Mikko

287 visningar
0 svar

Sjukt att man vill se sin tjej knulla med andra killar det får mig hård och kåt och se min tjej.med nån annan har öppet förhållande men klart att man vill vara med på ett liten hörn hon älskat verkligen detta och hon vill fortsätta med att leta nya killar och hitta på sköna stunder klart att ja blir svart sjuk men älskar och se henne kåt lämnar henne aldrig ensam med någon är alltid med antingen så kollar ja när han knullar henne eller så om hon vill så knullar vi henne båda två om hon vill men hon har aldrig sagt nej till det hon tycker bara att det är så gudomligt skönt har hon sagt när vi båda är i henne och man hör verkligen att hon njuter har aldrig varit med om att hon kommit nån gång men när vi båda va i henne så rann verkligen orgasmen ur henne så lakarnet va helt blött den när vi kom i henne för han fråga om det va ok om att han fick spruta i henne så sa ja att det va ok bara för ja va så kåt hon ville att han skulle lägga satsen i henne hon har p stav så hon kan ej bli gravid  men vi älskar tre kant min tjej sambo och ja blir själv kåt av att hon får nåns annan kuk isig önskar det vore en annan tjej med skulle bli tänd på att hon skulle få två kukar i sig samtidigt som hon skickar en blött fitta ska prata med henne  om det är med på detta skulle va så sexigt och hångla med henne  efter hon slickat skulle själv vilja testa på och se hur det skulle vara och ligga med annan tjej brevid min sambo medan hon blir påsatt av en annan kille tjejen skulle nog bli kåt av att se mig knulla en annan tjej också och vi fyra ska ligga i samma säng så att vi ser vad vi gör.med varann jag och min sambo tjej älskar att vara med andra det höjer vårat sex liv nåt fruktansvärt mycket har aldrig varit så kåt i henne som jag är nu ..hon har blivit helt annorlunda när hon vet att hon får lov att vara med andra men det är hon inte hela tiden för vi har ju lite privat liv men som ja sagt när hon känner behov att va med nån hon har en.killkopis som är intresserad av henne som ja vet att hon vill vara med och ja tänder som fan när ja ser han klä av min tjej speciellt när han smeker av hennes fuktiga trosor dom han kastar till mig konstigt att jag inte blir svartsjuk egentligen men blir kåt när  ja ser han sära på.hrnnes Lena ben och tar fram sin snopp och sakta för in den i hennes blötta fitta blev så kåt på det så ja gick fram och sa att han skulle akta sig lite och det gjorde han å. tryckte in min kuk i henne och hon sa att hon ville suga han medan ja.knulla henne hårt men hon ville att ja skulle sluta bara för hon ville att han skulle fortsätta knulla henne  å det förstår ja fattar inte hur man vill se sin tjej sambo med nån annan egentligen men vi båda blir mer upphetsade av detta...känner nån igen sig i detta ? Eller är ja ensam.

Aktivitet i gruppen
Ny medlem