• Villjusågärna

    Bim 28 Jan-3 feb

    Hej allihopa

    Tänkte jag startar en tråd för oss som har bim mellan 28 Jan - 3 feb.

    Jag fick min mens idag så bim för mig blir 30 Jan

  • Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb
  • babymys
    babymys skrev 2019-01-31 09:27:54 följande:
    Jag väntar fortfarande på testerna jag har beställt! Har egentligen sagt att jag inte ska testa förrän söndag med jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig om testerna kommer idag eller i morgonDrömmer 

    Hmm, du har tre dagar kvar till BIM eller hur? Tror fortafrande att det är lite för tidigt så bli inte ledsen för neg testHjärta

    Jag känner också så, det pirrar fortfarande i äggstockarna, mest på höger sida. Jag har varit "sjuk" sedan i måndags kväll- somnade i mannens knä kl 20 i måndags, var tvungen att gå från jobbet efter lunchen på tisdagen,  kände mig febrig men har normal temp och så är jag bara trött...SINNESJUKT trött! Har egentligen inte varit illamående och har haft lite ont i brösten men inte mer än vanligt innan mens. 

    Hur mår du idag? Har du tagit ett test nu på morgonen?
    såg nu att du skrev att du har en v till BIM! Då hade det ju faktiskt väldigt tidigt och ovanligt om du hade fått något annat än neg på testet så nu måste vi bara tänka positivt Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Leopard91
    babymys skrev 2019-01-31 09:31:00 följande:

    Jag anar ett streck från testet i morse  nu håller jag tummar och tår för dig!!! 


    Åh jag Hopppas verkligen.. Syns relativt tydligt i verkligheten men fortfarande svagt..
  • Jagerika

    Hade Bim igår och fortfarande ingen mens!! Får nog mina tester på posten idag så får vi se :) tog senast ett i måndags men då va det negativt! Hoppas hoppas!!

  • Voluntas
    babymys skrev 2019-01-31 09:34:33 följande:

    såg nu att du skrev att du har en v till BIM! Då hade det ju faktiskt väldigt tidigt och ovanligt om du hade fått något annat än neg på testet så nu måste vi bara tänka positivt 


    Haha, ja jag vet att det var alldeles för tidigt att testa.. men man är ju så jäkla nyfiken..

    Det låter ju väldigt lovande med alla dina symtom! Hoppas hoppas!!

    Jag är också väldigt trött, men det brukar jag vara så det är svårt att avgöra om det är mer än normalt för mig. Tycker att jag känner lite illamående också men det kan ju vara inbillning..

    tänker testa på lördag med ett sånt ?testa tidigt? test, det blir 4dagar innan bim. Du måste skriva när du testat, håller tummarna! :)
  • babymys
    Voluntas skrev 2019-01-31 10:18:19 följande:
    Haha, ja jag vet att det var alldeles för tidigt att testa.. men man är ju så jäkla nyfiken..

    Det låter ju väldigt lovande med alla dina symtom! Hoppas hoppas!!

    Jag är också väldigt trött, men det brukar jag vara så det är svårt att avgöra om det är mer än normalt för mig. Tycker att jag känner lite illamående också men det kan ju vara inbillning..

    tänker testa på lördag med ett sånt ?testa tidigt? test, det blir 4dagar innan bim. Du måste skriva när du testat, håller tummarna! :)
    Ja men då hade jag inte helt fel, då har vi ju BIM samtidigt! haha blir så förvirrad, har BIM nästa onsdag i alla fall (vilket också betyder att jag är på helt fel tråd haha men struntar i det nu)

    Jag är testberoende egentligen haha så jag vet vad du menar! Är så nyfiken att jag håller på att dö(!) men gör mig själv tjänsten att kissa innan jag får för mig att köpa ett test, för då kan jag lika gärna väntaDrömmerSkrattande 

    Min trötthet är definitivt mer än normalt för mig, jag är helt slut och varit tung i huvudet hela veckan. Men om det beror på en eventuell graviditet är ju ingen garanti precis. Uuuusch detta är så svårt! Jag hoppas så innerligt för oss båda Hjärta

    Jag beställde också sån testa-tidigt-test, hoppas att dom kommer idag så att jag kan tjuvstarta Oskyldig du MÅSTE berätta efter att du har testat! Det är ju så spännande! Jag uppdaterar så fort jag också har gjort det!
  • Sara86

    Hej, lägger in en rad här med. Vi är några stycken som igår startade upp en helt dold Facebook-grupp för att dela resan fram mot bf i oktober. Är ni sugna på att hänga med, skicka ett meddelande till mig med er mailadress knuten till Facebook-kontot så ser jag till att bjuda med er, än så länge är vi bara ca 10st.

  • Lillamiia

    Hoppar in här me. Fyller 32 i år. Sambo 26. Detta blir vår sjätte månad sen jag slutat med mini piller efter 10 år. NC har inte kunnat fastställa helt när jag har BIM men antingen på lördag 2/2 eller söndag 3/2 senast. Troligtvis lördag. Hoppas vi får många plus!

    Detta är min temp kurva hittills.

  • Voluntas
    babymys skrev 2019-01-31 12:31:05 följande:

    Ja men då hade jag inte helt fel, då har vi ju BIM samtidigt! haha blir så förvirrad, har BIM nästa onsdag i alla fall (vilket också betyder att jag är på helt fel tråd haha men struntar i det nu)

    Jag är testberoende egentligen haha så jag vet vad du menar! Är så nyfiken att jag håller på att dö(!) men gör mig själv tjänsten att kissa innan jag får för mig att köpa ett test, för då kan jag lika gärna vänta 

    Min trötthet är definitivt mer än normalt för mig, jag är helt slut och varit tung i huvudet hela veckan. Men om det beror på en eventuell graviditet är ju ingen garanti precis. Uuuusch detta är så svårt! Jag hoppas så innerligt för oss båda 

    Jag beställde också sån testa-tidigt-test, hoppas att dom kommer idag så att jag kan tjuvstarta  du MÅSTE berätta efter att du har testat! Det är ju så spännande! Jag uppdaterar så fort jag också har gjort det!


    Haha ja, det är nog jag som rört ihop det.. har också bim på onsdag :)

    Har dina test kommit idag? Jag tänker åka till apoteket och köpa nya testa-tidigt.. måste kolla imon känner jag! Blir galen!

    Idag känns ?det där? nere till höger mkt mindre, men det känns! Svårt att förklara, men lite som ilningar typ.
  • Jagerika

    Det känns som jag har ägglossning nu när jag ska ha min mens? Sitter på en inspelning ( min sambo är skådespelare) och mitt under inspelning så högg det till i högra äggstocken så jag va nära på att gråta, precis när man måste vara tyst :( har även andra symtom på ägglossning men kände ju exakt samma för 2 veckor sen? Alltså min kropp är såå skum just nu och vill bara veta vad som är fel! Är på CD61 egentligen då mensen inte har kommit på länge men fortfarande negativa tester.. fattar ingenting!!

  • mangon
    Jagerika skrev 2019-01-31 18:56:34 följande:

    Det känns som jag har ägglossning nu när jag ska ha min mens? Sitter på en inspelning ( min sambo är skådespelare) och mitt under inspelning så högg det till i högra äggstocken så jag va nära på att gråta, precis när man måste vara tyst :( har även andra symtom på ägglossning men kände ju exakt samma för 2 veckor sen? Alltså min kropp är såå skum just nu och vill bara veta vad som är fel! Är på CD61 egentligen då mensen inte har kommit på länge men fortfarande negativa tester.. fattar ingenting!!


    Kan du inte boka tid hos gyn?

    Konstigt att varken grav eller äl visar något? :/ har mensen hoppat över cykler ofta för dig?
Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb