• Nathaliejj

    Bf november 2019

    Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

  • Svar på tråden Bf november 2019
  • SB92

    Hade lite blod på pappret när jag torka mig i lördags och även nu i morse, så får se vad som händer

  • Ilseli
    SB92 skrev 2019-03-18 13:24:24 följande:

    Hade lite blod på pappret när jag torka mig i lördags och även nu i morse, så får se vad som händer


    ååå jag också. Jag skulle dock haft min mens idag så vet inte om det kan bero på det?
  • SB92
    Ilseli skrev 2019-03-18 13:49:27 följande:

    ååå jag också. Jag skulle dock haft min mens idag så vet inte om det kan bero på det?


    Kan ju bero på mycket, barnmorskan sa att det va vanligt att blöda, men det är frustrerande att inte veta varför det blöder!
  • Ilseli
    SB92 skrev 2019-03-18 14:05:52 följande:
    Kan ju bero på mycket, barnmorskan sa att det va vanligt att blöda, men det är frustrerande att inte veta varför det blöder!
    Alltså än så länge så fick man verkligen anstränga sig för att se att pappret hade en liten liten ljusrosa färg. Dvs otroligt lite. 
  • SB92
    Ilseli skrev 2019-03-18 14:14:16 följande:

    Alltså än så länge så fick man verkligen anstränga sig för att se att pappret hade en liten liten ljusrosa färg. Dvs otroligt lite. 


    Får hoppas det är lugnt för oss båda
  • Popcorn90

    Jag är också gärna med i fbgruppen men skulle vilja vänta till efter UL har det den 27/3. Är beräknad till 7/11 enligt appen. Hopplöst vad orolig man är hela tiden känner efter i varje vinkel i kroppen. Mina symptomer kommer och går så blir inte riktigt klok och är ständigt orolig för MF. Är det någon mer som har mensvärk liknande smärta? Jag har också haft brunaktiga flytningar i helgen inte mycket men ändå, tror ni att det är något jag behöver oroa mig över?

  • Lollovisan

    Heej alla preggos ?? jag hoppar gärna in här! Har bf 30 september och vill gärna följas åt med er i fb gruppen om den är hemlig ???? jag heter Lovisa Kågström på fb så nån får hemskt gärna bjuda in mig ????

    Detta blir mitt andra barn, ettan föddes oktober-17 ??

    Kram på er hoppas vi ses i gruppen på fb ????

  • Isavanna1
    Smillis skrev 2019-03-18 12:27:58 följande:
    Jag skulle nog välja något helt naturligt än intimoljorna man köper, fast vet inte vad dom innehåller iof så inte säker Obestämd 
    Ja varför inte... olivolja är ju jätte bra och det finns hemma... kanske bättre att köra på det?
  • Lollovisan

    Heej alla preggos ?? jag hoppar gärna in här! Har bf 30 september och vill gärna följas åt med er i fb gruppen om den är hemlig ???? jag heter Lovisa Kågström på fb så nån får hemskt gärna bjuda in mig ????

    Detta blir mitt andra barn, ettan föddes oktober-17 ??

    Kram på er hoppas vi ses i gruppen på fb ????

  • Anvil

    Hej! Helt ny i detta forum ????

    Plussade för två veckor sedan och är i vecka 7, beräknat datum enligt app är november ???? har ni alla kontaktar bm redan?

Svar på tråden Bf november 2019