• Anonym (Ts)

    Vad kan vara fel med honom sexuellt?

    Jag dejtar en kille sedan en månad tillbaka. Vi har båda mkt känslor för varandra, är kära. Jag är hans första.

    Det ena problemet är att han har jättesvårt att få orgasm/utlösning. Han har aldrig fått det med mig och säger att det är jättesvårt även när han är själv. Lyckas kanske 1/10 ggr och det kan ta en timme, när han runkar själv alltså.

    Det andra problemet är att han tappar ståndet rätt ofta. Minsta lilla distraktion etc. Jag är van att om man måste avbryta mitt i om tex telefonen ringer så kan killen liksom prata i den 2 min och ändå ha kvar ståndet. Min nuvarande kan tappa det av att vi byter ställning tex. Dock går det rätt fort att få tillbaka det för honom men det blir ändå lite jobbigt när det händer hela tiden.

    Han är bara 21 år, ej omskuren, tar inga mediciner. Är i bra fysisk och psykisk form. Inte stressad. Inte religiös eller ngt sånt utan snarare lite exhibitionistisk och gillar att prata om sex. Väldigt öppen med sånt.

    Vad är fel? :/ Han vill inte gå till läkare för tror inte att det kommer hjälpa men om jag kommer på vad som kan vara fel, som en teori, så kanske han kan gå med på det.

    Det kan väl inte vara psykiskt eftersom det är likadant när han är själv?

  • Svar på tråden Vad kan vara fel med honom sexuellt?
  • Anonym (långsamme)
    Anonym (Ann) skrev 2019-07-08 15:03:10 följande:

    Bara ett exempel på varför man inte vill vara en killes första. Varför valde du en oskuld?


    Kärlek ? 
  • CarinaL26
    Anonym (Ann) skrev 2019-07-08 15:03:10 följande:

    Bara ett exempel på varför man inte vill vara en killes första. Varför valde du en oskuld?


    Dagens bimbo!

    Alla killar ska förstås köpa sex för att bli av med oskulden för att sedan tillämpa sin sexuella erfarenhet på alla kvinnor som vill ha erfarna män.
  • Anonym (Ts)

    Jag har pratat med honom lite mer noggrant nu och tror att jag kommit på vad felet är! Även fast inte han är övertygad att det är det.

    Tydligen så har han runkat ganska mkt tidigare, typ en gång om dagen iaf och han kunde inte komma av det i början så då gjorde han en annan grej, typ knep ihop penisen hårt mellan låren. Och tappade då ståndet men kom av det ändå. Och sen har han avslutat på det sättet varje gång sen dess. I många år. En gång om dagen typ.

    Och jag tänker att dels så har han vant sig både vid att han inte kan komma på annat sätt men också att tappa ståndet rätt lätt, eftersom han kan ju komma ändå utan stånd på det sättet. Så stånd blir inte en förutsättning för att få orgasm.

    Så nu har han försökt sluta med det sen han träffade mig och säger att han visserligen har runkat en del (när vi inte är tillsammans, bor i grannstäder så ses mest på helger) men att då kommer han inte alls istället för han vill inte göra på det där sättet längre. Så han har bara gjort det kanske en gång varannan vecka nu istället men det har inte hjälpt.

    Så nu kanske ni har mer info för att kunna hjälpa till! Han visade mig senast hur han gjorde efter att vi haft massa sex och han runkat utan att komma i typ en timme. Då gjorde han så och det tog max två minuter.

    Tänker att om han skulle prova någon annan men liknande stimulans så skulle det kanske funka att "utöka repertoiren". Men vad?

  • Anonym (Ts)

    Jag har inget problem med att han var oskuld när vi träffades. Vad spelar det för roll?

  • Anonym (Inget fel med honom)

    Som jag sa

    Sex är ingen rättighet

    Finns däremot inga problem med honom

  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Ts) skrev 2019-07-07 21:56:53 följande:
    Han säger att han gillar när jag tar kommandot/bestämmer i sängen. Har märkt att om jag tex håller fast honom lite så verkar han tända lite extra på det. 
     Om du låter honom ligga på rygg så får du köra på så kanske det går för grabben 
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Inget fel med honom) skrev 2019-07-08 18:20:42 följande:

    Som jag sa

    Sex är ingen rättighet

    Finns däremot inga problem med honom


    Hur vet du det? Att han inte har problem?
  • Anonym (Ann)
    Anonym (långsamme) skrev 2019-07-08 15:39:55 följande:

    Kärlek ? 


    Man hittar lätt bra män som inte är oskulder. Minskar risken för problem. Men om folk inte bryr sig, fine.
  • Anonym (!)
    Anonym (Ts) skrev 2019-07-07 21:19:58 följande:

    Ja alltså han tappar inte ståndet när vi väl har aktivt sex utan om det kommer något minimalt distraktionsmoment, typ om vi byter ställning eller telefonen ringer. 


    Jag har sökt lite men är inte så bra på att söka på nätet så tänkte därför be om tips här. Kanske någon är bra på att googla. Jag hittar bara om män som enbart kommer vid runkning eller män som tar mediciner eller män som är äldre och inget stämmer ju in på honom. Men tror att om jag kommer på någon idé så kan han tänka sig gå till läkare som du säger. 

    Vilken slags träning/tekniker? 


    Men varför stänger ni inte av ljudet på lurarna när ni har sex?! 

    Vilket jäkla stressmoment.
    Den som svarar i telefon under en intim stund måste ju ha något problem (du skrev att dina ex gjorde så) av något slag. Sluta med det genast och stäng av ljudet!
  • jrockyracoon
    Anonym (Ann) skrev 2019-07-08 21:41:24 följande:
    Man hittar lätt bra män som inte är oskulder. Minskar risken för problem. Men om folk inte bryr sig, fine.
    Jag tror jag storknar, så dumt du tänker... 

    Är du själv oskuld? Annars, hur mycket föraktar du den som tog den?
  • Anonym (been there)

    Antingen är det något fysiskt - trång förhud eller liknande

    Eller också beror det på sen sexdebut. Jag själv hade en sen sexdebut och hade därför svårt att få tillräcklig stimulans vid vanligt samlag, och hade därför svårt att få orgasm. Min kropp hade på något sätt vant sig vid att få stimulering via handen, vilket skapade problem.

    Det hjälpte något när jag slutade onanera, känsligheten kom tillbaka och jag kunde komma ibland, även om det tog tid och tjejen fick kämpa hårt. 

    Jag tänker också att ni bara har varit ihop i en månad, så ni måste ge det mer tid innan ni ringer i larmklockorna. Det kan kanske ta lite tid för honom att anpassa sig till sexet, men du verkar ju vara en förstående och inkännande person, så det kommer säkert att ordna sig. Tänker att han behöver försöka känna efter vad det är som han gillar mest, och kanske hitta ställningar och annat som han tänder mest på.

  • Anonym (Ts)

    Ni som svarat senast, läs mitt senaste inlägg några steg upp. Har kommit på vad som är problemet nu och vill gärna ha hjälp med att lösa det :) 

  • Anonym (pussyboy)
    Vad kan vara fel med honom sexuellt?

    Han är MAN.
    Kvinnor kan räkna upp hur mycket som helst som är fel.
    Bara för att det är en man.
  • Anonym (Knepigt)
    Anonym (Ts) skrev 2019-07-08 17:49:16 följande:

    Jag har pratat med honom lite mer noggrant nu och tror att jag kommit på vad felet är! Även fast inte han är övertygad att det är det.

    Tydligen så har han runkat ganska mkt tidigare, typ en gång om dagen iaf och han kunde inte komma av det i början så då gjorde han en annan grej, typ knep ihop penisen hårt mellan låren. Och tappade då ståndet men kom av det ändå. Och sen har han avslutat på det sättet varje gång sen dess. I många år. En gång om dagen typ.

    Och jag tänker att dels så har han vant sig både vid att han inte kan komma på annat sätt men också att tappa ståndet rätt lätt, eftersom han kan ju komma ändå utan stånd på det sättet. Så stånd blir inte en förutsättning för att få orgasm.

    Så nu har han försökt sluta med det sen han träffade mig och säger att han visserligen har runkat en del (när vi inte är tillsammans, bor i grannstäder så ses mest på helger) men att då kommer han inte alls istället för han vill inte göra på det där sättet längre. Så han har bara gjort det kanske en gång varannan vecka nu istället men det har inte hjälpt.

    Så nu kanske ni har mer info för att kunna hjälpa till! Han visade mig senast hur han gjorde efter att vi haft massa sex och han runkat utan att komma i typ en timme. Då gjorde han så och det tog max två minuter.

    Tänker att om han skulle prova någon annan men liknande stimulans så skulle det kanske funka att "utöka repertoiren". Men vad?


    Han erkänner såklart inte för dig att han runkat varje dag, säkert mer ön en gång per dag sen ni träffades. Han går ju och är konstant kåt på dig i tankarna. Jag slår vad om att han kollar på porr oxå. En kille som levt som ungkarl och aldrig behlvt ta hänsyn till någon annan har skapat rutiner på allt. Se upp nu i nyförälskelsefasen så du inte skämmer bort honlm med allt. Han vänjer sig och snart kommer du vara den ända som städar och plockar iordning. Sorry off topic.

    Ni behöver utforska sexet, och med tiden kommer det att bli bekymmersfritt. Det tar tid att lära känna varandras kroppar och sinne.
  • Anonym (dumpa honom)

    hade också en sån pojkvän i den åldern..han fick aldrig riktigt stånd. var alltid lite mjukhård. kunde slakna under sexet. ibland fick han inte upp den alls trots allt möjligt förspel. jag dumpade honom tillslut. kändes som att han var sexuellt hämmad och aldrig hade lust samt inte attraherade av mig..

    träffade en ny som fick stånd så fort jag visade mig och kan ha stånd en hel dusch ca 10 min efter att vi har haft sex och fortfarande ha mer stånd än den tidigare pojkvännen då han var som hårdast.

  • EnAnonumius
    Anonym (Ann) skrev 2019-07-08 21:41:24 följande:
    Man hittar lätt bra män som inte är oskulder. Minskar risken för problem. Men om folk inte bryr sig, fine.
    Men herregud.. Med ditt sätt att tänka och resonera så skulle ju INGEN kille kunna ha sex och killarna skulle ju födas och dö som oskulder.

    Inga barn skull bli tillverkade och människosläktet skulle dö ut.

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Ts) skrev 2019-07-08 17:51:56 följande:

    Jag har inget problem med att han var oskuld när vi träffades. Vad spelar det för roll?


    Bry dig inte om dem som har hakat upp sig på att han är oskuld och att du borde välja bort killen p.g,a detta.

    Du har fått många bra tips i tråden.
    Välj bara att blunda för dem som ropar "porrskadad" som första sak. För det behöver det knappast vara..

    I och med att han är öppen och kan prata om sex lätt ,med varandra,så kanske ni kan snacka en dag om vad han eventuellt har för fantasier. Sedan så kan du ju ta en av hans fantasier och förverkliga den..
    Ta den enklaste av dem, som du vet att du kan genomföra "utan problem", MEN, (ja nu kom det dära "men" ), förmedla inte när du "skall införliva den till honom. Utan gör det som en lite överraskning nästa gång ni har sex i stället.

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Knepigt) skrev 2019-07-09 09:09:54 följande:

    Han erkänner såklart inte för dig att han runkat varje dag, säkert mer ön en gång per dag sen ni träffades. Han går ju och är konstant kåt på dig i tankarna. Jag slår vad om att han kollar på porr oxå. En kille som levt som ungkarl och aldrig behlvt ta hänsyn till någon annan har skapat rutiner på allt. Se upp nu i nyförälskelsefasen så du inte skämmer bort honlm med allt. Han vänjer sig och snart kommer du vara den ända som städar och plockar iordning. Sorry off topic.

    Ni behöver utforska sexet, och med tiden kommer det att bli bekymmersfritt. Det tar tid att lära känna varandras kroppar och sinne.


    Haha jag har skickat honom nakenbilder av mig så han behöver inte kolla porr :) Har sagt nu att han får runka hur mkt han vill men inte komma om jag inte är med, får se om det blir bättre då. Städa åt honom kommer jag inte göra, jag är hopplöst slarvig och han är mer ordentlig.
    Anonym (dumpa honom) skrev 2019-07-09 10:54:48 följande:

    hade också en sån pojkvän i den åldern..han fick aldrig riktigt stånd. var alltid lite mjukhård. kunde slakna under sexet. ibland fick han inte upp den alls trots allt möjligt förspel. jag dumpade honom tillslut. kändes som att han var sexuellt hämmad och aldrig hade lust samt inte attraherade av mig..

    träffade en ny som fick stånd så fort jag visade mig och kan ha stånd en hel dusch ca 10 min efter att vi har haft sex och fortfarande ha mer stånd än den tidigare pojkvännen då han var som hårdast.


    Han är bra på att visa att han är känslomässigt upphetsad även om han inte är det rent fysiskt så det är ingen fara så men visst låter det bra som din nya har det. Undrar om det bara är psykologiskt. Det borde ju vara det och då borde man kunna ändra det.
    EnAnonumius skrev 2019-07-09 11:18:40 följande:

    Bry dig inte om dem som har hakat upp sig på att han är oskuld och att du borde välja bort killen p.g,a detta.

    Du har fått många bra tips i tråden.

    Välj bara att blunda för dem som ropar "porrskadad" som första sak. För det behöver det knappast vara..

    I och med att han är öppen och kan prata om sex lätt ,med varandra,så kanske ni kan snacka en dag om vad han eventuellt har för fantasier. Sedan så kan du ju ta en av hans fantasier och förverkliga den..

    Ta den enklaste av dem, som du vet att du kan genomföra "utan problem", MEN, (ja nu kom det dära "men" ), förmedla inte när du "skall införliva den till honom. Utan gör det som en lite överraskning nästa gång ni har sex i stället.


    Nej jag bryr mig inte alls om att han var oskuld :) mitt ex var också det och där funkade det bra direkt, så tror inte det har med det att göra. Jag har genomfört lite fantasier åt honom och han åt mig så vi har bra kommunikation där och vi gillar hyfsat samma saker så det är bra :) Jag tror som sagt att felet ligger i hans onani-teknik som jag beskrev ovan, att han vant sig att bara komma på det sättet och då inte behöva ha stånd. Frågan är vad man gör åt det.
  • Lånehajen

    Kan han inte testa att sluta runka helt och hållet? Handlar det om att han vant sig vid en viss teknik eller att ollonet blivit mindre känsligt bör det rätta till sig efter ett tag om ni enbart har sex.

Svar på tråden Vad kan vara fel med honom sexuellt?