• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • YaseminL
    Anonym (Yr) skrev 2019-07-10 14:44:29 följande:

    Okej så de betyder BIM +1 att mensen är sen 1 dag?


    Precis!
  • Mathilda999
    Espresso skrev 2019-07-10 12:37:01 följande:

    Så ni har inte pratat igenom era barnplaner tillsammans nu utan du kör ditt eget race? Förlåt, men det låter väldigt vågat. Jag antar att du vet vad du gör så hoppas verkligen han blir glad om du plussar denna månad. Om inte, ska du berätta då?


    Jo då såklart vi pratar om det - han säger att han vill ha barn nu men låter mig bestämma när jag väl är redo. Är helt säker på att han skulle bli super glad om jag är gravid han vill liksom ha barn igår haha. Vi är gifta och min man är tre år äldre än mig.
  • YaseminL
    Daphodil skrev 2019-07-10 12:49:07 följande:

    BIM+1 och det supersvaga plus jag haft är idag bara en diffus skugga. Irriterande att tempen ökar, nu vill jag bara blöda och börja om!


    Hade du kanske ägglossning senare än du trodde? Har du testat med ältest? Jag testar tills det att ältesten är blanka igen för då är jag säker på när äl skett.
  • Daphodil
    YaseminL skrev 2019-07-10 15:31:13 följande:

    Hade du kanske ägglossning senare än du trodde? Har du testat med ältest? Jag testar tills det att ältesten är blanka igen för då är jag säker på när äl skett.


    Bra input. Men har ju ändå plussat svagt för 2-3 dagar sen, och det plusset är bara en skugga idag. Så jag tolkar det som ett tidigt missfall, men tycker tempen borde sjunka snart, åtminstone inte öka.
  • Pepsin

    Men ååh stort grattis!


    Siri88 skrev 2019-07-10 12:47:18 följande:

    Efter mer än 1,5 års kämpande fick vi äntligen ett plus! Plussade redan på äl+8/9 och imorgon/fredag ska mensen komma. Hoppas fröet hänger sig kvar och att vi klarar oss förbi det.


  • Sofiiakarin
    Saga92 skrev 2019-07-10 10:41:09 följande:

    Ägglossning +10 idag och efter att ha varit så extremt illamående under gårdagskvällen så tog jag ett vanligt test från testlagret nu på morgonen. Med lite fantasi så tycker jag mig se en skugga. Syns nog inte på bilden här. Ska nog fortsätta ta på morgonen ett par dagar för att se om det utvecklas. Spännande! Om jag blir gravid nu vore det på första försöket efter mitt missfall i juni.


    Ser också!
  • YaseminL
    Daphodil skrev 2019-07-10 15:37:50 följande:

    Bra input. Men har ju ändå plussat svagt för 2-3 dagar sen, och det plusset är bara en skugga idag. Så jag tolkar det som ett tidigt missfall, men tycker tempen borde sjunka snart, åtminstone inte öka.


    Kan ju ha varit ett spökstreck och att testet blir starkare inom dom närmsta dagen! Håller tummarna själv är jag på äl+4 idag, första försöket då detta är första månaden med ägglossning sen sonen föddes för 7,5 månad sen håller tummarna för oss! Dagarna går såååå sakta... zzz
  • LBP91

    Att inte känna efter är ju skitsvårt! Har gjort en lista på vad jag upplever, sen om det är gravidsymptom eller inte vet jag ej och några datum har jag inte då det typ slår mig några dagar senare att ?jag har ju haft så här i några dagar nu?.

    Mer flytningar

    Lätt irriterad

    Kliar i gommen

    Huvudvärk

    Trött

    Spända bröst

    Uppblåst mage

    Mer törstig än vanligt

    Kissnödig oftare

    Lättare andfådd

    BIM om en vecka...

  • Daphodil
    YaseminL skrev 2019-07-10 15:59:32 följande:

    Kan ju ha varit ett spökstreck och att testet blir starkare inom dom närmsta dagen! Håller tummarna själv är jag på äl+4 idag, första försöket då detta är första månaden med ägglossning sen sonen föddes för 7,5 månad sen håller tummarna för oss! Dagarna går såååå sakta... zzz


    Tack för pepp. Jag hoppas det tar sig för dig! Har också en liten hemma (fast större än din), men vi verkar ha svårt att få syskon.
  • YaseminL
    Daphodil skrev 2019-07-10 17:23:54 följande:

    Tack för pepp. Jag hoppas det tar sig för dig! Har också en liten hemma (fast större än din), men vi verkar ha svårt att få syskon.


    Vilket försök är ni på? Kommer snart ska du se! Håller tummarna för er!
Svar på tråden BIM juli 2019