• Svar på tråden BIM Maj 2022
  • Sockerbulle1

    Är det några kvar i gruppen? Glad Har BIM 25/5 och dagarna går så långsamt just nu. Inga särskilda symtom ännu. Tempdipp idag på äl+6. Håller tummarna att den stiger igen. 

  • Paeonia123

    Sockerbulle1 hoppas den stiger snart igen, kanske var en implantationsdip? :)
    Jag har precis haft ägglossning, i måndags enligt NC. Väntar på att tempen ska stiga mer. 


    Nu är det bara att vänta och se :)

  • Sockerbulle1
    Paeonia123 skrev 2022-05-18 06:10:15 följande:

    Sockerbulle1 hoppas den stiger snart igen, kanske var en implantationsdip? :)
    Jag har precis haft ägglossning, i måndags enligt NC. Väntar på att tempen ska stiga mer. 


    Nu är det bara att vänta och se :)


    Den ökade idag! Håller tummarna för att din temp stiger också Glad
  • Preet90
    Sockerbulle1 skrev 2022-05-17 22:23:45 följande:

    Är det några kvar i gruppen? Glad Har BIM 25/5 och dagarna går så långsamt just nu. Inga särskilda symtom ännu. Tempdipp idag på äl+6. Håller tummarna att den stiger igen. 


    När jag blev gravid med min son 2016 så hade jag också en tempdipp och läste sedan någonstans att väldigt få kvinnor i världen får en tempdipp när befruktningen sker så var glad :) 
  • Sockerbulle1
    Preet90 skrev 2022-05-18 11:34:35 följande:
    När jag blev gravid med min son 2016 så hade jag också en tempdipp och läste sedan någonstans att väldigt få kvinnor i världen får en tempdipp när befruktningen sker så var glad :) 
    Det låter positivt! Har dock fått dipp tidigare utan att vara gravid, men är såklart glad att den ökade och inte fortsatte vara låg. Håller tummarna för oss som är kvar! Solig
  • Fagelfri

    Jag har med sen BIM denna månad. tiden sniglar sig fram. Men börjar tyvärr ställa mig in på att det inte tar sig denna gång heller. Så segt! Orkar knappt bli ledsen när jag tänker på det, kanske börjar man acceptera att det kommer ta tid? fast sen när mensen kommer blir jag alltid ledsen ändå?

    håller tummar och tår för oss!

  • Sockerbulle1
    Fagelfri skrev 2022-05-19 00:55:18 följande:

    Jag har med sen BIM denna månad. tiden sniglar sig fram. Men börjar tyvärr ställa mig in på att det inte tar sig denna gång heller. Så segt! Orkar knappt bli ledsen när jag tänker på det, kanske börjar man acceptera att det kommer ta tid? fast sen när mensen kommer blir jag alltid ledsen ändå?

    håller tummar och tår för oss!


    På pricken hur jag känner varje månad. Lyckas alltid bli övertalad av symtom och temp att det är något, sen kommer mensen ändå och jag bli ledsen och besviken fast jag inte trott att det varit något från början. Hamnat i detta mönster och faller dit varenda månad nu. Fortfarande bara äl+8 för mig. 


    Vore så roligt med ett plus men har samtidigt svårt att se det framför mig. 


    Tempen steg ytterligare idag, hoppet smyger sig fram. 

  • anviva

    Hello! Hoppar in här för jag har BIM absolut sista maj ???? Andra försöket och är inställd på att det kommer ta tid, men blir ändå helt besatt(?!) Är också lite fundersam: jag fick positivt äl test i söndags, och om jag känner min kropp rätt (har inte använt hormon-prev på 2 år och väldigt regelbunden cykel + - 1-2 dgr) så var äl i tisdags. Men jag har fortsatt molvärk både igår och idag och blir orolig för att jag kanske ändå fått äl senare? Någon annan som varit med om fortsatt molvärk direkt efter äl? 

Svar på tråden BIM Maj 2022