• Villjusågärna

    Bim 28 Jan-3 feb

    Hej allihopa

    Tänkte jag startar en tråd för oss som har bim mellan 28 Jan - 3 feb.

    Jag fick min mens idag så bim för mig blir 30 Jan

  • Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb
  • babymys
    Leopard91 skrev 2019-02-01 10:38:50 följande:
    Ja jag är så galet glad.. Tack :)

    Jag hade molande värk i högra äggstocken från ÄL+3 typ sen svullen och gasig mage.. Började runt bim-5 må illa och bli mer kissnödig.. Och igår började luktsinnet förändras haha..
    Då är det ju inte så olikt det jag har upplevt/upplever nu. håller tummarnaGlad superduper stort grattis igen är så glad för din skull!{#emotions_dlg.flower}Gravid
  • babymys
    Voluntas skrev 2019-02-01 12:01:45 följande:
    Hej!

    Så typiskt att testet inte visade nåt! Var det ett sånt testa-tidigt?

    Jag använde ett så t i morse på bim-5. Helt blankt det också. Gaaah! Känner allt mindre där nere till höger nu. Om jag inte är gravid så tror jag att jag blev befruktad men att det blir ett tidigt missfall. Har varit med om det förut. Då har det inte visar plus på nåt test men mensen varit typ 2-3 dagar sen och sen har det kommit ut en klump med en hinna och en liten sträng typ :(

    Ska nog vänta tills onsdag med att testa nu..

    När ska du testa nästa gång?
    Ja det var ett sånt testa tidigt...neeej så dumt att ditt inte heller visade något men ge inte upp hoppet helt ännu! Allt är möjligt så länge inte mensen dyker upp!{#emotions_dlg.flower}

    Själv har jag haft svamp liknadne flytnignar ett par dagar och nu är det mer normalt/ägglossnings flytningar. Inte lika tung i huvudet idag och känner inte speciellt mycket där nere. Tror jag tar ett nytt test på söndag morgon:) 
  • mangon
    Jagerika skrev 2019-01-31 21:50:20 följande:

    Jag tar inga ältester, vi ligger så ofta ändå och brukar känns när den är! Tror Bim va igår eller idag men bara ont i äggstockarna inte liksom i livmodern som jag brukar! Jag har en gång innan fått fördröjd mens med 2 månader men då åt jag p-piller så tänkte att det va därför. Och det är skitlängesen typ kanske 6 år sen eller nått sånt! Jag tänkte vänta 1 eller 2 veckor till, kanske bara denna månadens mens också är sen liksom?sen ringer jag gyn. Sambon är ju nöjd för nu får han ligga så ofta han vill xD haha men har typ ont i hela kroppen, känns som hela jag är förstoppad typ :/

    Hur går det för dig? Inte läst allt i tråden :)


    Min mens kom den 29.

    Har börjat med rosenrot denna månad. Skadar inte att testa blir 7e fösöskey för oss. Känner mig rätt trött på att öns ha förhoppningar. Försöker att fokusera på vår flytt nu och lägga bort tanken men det är svårt.

    Både jag och sambon är SÅ trötta just ju. Men ska som att försöka få till det endel kring äl.

    Läste att bi mens kom. Skönt för dig. Om ön hellre plus. Stor kram
  • Villjusågärna
    Leopard91 skrev 2019-02-01 09:00:35 följande:

    Känslan av att kunna lita på sin kropp.. Hur underbart?

    Sjukt glad idag..

    FRIYAY.


    Stort GRATTIS :) roligt att se fler plus i den här tråden :)
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-01 12:29:02 följande:

    Ja det var ett sånt testa tidigt...neeej så dumt att ditt inte heller visade något men ge inte upp hoppet helt ännu! Allt är möjligt så länge inte mensen dyker upp!

    Själv har jag haft svamp liknadne flytnignar ett par dagar och nu är det mer normalt/ägglossnings flytningar. Inte lika tung i huvudet idag och känner inte speciellt mycket där nere. Tror jag tar ett nytt test på söndag morgon:) 


    Hur går det för dig? Testat idag?

    Jag väntar.. orkar inte bli besviken mer :/

    Håller tummarna för dig!!
  • babymys
    Voluntas skrev 2019-02-03 10:01:15 följande:
    Hur går det för dig? Testat idag?

    Jag väntar.. orkar inte bli besviken mer :/

    Håller tummarna för dig!!
    Hej kära dig! du, här visar det bara neg, testade i morse...så jag kanske bara ska vänta till BIM trots allt och inte hoppas alltför mycket. Men jag har ingen PMS än så länge...känner faktiskt ingenting någonstans. Jag är till och med på bättre humör än vanligt så nära mensen!Tungan ute jaja, jag får se. 

    Hur mår du? {#emotions_dlg.flower}
  • Sara86
    Sara86 skrev 2019-01-31 13:52:32 följande:

    Hej, lägger in en rad här med. Vi är några stycken som igår startade upp en helt dold Facebook-grupp för att dela resan fram mot bf i oktober. Är ni sugna på att hänga med, skicka ett meddelande till mig med er mailadress knuten till Facebook-kontot så ser jag till att bjuda med er, än så länge är vi bara ca 10st.


    Hej, puffar upp denna igen om ni är sugna på att vara med i Facebook-grupp för oss med bf oktober.
  • Voluntas
    babymys skrev 2019-02-03 21:19:47 följande:

    Hej kära dig! du, här visar det bara neg, testade i morse...så jag kanske bara ska vänta till BIM trots allt och inte hoppas alltför mycket. Men jag har ingen PMS än så länge...känner faktiskt ingenting någonstans. Jag är till och med på bättre humör än vanligt så nära mensen! jaja, jag får se. 

    Hur mår du? 


    Hej :)

    Alltså mina symtom har försvunnit.. är helt säker på att jag blev befruktad osv. Har kännt precis samma innan. Men nu tror jag att jag kommer få mens som vanligt, med ett extremt tidigt missfall i. Tror det är så för rätt många som känner sig gravida men sen kommer mensen, gärna någon eller några dagar för sent.

    Vi får se på onsdag, har beställt nya tester så kommer testa när jag får dem ändå, man vet ju aldrig ;)

    Är det lite samma för dig då? Så irriterande. Så nära men ö då inte. Fast jag håller fortfarande tummarna för att både du och jag ska få ett plus <3
  • babymys
    Voluntas skrev 2019-02-04 12:09:14 följande:
    Hej :)

    Alltså mina symtom har försvunnit.. är helt säker på att jag blev befruktad osv. Har kännt precis samma innan. Men nu tror jag att jag kommer få mens som vanligt, med ett extremt tidigt missfall i. Tror det är så för rätt många som känner sig gravida men sen kommer mensen, gärna någon eller några dagar för sent.

    Vi får se på onsdag, har beställt nya tester så kommer testa när jag får dem ändå, man vet ju aldrig ;)

    Är det lite samma för dig då? Så irriterande. Så nära men ö då inte. Fast jag håller fortfarande tummarna för att både du och jag ska få ett plus <3
    Har egentligen samma som dig, känner inte speciellt mycket. Igår innan jag somnade högg det till några gånger i vänster äggstock, nästan som om jag hade äl igen fast det kändes betydligt mer än vanligt. Idag kittlas det lite här och där i magen och äggstockarna men inget anmärkningsvärt egentligen. Har fortfarande inga av mina typiska pms symptom heller...jag blir koko...Drömmer

    Jag hoppas verkligen inte att det blir ett missfall för din del men att du helt enkelt får ett fint plus dom närmaste dagarna! Man har ju läst att folk har fått helt blanka tester innan bim och så först på bim eller några dagar efter plussat! Vi får hålla tummarna för att vi är en av dom{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb