• eeat

    Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!

    Hej!

    Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?

    Välkomna!

  • Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
  • liebespuppe
    Ina8401 skrev 2019-08-01 13:27:07 följande:

    Nu har jag äntligen fått besked från nipprovet o värdena var normala ????


    Vilka glädjande nyheter!!
  • liebespuppe
    Millie8401 skrev 2019-08-02 00:54:23 följande:

    Ina8401

    Så skönt !!!

    I morse ca kl 5-6 så vet jag inte alls vad bebisen hade för sig men nåt var det som höll i ganska långe , jag hann både vakna och undra ....

    Har alla hittat namn osv ? Eller hur ser det ut för er ?


    Haha.. jadu, namn. Denna eviga kamp. Jag vek ner mig med första sonen och har nu en ny man med andra/konstiga förslag på namn :) Vi har ett förslag på flicknamn som båda gillar men inte vår omgivning. Sedan har han ett släktnamn på en pojke men det döpte hans avlidne pappa deras hund till för ett par år sedan... Hahaha.. så vi får se hur det blir med det.

    Ni då?
  • liebespuppe
    Ina8401 skrev 2019-08-02 15:25:49 följande:

    Är det bara jag som får massa frågetecken efter mina ord?

    Haha va mysigt .... underbart när man känner. Har iaf fått för mig att de är bebis jag känner när jag ligger ner.

    Namn har man tankar men .... nej vi har knappt pratat om de. Mest mina barn o mamma som nämt namn


    Jag vet att vissa upplever det blir frågetecken om man använder emojis från mobilen. Kan det vara det?
  • knivskrik
    Millie8401 skrev 2019-08-02 00:54:23 följande:

    Ina8401

    Så skönt !!!

    I morse ca kl 5-6 så vet jag inte alls vad bebisen hade för sig men nåt var det som höll i ganska långe , jag hann både vakna och undra ....

    Har alla hittat namn osv ? Eller hur ser det ut för er ?


    Vi har mellannamn färdiga. Tilltalsnamn har vi ett gäng favoriter, men har bra mycket svårare att komma på pojknamn än flicknamn. Sambon är lärare så ett gäng namn är lite sabbade av elever, haha!
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • MammaPolly
    Millie8401 skrev 2019-08-02 12:39:56 följande:

    Mammapolly

    Åh fy stackare ... låter inte alls kul , är det pga illamående?

    Jag mådde illa från v 4 - v 12 dygnet runt men har inte kräkts , vakna ständigt med bakfylla mående , bläh!!!

    Men iaf nu mellan v 12-15 så har det varit till och från men betydligt mkt bättre ..

    Hoppas du snart får må bra och njuta du också !!!


    Japp hemskt illamående... kräkts ett par gånger, typ då jag inte lyssnat på kroppen och försökt göra något...

    Men det är mycket bättre nu!
  • Ina8401
    liebespuppe skrev 2019-08-02 15:52:44 följande:

    Jag vet att vissa upplever det blir frågetecken om man använder emojis från mobilen. Kan det vara det?


    Kan vara ska pröva skriva utan engång o längre ner skriva en enoji så får vi se

    ????:)
  • Ina8401
    liebespuppe skrev 2019-08-02 15:52:44 följande:

    Jag vet att vissa upplever det blir frågetecken om man använder emojis från mobilen. Kan det vara det?


    Japp de var som du sa :)
  • Millie8401

    Haha ja det blir frågetecken efter om man gör emoji ... jätte tråkigt ju !!! Men det ser ganska kul ut ibland när någon skriver och det blir en massa frågetecken när det typ absolut inte borde :)

    Vi kommer inte överens om namn , mina barn har ganska vanliga namn .. Isak , Albin och Tuva :)

    Men jag har en lista men har tom hunnit tröttna på vissa , och så tänker jag att vi ska ta reda på kön så ingen idé att prata om att i onödan :)

    Någon som shoppat ännu då? Jag har gjort det , jag var först tvungen pga ångesten jag hade i början av grav , mådde inte alls bra även de va planerat så fick jag sån hemsk ångest så jag testade att köpa nåt till bebisen för att se om nåt ändrades ... men nu var det några veckor sedan den avtog .. som sagt har handlat en del :)

    Men nu blir det inget förens vi vet kön !!!

  • Ina8401
    Millie8401 skrev 2019-08-02 23:49:17 följande:

    Haha ja det blir frågetecken efter om man gör emoji ... jätte tråkigt ju !!! Men det ser ganska kul ut ibland när någon skriver och det blir en massa frågetecken när det typ absolut inte borde :)

    Vi kommer inte överens om namn , mina barn har ganska vanliga namn .. Isak , Albin och Tuva :)

    Men jag har en lista men har tom hunnit tröttna på vissa , och så tänker jag att vi ska ta reda på kön så ingen idé att prata om att i onödan :)

    Någon som shoppat ännu då? Jag har gjort det , jag var först tvungen pga ångesten jag hade i början av grav , mådde inte alls bra även de va planerat så fick jag sån hemsk ångest så jag testade att köpa nåt till bebisen för att se om nåt ändrades ... men nu var det några veckor sedan den avtog .. som sagt har handlat en del :)

    Men nu blir det inget förens vi vet kön !!!


    Haha precis.... ser ju rätt konstigt ut o mass frågetecken:).

    Va fina namn .... Tuva är väldigt sött.

    Har väll namn i huvedet o barnen pratar mkt namn o min mamma. Men både jag o sambo är mer att efter rul om vi vet va det är då blir det mer prat om namn.

    Tänkte vi skulle köpa första plagget effter rull men vi åker till Rumänien om 2 veckor så då blir det lite shopping där.

    Men så skoj att tänla namn ...namnen som pratas om här förrutom min sambo då han är ler att barnen får be stämma haha.....

    Killnamn: Jack.... 13 åringen är så kär o detta namn

    Flicka: Ella Luna Elena eller Nomi Celine just nu
Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!