• Enniie

    BF Juni 2020

    Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

    Grattis till er alla!

  • Svar på tråden BF Juni 2020
  • Anonym (Anonymmamma)
    Smedbytjej skrev 2019-10-20 22:32:04 följande:

    Oj inte mening med alla ?? Skulle varit en smiley..

    Inte mer än ömma bröst och lite småillamående men känner mig inte gravid än.. Är det din första? Mim tredje..


    Okej men samma här vad kul (: mina barn är 8 och 4 år.
  • Anonym (Gravidmedförsta)

    Jag är gravid för första gången och är i 4+3,

    Har ni ringt till Mvc ? Ska man vänta ?

    Är dessutom så orolig, jag har noll koll ????

  • Renesme

    Hej och grattis!

    Jag har ringt och bokat en tid hos Mvc. Det första samtalet vill dom ta tidigt då det handlar om kost vid graviditet samt vad man som gravid för undvika att göra och äta. Om du känner dig orolig är det ju bra att du pratar med en barnmorska om dina funderingar.

    Jag var mycket orolig när jag var gravid första gången men denna gången vet jag ju hur det känns lite mer.

    Kram


    Anonym (Gravidmedförsta) skrev 2019-10-21 08:19:13 följande:

    Jag är gravid för första gången och är i 4+3,

    Har ni ringt till Mvc ? Ska man vänta ?

    Är dessutom så orolig, jag har noll koll ????


  • Anonym (Gravidmedförsta)
    Renesme skrev 2019-10-21 08:56:41 följande:

    Hej och grattis!

    Jag har ringt och bokat en tid hos Mvc. Det första samtalet vill dom ta tidigt då det handlar om kost vid graviditet samt vad man som gravid för undvika att göra och äta. Om du känner dig orolig är det ju bra att du pratar med en barnmorska om dina funderingar.

    Jag var mycket orolig när jag var gravid första gången men denna gången vet jag ju hur det känns lite mer.

    Kram


    Tack, då ska jag göra detta det är så mycket tankar o funderingar om hur de ska va och allt runt omkring. Tack för svar

    Kram
  • Småstadstjej

    Hallå! Har pcos och fick 2018 mitt första barn efter 5 års kamp. I fredags plussade jag igen. Väldigt läskigt. Och väldigt spännande! Men väntan på kub är det värsta tycker jag.

  • Anonym (Plus)
    hemliganatta skrev 2019-10-20 21:29:03 följande:

    Jag testar mig hela tiden för att se stegring.. Tyvärr haha


    Trånar också efter tydlig stegring. Fan att man inte bara kan koppla av, haha! Hur snabbt ska testen bli starka egentligen? Kan ju se klar skillnad från i torsdags, men hade önskat ännu tydligare stegring. Känns som en svaaaag skillnad bara, från dag till dag.
  • snövit84

    Hej, Jag plussade precis och är i vecka 4+1. Preliminärt BF 27 juni. Jag är gärna med i FB-gruppen då jag inte är så aktiv på familjeliv. Kan jag skriva ett PM till någon med mitt namn? :)

  • Anonym (Tigerianna)
    reptilina skrev 2019-10-20 16:27:03 följande:

    Näpp. Det blev ett tidigt missfall, blöder nu rött och mycket. En annan gång. Lycka till med era graviditeter, och ta inte med mig på BF-listorna. Hej!


    Nej, va tråkigt. Måste erkänna att jag blev så glad när jag såg ditt namn i tråden eftersom vi också följdes åt i feb-18 tråden. Styrkekramar tilldig <3
  • tess94
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-10-18 16:02:41 följande:

    Jag tänker att det ju är lite ?gammalmodigt? att det hålls fast vid att räkna på det sättet... För mig stämmer det ju heller inte med äl ca d21. Det som händer å har hänt mig vid alla barn är att en sen blir tillbakaflyttad vid rul, vilket för mig stämt bättre överens m egen uträkning.


    Jag har haft ont i brösten sen 3 dagar efter ägglossningen...men alltså det med symtom, det är ju såååå varierande från person till person. När ska du på första besöket till barnmorskan?????
  • Mykologi

    Plussade förra veckan. 5 v.

    Mina symptom sedan ca 2-3 veckor tillbaka:

    Bröstspänningar, mensvärk, huvudvärk, kvällsillamående,

    Irritation (vill bara vara ensam och ha det tyst), diarré.

Svar på tråden BF Juni 2020