• Amne18

    Gravid med Letrozol

    Hej!

    Fick i förra veckan reda på att jag har PCOS. Väldigt jobbigt då jag endast är 21 och förväntade mig att jag skulle kunna bli gravid hur lätt som helst.
    Men det finns hjälp att få och det är lugnande, igår fick jag letrozol utskrivet. Jag ska börja med enkel dos så fort min mens kommit vilket förhoppningsvis är om max 7 dagar då den är beräknad. Är väldigt förväntansfull på att få ägglossning och försöka bli gravid "påriktigt".

    Ni som blivit gravida med PCOS, hur såg er resa ut? Hur lång tid tog det, med hur många doser krävdes för ett plus, endast letrozole eller några fler hjälpmedel?

    Tack för att ni hjälper mig med min nyfikenhetSkrattande

  • Svar på tråden Gravid med Letrozol
  • lilagrodautanben

    8 MF nu och bestämt mig för att inte testa förens efter bim om inte mens kommit. Heller inga älstickor. Hoppas på att få lite lugnare sinne av det. Ligger varje dag oavsett så det spelar ju ingen roll ändå

  • Mema9

    Här verkar mensen va på ingång :( ovitrelle +11. Fick förra cykeln rosa på pappret vid toabesök 3 dagar innan mensen drog igång, verkar bli samma denna gång :( så ledsamt..

    Lycka till ni andra

  • Oliwia92
    Mema9 skrev 2019-01-03 21:00:30 följande:

    Här verkar mensen va på ingång :( ovitrelle +11. Fick förra cykeln rosa på pappret vid toabesök 3 dagar innan mensen drog igång, verkar bli samma denna gång :( så ledsamt..

    Lycka till ni andra


    Man blir lika besviken varje gång! Men det kommer en ny månad och det är bara på det igen och när man minst anar det kommer pluset. Håller tummarna för alla och för mig själv!
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-01-03 21:00:30 följande:

    Här verkar mensen va på ingång :( ovitrelle +11. Fick förra cykeln rosa på pappret vid toabesök 3 dagar innan mensen drog igång, verkar bli samma denna gång :( så ledsamt..

    Lycka till ni andra


    Men neej :( beklagar! Sörj någon dag och sen upp på hästen igen!! Vi ska inte sluta kämpa <3
  • becca90
    Oliwia92 skrev 2019-01-04 08:13:19 följande:

    Förlåt jag bombar er men måste bara veta. Räknas detta som positivt ?


    Bomba på!! Jag skulle säga att det saknas liiiiite för att bli helt pos. Men alla får ju inte heller samma styrka! Men börja mysa!! Hela helgen
  • Mema9

    Tack tjejer <3

    Oliwia det ser verkligen ut som äl är på G :D hur har testen sett ut idag?

    Är det någon utav er som tempar? Funkar de när man äter Letrozol samt tar ovitrelle? Funderar på att börja bara för att se exakt när äl skett efter sprutan :)

  • Oliwia92
    becca90 skrev 2019-01-04 08:44:03 följande:

    Bomba på!! Jag skulle säga att det saknas liiiiite för att bli helt pos. Men alla får ju inte heller samma styrka! Men börja mysa!! Hela helgen


    Det har stegrat nu sen igår så kanske får fullt utslag i eftermiddag :) man hoppas
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-01-04 12:46:28 följande:

    Tack tjejer <3

    Oliwia det ser verkligen ut som äl är på G :D hur har testen sett ut idag?

    Är det någon utav er som tempar? Funkar de när man äter Letrozol samt tar ovitrelle? Funderar på att börja bara för att se exakt när äl skett efter sprutan :)


    Jag tempar :) funkar bra! Mörker att förra månaden när jah tog ovitrelle så var tempen högre än denna månad!

  • Oliwia92
    Mema9 skrev 2019-01-04 12:46:28 följande:

    Tack tjejer <3

    Oliwia det ser verkligen ut som äl är på G :D hur har testen sett ut idag?

    Är det någon utav er som tempar? Funkar de när man äter Letrozol samt tar ovitrelle? Funderar på att börja bara för att se exakt när äl skett efter sprutan :)


    Detta är taget imorse så ska prova i eftermiddag igen och se hur det ser ut
Svar på tråden Gravid med Letrozol