• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Kattunge15

    Hur fort efter att ni slutade med piller fick ni ägglossning? Jag slutade nyss, fick bortfallsblödning och nu vet jag ju inte om jag har/har haft ägglossning. Förstår att det är olika men om ni slutat med p-piller - Hur fort gick det för er?

  • joss1234

    Jag blir inte klok på mina flytningar, är på ÄL+8 och har egentligen sedan Äl haft nån form av flytning varje dag, vissa jättemycket, andra mindre men igår och idag var det megamkt och gulvit/äggvita typ :O Brukar som jag skrivit tidigare vara helt torr mellan äl och mens.. men inte denna gången, kan det betyda nåt bra?

    För övrigt känner jag inget speciellt, ingen PMS på gång än i alla fall, tror dock inte jag kommer kunna hålla mig från att testa i början på nästa vecka haha, hur går det för er andra med symtom?

  • kronisktförvirrad

    Mina ägglossningstest fortsätter förvirra mig, dag 10 var det synligare än dag 11, dag 12 var det ännu tydligare och idag (dag 13) var det svagare igen. Suck. Enligt Flo har jag ägglossning idag, så får se om testet är ännu svagare imorgon.

  • joss1234
    kronisktförvirrad skrev 2019-07-26 16:01:28 följande:

    Mina ägglossningstest fortsätter förvirra mig, dag 10 var det synligare än dag 11, dag 12 var det ännu tydligare och idag (dag 13) var det svagare igen. Suck. Enligt Flo har jag ägglossning idag, så får se om testet är ännu svagare imorgon.


    Jag blev lika förvirrad runt min Äl, fick aldrig ett helt utslag, bara nästan, såg stegring men fick aldrig + så tror jag missade stegringen när det blev helt positivt. plus att mina tog slut innan hela perioden gick över.. så fick lite på molvärken och mina flytningar jag hade!
    Hört att man kan missa det positiva resultatet då det kan ske inom 12 timmar, så man måste kanske ta test flera gånger per dag när man tror man har Äl för att fånga det!
  • FruA2019

    Hej!


    Hoppar över hit från julitråden. Min mens kom idag så kör på nytt försök i Augusti. Borde ha ägglossningen ca 12/8 och BIM ca 26/8. Mina cykler är mellan 29-31 dagar oftast så vi får se. :) Detta blir vårt fjärde försök till ett 3e barn. 

  • Freya18

    Ok, så då har man kört med första gravtestet för denna omgång och den är toknegativ (Early test). Mina hökögon har idag stirrat på testet för att det kaanske dyker upp ett streck, men nä. Har testat alla lampor hemma och fönster också. Hahaha.

    Men ändå, fan vad suuuurt! Mina spottings dyker väl upp imorn eller söndag.

  • Freya18

    Men hänger kvar i tråden för nästa ÄL blir runt 13 augusti. Jag trodde att jag skulle få mens nu den 1 augusti, men ägglossningen dök upp lite tidigare.

  • Annali85
    Kattunge15 skrev 2019-07-26 12:20:28 följande:

    Hur fort efter att ni slutade med piller fick ni ägglossning? Jag slutade nyss, fick bortfallsblödning och nu vet jag ju inte om jag har/har haft ägglossning. Förstår att det är olika men om ni slutat med p-piller - Hur fort gick det för er?


    För mig tog det 3veckor tills jag fick mens efter att jag slutade med ppiller
  • Annali85
    FruA2019 skrev 2019-07-26 20:35:51 följande:

    Hej!

    Hoppar över hit från julitråden. Min mens kom idag så kör på nytt försök i Augusti. Borde ha ägglossningen ca 12/8 och BIM ca 26/8. Mina cykler är mellan 29-31 dagar oftast så vi får se. :) Detta blir vårt fjärde försök till ett 3e barn. 


    Välkommen! Vi är i ungefär samma sits :)
  • Annali85
    Freya18 skrev 2019-07-26 20:46:33 följande:

    Ok, så då har man kört med första gravtestet för denna omgång och den är toknegativ (Early test). Mina hökögon har idag stirrat på testet för att det kaanske dyker upp ett streck, men nä. Har testat alla lampor hemma och fönster också. Hahaha.

    Men ändå, fan vad suuuurt! Mina spottings dyker väl upp imorn eller söndag.


    Så trist men är väl inte helt kört än? Annars blir det nya tag redan nu i augusti
Svar på tråden BIM augusti 2019