• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • t123
    Babycakes79 skrev 2019-05-22 08:02:36 följande:
    Jag med!! Men lär ju inte kunna testa än på några dagar. Var skengravid förra månaden så vågar knappt känna efter. Superömma bröst har jag, lite molvärk, huvudvärk och humörsvängningar deluxe. Men det kan ju lika gärna vara pms.. Har du några känningar?
    Nej, vet hur det är! Trots att jag försöker hålla mig kylig så känner jag ju ändå efter!? Vilken äl+dag är du på? Jag är på +4 tror jag. Tyckte ägglossningen var lite knepig den här månaden, jag testade med äl-test för säkerhets skull och fick en fin stegring men tempade också och höjningen var lite mesig tycker jag. Först idag på äl+4 tycker jag att den gick upp lite mer. Så vi får väl se, hoppas att kroppen är på banan.

    Inga känningar än! Brukar börja dyka upp mer runt äl+7 för mig, vare sig jag är gravid eller ej...
  • EmmaSx

    Grattis Mela88!

    Jag väntar min mens troligen imorgon eller fredag och har inte fått de karakteristiska finnarna jag brukar få precis innan mens, och inte känt några symtom eller så i kroppen hittills heller, men har legat sjuk i feber och förkylning sen någon dag efter ägglossning så här inte riktigt kännt efter heller.

    Dock så märkte jag på jobbet idag att jag tyckte att apelsindoftrn var sjukt äcklig, brukar tycka att det doftar underbart. Någon som varit likadan med dofter så här tidigt eller inbillar jag mig bara en graviditet? ska försöka testa imorgon bitti

  • Mela88

    [quote=79641906][quote-nick]EmmaSx skrev 2019-05-22 18:52:22 följande:[/quote-nick]

    Grattis Mela88!

    Jag väntar min mens troligen imorgon eller fredag och har inte fått de karakteristiska finnarna jag brukar få precis innan mens, och inte känt några symtom eller så i kroppen hittills heller, men har legat sjuk i feber och förkylning sen någon dag efter ägglossning så här inte riktigt kännt efter heller.

    Dock så märkte jag på jobbet idag att jag tyckte att apelsindoftrn var sjukt äcklig, brukar tycka att det doftar underbart. Någon som varit likadan med dofter så här tidigt eller inbillar jag mig bara en graviditet? ska försöka testa imorgon bitti

    [/

    Håller tummarna att du plussar du med :)!!

  • Babycakes79
    t123 skrev 2019-05-22 11:06:41 följande:

    Nej, vet hur det är! Trots att jag försöker hålla mig kylig så känner jag ju ändå efter!? Vilken äl+dag är du på? Jag är på +4 tror jag. Tyckte ägglossningen var lite knepig den här månaden, jag testade med äl-test för säkerhets skull och fick en fin stegring men tempade också och höjningen var lite mesig tycker jag. Först idag på äl+4 tycker jag att den gick upp lite mer. Så vi får väl se, hoppas att kroppen är på banan.

    Inga känningar än! Brukar börja dyka upp mer runt äl+7 för mig, vare sig jag är gravid eller ej...


    Jag är på ÄL+ 7 idag, väldigt ont i brösten och sjukt trött, men det brukar jag vara. Inte så mycket molvärk, och det hade jag förra månaden när jag var skengravid..
  • kråkan25
    Babycakes79 skrev 2019-05-22 21:29:57 följande:
    Jag är på ÄL+ 7 idag, väldigt ont i brösten och sjukt trött, men det brukar jag vara. Inte så mycket molvärk, och det hade jag förra månaden när jag var skengravid..

    Jag är också på ÄL +7 idag. när har du tänkt testa första gången? eller väntar du på bim? 


    Jag har inte känt några symtom alls men hoppas att det inte behöver va negativt...

  • Nicciz

    Jag är också på ÄL+7! Ont i huvudet och har lite feber. Blödde näsblod idag också. Ska testa imorgon tänkte jag med babyplans early test. Ni?

  • MiaAhlin

    Vad tror ni om detta? Äl+10/11. Gårdagens test kunde jag skymta något jättesvagt som sen försvann efter ca 15 min. Det understa syns en svag Linje på, det är väl inte vara jag som ser den? :)