• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Nextchapter

    Okej, inger test idag, komme inte kunna hålla masken i helgen när min familj är här så väntar tills efter helgen med att testa :) då märker jag även om mina spottings eller mens skulle dyka upp.


    Lillen 84 skrev 2019-09-12 18:29:50 följande:

    Ja morgonurin är bäst. Berätta gärna om du testar.


  • Nextchapter

    Åh lycka till! Håller tummarna för er! :)


    Mia386 skrev 2019-09-12 21:00:50 följande:

    Blivit Insemenerad idag, så nu håller vi tummar och tår att där blir en liten knodd av detta. Slipper helst ta fler sprutor... de fick mig att börja gråta för att min sambo var utan snus. Haha :'D


  • JeSuisMoi
    mea08 skrev 2019-09-12 21:56:36 följande:

    Kan man verkligen få mens äl +9??


    Om man har kort lutealfas, min mens brukar komma på ÄL+9/10 :( Hur brukar din lutealfas se ut?
  • JeSuisMoi

    BIM imorgon, kan dock vara på söndag också då lutealfasen var tre dagar längre förra cykeln så kanske blir lite längre denna med? Stickningar och hugg i livmodern till och från, och livmodertappen är hård och stängd. Någon som har koll på när livmodertappen brukar öppnas inför mens?

    Vågar inte hoppas, är så rädd för att bli besviken vilket jag vet att jag kommer bli ändå... :(

  • AndraSladdis
    JeSuisMoi skrev 2019-09-13 10:07:10 följande:

    BIM imorgon, kan dock vara på söndag också då lutealfasen var tre dagar längre förra cykeln så kanske blir lite längre denna med? Stickningar och hugg i livmodern till och från, och livmodertappen är hård och stängd. Någon som har koll på när livmodertappen brukar öppnas inför mens?

    Vågar inte hoppas, är så rädd för att bli besviken vilket jag vet att jag kommer bli ändå... :(


    Jag har också kort LF som du, och lite orolig för det. Hur länge har du försökt?


    Detta är andra försöket för oss, men har testat innan vi började så därför vet jag längden ganska väl.

  • mea08
    JeSuisMoi skrev 2019-09-13 10:05:09 följande:

    Om man har kort lutealfas, min mens brukar komma på ÄL+9/10 :( Hur brukar din lutealfas se ut?


    Har precis börjat följa min cykel så jag vet inte, men brukar inte få mens så här tidigt. Förra månaden var det som vanligt och då kom mensen dag 29 och igår när jag fick mens var jag bara på dag 21? Känns märkligt... hade ingen mensvärk innan och brukar få rikliga blödningar första och andra dagen men idag känns det nästan som det stannar upp. Kan det vara något annat kanske?
  • Bettan84
    EllaLo skrev 2019-09-13 08:49:41 följande:

    Åh va kul, super tydligt ju. Grattis :)!!


    Tack snälla :)
  • Bettan84
    Nextchapter skrev 2019-09-13 09:16:31 följande:

    Grattis!! :D


    Tack <3 Håller tummar och tår för alla !!!! :)
  • Majja92
    Bettan84 skrev 2019-09-13 06:05:12 följande:

    Bim-3 tog denna imorse vad tycker ni tjejer ? Jag ser streck men våga inte tro något ...


    Grattis!!!
Svar på tråden BIM september 2019