• Anonym (Förebild?)

    Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!

    En sak som förvånade mig igår och jag har reflekterat över var att jag såg igår att dotterns förskollärare åt på mcdonalds. Jag tycker att är man förskollärare ska man inte äta sån skit, då är man ingen förebild. I förskolan tvingas ju barnen smaka på allt och äta mycket sallad, men så igår såg jag denna förskollärare sitta och äta en hamburgare med stor pommfritt och läsk till. Ska jag ta upp detta med förskolechefen? Man får ju tänka lite på hur man beter sig som förskollärare liksom. Jag var där för att köpa en sallad på vägen hem, jobbade sent igår, och då såg jag hur denne förskolläraren satt och glufsade i sig sin hamburgare. Känns inte riktigt seriöst som förskollärare. Vad tycker ni? Hur hade ni reagerat om era barns lärare/förskollärare eller what ever åt på mcdonalds?

  • Svar på tråden Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!
  • Anonym (jäsp)

    Vad en förskollärare gör på sin fritid har ni inget med att göra. Hon kan leva precis så omoraliskt hon vill. 

    Att hon ska vara en bra förebild inför barnen är en helt annat sak. Eller tror du att hon ska leva som en nunna för att hon valt förskollärare som yrke?

  • Anonym (Bra)

    Bra jobbat TS, du har fått massor av folk att reagera på ditt inlägg trots att det helt uppenbart är ett trollinlägg. :)

    Grattis, jag är imponerad.

  • Whitehorse1979

    Haha.


    Är du på riktigt så himla dum att du tror att du har med det att göra?


    Att förskollärarens chef har med det att göra?

    På sin fritid får hon/han göra precis som de vill, precis som du får.

  • Anonym (Kategori)

    Är det bara jag som ser vilken kategori tråden ligger i? Det är det första jag kollar när det kommer upp trådar som dessa....

  • Anonym (Bra)
    Anonym (Kategori) skrev 2019-09-06 10:28:36 följande:

    Är det bara jag som ser vilken kategori tråden ligger i? Det är det första jag kollar när det kommer upp trådar som dessa....


    Nej, då. Du är inte ensam.

    Men folk blir lite provocerade och tänker inte och det gör ju saken väldigt mycket roligare för oss. :)
  • Anonym (Kategori)
    Anonym (Bra) skrev 2019-09-06 10:32:32 följande:

    Nej, då. Du är inte ensam.

    Men folk blir lite provocerade och tänker inte och det gör ju saken väldigt mycket roligare för oss. :)


    Ja riktigt underhållande är det faktiskt :)

    Trevlig helg!
  • Anonym (Jaha?)
    Anonym (Kategori) skrev 2019-09-06 10:28:36 följande:

    Är det bara jag som ser vilken kategori tråden ligger i? Det är det första jag kollar när det kommer upp trådar som dessa....


    Dock låg den inte där från början...
  • Anonym (Bra)
    Anonym (Jaha?) skrev 2019-09-06 10:42:26 följande:
    Dock låg den inte där från början...
    Nej, men den har legat där sedan i går kväll innan klockan 20. Finns ett antal svar efter det.
  • Gameofthrones

    Fy sjutton,

    Glömde att det kan finnas troll här :)

    Jo väääldigt rolig tråd!

Svar på tråden Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!