• Anonym (Undrar)

    Vad gör män som aldrig varit med en kvinna förut för fel?

    Det finns ändå en del män som vill vara tillsammans med en kvinna men som nästan aldrig varit det. Så det fick mig att fundera på vad det är som de gör fel egentligen? För jag tror ju att även om man inte ser så bra ut så finns det möjligheter om man har rätt personlighet, eller om man ändrar på andra saker i sitt beteende.

    Men vad kan det generellt sett vara för förändringar som skulle kunna hjälpa dessa män bäst med att hitta en partner tror ni?

  • Svar på tråden Vad gör män som aldrig varit med en kvinna förut för fel?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (En av dem) skrev 2019-10-29 21:11:37 följande:
    Det är inte bara svårt, det är omöjligt. Trots alla glada tillrop om att man duger som man är.
    Vad beror det på då?
  • Anonym (En av dem)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-10-30 00:56:49 följande:

    Vad beror det på då?


    Att man inte duger som man är.
  • Anonym (Igen)

    Rent kasst, det finns vissa kvinnor och män som aldrig kommer hitta någon. Det kan bero på sjukdom, utseende, personlighet, livsituation mm

    Ett förhållande, eller bara sex, är något man går in i frivilligt. Är någon då så ingen vill ha förhållande eller sex frivilligt med personen som blir det inget.

  • Anonym (En av dem)
    Anonym (Igen) skrev 2019-10-30 09:06:14 följande:

    Rent kasst, det finns vissa kvinnor och män som aldrig kommer hitta någon. Det kan bero på sjukdom, utseende, personlighet, livsituation mm

    Ett förhållande, eller bara sex, är något man går in i frivilligt. Är någon då så ingen vill ha förhållande eller sex frivilligt med personen som blir det inget.


    Så sant! Och uppskattar så de som inte kommer med klyschor om att det finns någon för alla.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (En av dem) skrev 2019-10-30 08:48:16 följande:
    Att man inte duger som man är.
    Men hur mycket har du försökt? Hur många tjejer har du träffat och som du vet inte tycker du duger? 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Igen) skrev 2019-10-30 09:06:14 följande:

    Rent kasst, det finns vissa kvinnor och män som aldrig kommer hitta någon. Det kan bero på sjukdom, utseende, personlighet, livsituation mm

    Ett förhållande, eller bara sex, är något man går in i frivilligt. Är någon då så ingen vill ha förhållande eller sex frivilligt med personen som blir det inget.


    Är att bli förälskad i någon frivilligt menar du?
  • Anonym (Igen)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-10-30 10:28:34 följande:
    Är att bli förälskad i någon frivilligt menar du?
    Nej, men att välja att ha sex eller inleda ett förhållande med någon.
  • Anonym (En av dem)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-10-30 10:27:23 följande:

    Men hur mycket har du försökt? Hur många tjejer har du träffat och som du vet inte tycker du duger? 


    Jag har tappat räkningen på hur många tjejer jag försökt få en träff med. Jag har försökt hyfsat aktivt i drygt 15 år. Mest irl men även på nätet.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (En av dem) skrev 2019-10-30 09:58:31 följande:
    Så sant! Och uppskattar så de som inte kommer med klyschor om att det finns någon för alla.
    Men då kan du ju lägga det åt sidan då om du inte redan gjort det, eftersom du vet du aldrig kommer hitta någon. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (En av dem) skrev 2019-10-30 10:34:56 följande:
    Jag har tappat räkningen på hur många tjejer jag försökt få en träff med. Jag har försökt hyfsat aktivt i drygt 15 år. Mest irl men även på nätet.
    Du kanske kunde ha lagt den tiden på att försöka bli framgångsrik och känd inom något och på så vis haft lättare att träffa någon, för jag antar du inte är det?
Svar på tråden Vad gör män som aldrig varit med en kvinna förut för fel?