• Anonym (A)

    Brukar ni män ge oralnjutning

    Min man vill inte ge mig oralsex sen flera flera år tillbaka för att han inte tycker om det och jag saknar den njutningen så mycket.

    Är det vanligt att män inte ger sina kvinnor oralsex?

  • Svar på tråden Brukar ni män ge oralnjutning
  • Anonym (A)

    [quote=79711916][quote-nick]Anonym (Varje gång) skrev 2019-06-24 11:40:41 följande:[/quote-nick]Suger du av honom ? Ger du honom analsex om han önskar det ? Om man förvägrar någon ett sätt att ha sex på skall man inte räkna med att ens partner skall göra allt man själv önskar. Nu vet jag ju inte alls om du har några sådana tabun dock.

    Det är avtändande att någon inte gör något (typ slickar) för de tänder på att göra det men även om man "byter tjänster" som kan vara lite avtändande om det är så han slickar dig för att tex få analsex. Men lite "dirty talk" under tiden kan göra det mer tändande.[/quote

    Analsex? Till min man? Inget som vi har provat eller som han har önskat!

    Jag slutade suga av honom efter att han sa att han inte njöt av att slicka mig! Tyvärr!! Och dirty talk har han svårt för. Knappt så att jag säger ordet kåt till honom för han tycker det är pinsamt.

  • Anonym (A)
    Anonym (Varje gång) skrev 2019-06-24 11:40:41 följande:

    Suger du av honom ? Ger du honom analsex om han önskar det ? Om man förvägrar någon ett sätt att ha sex på skall man inte räkna med att ens partner skall göra allt man själv önskar. Nu vet jag ju inte alls om du har några sådana tabun dock.

    Det är avtändande att någon inte gör något (typ slickar) för de tänder på att göra det men även om man "byter tjänster" som kan vara lite avtändande om det är så han slickar dig för att tex få analsex. Men lite "dirty talk" under tiden kan göra det mer tändande.


    Analsex? Till min man? Inget som vi har provat eller som han har önskat!

    Jag slutade suga av honom efter att han sa att han inte njöt av att slicka mig! Tyvärr!! Och dirty talk har han svårt för. Knappt så att jag säger ordet kåt till honom för han tycker det är pinsamt.
  • Anonym (A)
    Anonym (På annat håll) skrev 2019-06-24 19:16:06 följande:

    Får inte oralsex hemma annat än i duschen, och jag tycker att sex utan glid, smak och doft är dödstråkigt, dessutom avtändande att han inte gillar smaken av mig, så då kan det va.

    Får alldeles underbart engagerat oralsex på annat håll. Maken gillar läget, han vill definitivt inte att jag slutar ge honom oralsex, men eftersom min njutning inte alls är av intresse för honom har jag ingen lust alls om jag aldrig får mina behov tillgodosedda. I allt annat är vi ett bra team, och sexet på hans villkor är också bra; om jag får mina önskningar tillgodosedda. Det får jag av min älskare några gånger i veckan. (Han lever ut ett och annat med mig också. Win-win.)

    Maken försökte verkligen, men det är bra skillnad på att bli knullad av någon som tänder på min njutning, och av någon som mest bara vill tömma. Kan vara hett, ÄR hett, men inte enbart det fyra gånger i veckan år efter år.


    Låter lite som min man med duschningen! Han njuter inte av det och därför har jag inte frågat efter det men nu några år utan så längtar jag.

    Lucky you som får din njutning vid sidan om. Vet din man att du har någon annan?
  • Sgtwolf
    Anonym (A) skrev 2019-06-24 00:22:28 följande:

    Min man vill inte ge mig oralsex sen flera flera år tillbaka för att han inte tycker om det och jag saknar den njutningen så mycket.

    Är det vanligt att män inte ger sina kvinnor oralsex?


    Själv ser jag det som ett "måste" att också smaka(slicka) musen. Det är självklar del i förspel och akt. Dock inte alltid, men nära nog ett måste.

    Hur "mår" din mus?

    Är den frisk och hyffsad hygien?

    Eller är du för renlig så musen smakar tvål och vatten så att din man tycker den är lika spännande att slicka som din axel?
  • Anonym (På annat håll)
    Anonym (A) skrev 2019-06-25 00:41:42 följande:

    Låter lite som min man med duschningen! Han njuter inte av det och därför har jag inte frågat efter det men nu några år utan så längtar jag.

    Lucky you som får din njutning vid sidan om. Vet din man att du har någon annan?


    Tråkigt ju.

    Ja, han vet att jag har andra, en fast och ibland tillfälliga. Han har också, men få kvinnor är intresserade av en älskare som inte är intresserad av deras njutning främst, (så konstigt, haha) så inte många och inte ofta. Men å andra sidan så får han det ju enligt alla sina önskemål hemma. Jag är väldigt generös och flexibel när jag får vad jag vill ha.
  • Anonym (Ja.)

    Ja. Jag har bara vägrat det en gång, och då hade vi fjällvandrat i 9 dagar utan dusch och även haft sex. Det var en speciell nästan härsken lukt skapad av inte bara henne utan även av mig i den regionen.

  • Anonym (Rolf)

    Jag ger alltid min fru oralsex hon älskar det. Så underbart och se en kvinna njuta och sen blir hon så blöt.

  • Bure

    Slickar minst en orgasm varje gång vi har sex, ibland bara spontant i soffan när barnen har somnat. Älskar att slicka

  • Tom Araya
    Anonym (Ja.) skrev 2019-06-25 17:03:14 följande:

    Ja. Jag har bara vägrat det en gång, och då hade vi fjällvandrat i 9 dagar utan dusch och även haft sex. Det var en speciell nästan härsken lukt skapad av inte bara henne utan även av mig i den regionen.


    Vem ber ens sin partner ge oralsex före en dusch i ett sådant läge?
Svar på tråden Brukar ni män ge oralnjutning