Mikko

250 visningar
0 svar

Blir kåt när min tjej klär sig sexigt när vi ska ut på krogen. alltid är det nån kille som kommer fram till henne och hon säger inte nej till detta har ett öppet förhållande va en kille som fråga henne om han fick dansa med henne hon sa ja sluta med att han började tafsa på henne då kände jag mig lite kåt utav att han tände på min tjej då sa hon att hon va upptagen även.om vi har öppet förhållande så killen som dansa med min tjej frågade om vi ville komma med på efterfest hos han klart vi gjorde det sluta med att hon klädde av sig framför oss och hon la sig med sina ben som det va i gynstol och sen sa hon vem vill knulla mig först då sa ja det är inte mig du va kåt på så den killen som vi följde med gick fram till henne och började pulla och slicka och ja hörde hon började stöna och se såg ja att han stoppa in kuken i henne och ja blev så jävla kåt så ja gick fram till henne å smekte hennes bröst och slicka henne lite medans han knulla henne gick en stund och sen kom han i henne å det rann ur fittan då gick ja fram till min som kallade tjej och stoppas in den i hennes sperma fyllda fitta har aldrig varit så kåt och kommit så fort som då och sen la vi oss alla tre i sägen för hon ville att ha skulle sova över så på morgonen såg 

Ja att han låg och pulla henne och det fick mig så kåt sluta med att han fick sitt sista knull han fick tai fittan samtidigt som ja tog min tjej i rumpan hon älskade och få stora kukar isig och vi båda spruta i henne nästan samtidigt och hon låg och stöna..bara för vi gjorde det en gång så vill hon göra om detta för hon sa att det va det skönaste och sexigaste hon varit.med om att få vara med två män och känna två kukar i sig 

Aktivitet i gruppen
Ny medlem