håller fullständigt med, måste finnas någon attraktion för att man ska bli sugen på något sexuellt. Men antar att du inte kollar på alla män, utan bara dem som fysiskt attrahera dig?


    Jovisst, jag tittar på män som fysiskt attraherar mig, utseendemässigt + utstrålning.

    Mmm. Vad vackra män är!

    Vad jag har börjat uppskatta mer än förut är vältränade slanka kroppar, och god hållning, som visar på att mannen tycker om och tar hand om sig själv och sin kropp.

    Jag blir förvånad över att se så många män, som skulle kunna vara så vackra, men som släpar sig runt, med slappa muskler slapp hållning och liten kulmage.

    Ibland blir jag attraherad nästan enbart av utseendet. Allt är förlåtet, ha ha!

    Men med rätt inre kvaliteer, spelar utseende nästan ingen roll alls.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-28 07:09:13 följande:

    Jovisst, jag tittar på män som fysiskt attraherar mig, utseendemässigt + utstrålning.

    Mmm. Vad vackra män är!

    Vad jag har börjat uppskatta mer än förut är vältränade slanka kroppar, och god hållning, som visar på att mannen tycker om och tar hand om sig själv och sin kropp.

    Jag blir förvånad över att se så många män, som skulle kunna vara så vackra, men som släpar sig runt, med slappa muskler slapp hållning och liten kulmage.

    Ibland blir jag attraherad nästan enbart av utseendet. Allt är förlåtet, ha ha!

    Men med rätt inre kvaliteer, spelar utseende nästan ingen roll alls.


    Det är ju ni kvinnor som är snygga ;)

    Ja det finns tyvärr många förfallna människor, men tycker att det ändå är relativt få som inte tar hand om sig själva. Många som har en aktivt livstil i dagens samhälle :)

    Haha du är förlåten haha, bars fortsätta att titta på alla snygga killar ;)
  • Anonym (Bi-killen)

    Det händer att jag blir kåt om jag set en snyggkille

  • Cunnilingus18
    Anonym (Bi-killen) skrev 2018-09-28 16:27:50 följande:

    Det händer att jag blir kåt om jag set en snyggkille


    Jo men du är även en kille ;)
  • Anonym (Bi-killen)
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-29 11:53:54 följande:

    Jo men du är även en kille ;)


    Ja det är jag
  • Anonym (Jadå)

    Jag kan tänka på sex lite närsom. Om jag ser en snygg kille eller en snygg tjej eller ett snyggt par. Jag har föreställt mig alla mina vänner och rätt många av mina kollegor i sängen.

  • Anonym (Anonym)

    Sommaren gjorde nog sitt till också. Brunbrända lättklädda kroppar. Man gick o badade och såg sina känr kollegor i bara badbyxor.

    Nu är allt undangömt i kläder och grå vardag. Tänker inte så mycket på sex längre, för ser inte så många frestande män.

    Tyvärr. Känner nån likadant

  • Anonym (Tror inte det)

    Tjejer tänker på massa annat som mode eller plugg

  • Anonym (A)
    Anonym (Tror inte det) skrev 2019-11-16 16:31:46 följande:
    Tjejer tänker på massa annat som mode eller plugg
    Tänker inte på det heller.
Svar på tråden tänker du på sex när du ser en snygg kille?