• Nandez

    Idol 2019

    I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

  • Svar på tråden Idol 2019
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-12 18:50:05 följande:
    Det tycker inte jag heller. Tusse och Freddie är mina favoriter men det är fler som är bra smile1.gif
    Jag kan inte med Tusses flängande händer och armar. Tycker han försöker alldeles för mycket för att visa sig duktig. Ska bli kul och se hur han gör när han får en lugn låt.

    Freddie kan jag heller inte med på nåt konstigt sätt.
     
    Tjejerna så gillar jag bara Astrid.

    Tror nog att det är att det är killarnas år i år. Gotte, Kim, Christian.

  • Johannus
    HSOF skrev 2019-10-12 13:51:20 följande:
    Ja Tusse är den mest utvecklade artisten i hela fältet men denna veckan gjorde han en för konstig version av en bra låt, var väl mest det som inte blev bra. Ja Nathalie gör framsteg men tror hon har ett för smalt och udda register för att klara stå som vinnare. Men kan ändå bli en intrssant artist i framtiden.

    Jag tror mer på Madeleif och Freddie som jag tror har otroliga potentiella utvecklingsförmogor, rösten har de redan.
    PÅ vilket sätt är Tusse den mest utvecklade artisten?
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-12 19:04:10 följande:
    Jag kan inte med Tusses flängande händer och armar. Tycker han försöker alldeles för mycket för att visa sig duktig. Ska bli kul och se hur han gör när han får en lugn låt.

    Freddie kan jag heller inte med på nåt konstigt sätt.
     
    Tjejerna så gillar jag bara Astrid.

    Tror nog att det är att det är killarnas år i år. Gotte, Kim, Christian.

    Se där vad olika man kan tycka
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-12 19:05:10 följande:

    PÅ vilket sätt är Tusse den mest utvecklade artisten?


    Han har redan en utrålning och ett artisteri som en stjärna. Sedan har bra kontroll på sin röst och scenspråk. Han är en nivå före alla andra i mina ögon.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-12 19:13:19 följande:
    Se där vad olika man kan tycka smile1.gif
    Ja annars vore det konstigt om alla gillade lika :)
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-12 19:04:10 följande:

    Jag kan inte med Tusses flängande händer och armar. Tycker han försöker alldeles för mycket för att visa sig duktig. Ska bli kul och se hur han gör när han får en lugn låt.

    Freddie kan jag heller inte med på nåt konstigt sätt.

     

    Tjejerna så gillar jag bara Astrid.

    Tror nog att det är att det är killarnas år i år. Gotte, Kim, Christian.


    Nja Gotte är nog ingen finalist. Han kan kanske kan bli en Brolle eller en kopia. Kim håller enligt mig inte måttet, inte än iallafall. Christofer som han heter, har en bra röst men är alldeles för spexig och oseriös, har väldigt svårt för honom.
  • Bunny on speed

    Tusse har ju uppträtt i många år och det märks. Han är bekväm och vet hur han ska föra sig på scen. De andra har inte riktigt nått lika långt.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Johannus
    Bunny on speed skrev 2019-10-12 19:57:59 följande:
    Tusse har ju uppträtt i många år och det märks. Han är bekväm och vet hur han ska föra sig på scen. De andra har inte riktigt nått lika långt.
    Om Tusse har uppträtt i många år som du säger borde han ju vara känd och inte söka till Idol.
    Jag tycker han är flamsig i sina uppträdande. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-12 19:33:10 följande:
    Ja annars vore det konstigt om alla gillade lika :)
    Absolut
Svar på tråden Idol 2019