Kalle

285 visningar
0 svar

Hej.. min fru ska till gynekologen på onsdag. 
Förstår inte varför jag tänder på när hon särar på benen  framför en annan man han är inte speciellt gammal min fru är 42 år min fantasi är sjuk men brukar sitta med henne inne hos gyn men det är ett skynke imellan så jag ser inget. Men när jag sitter där så känner att ja blir hårdare och hårdare när ja vet att hon ligger och särar sina snygga ben och han tar min fru där nere och särar på.hennes röda svullna läppar...hon har absolut inget i mot att göra gynundersökning.men blir lite svart sjuk på att hon har en manlig doktor men hon säger att det inte spelar nån roll men det tycker ja och nu fick hon en ny.tid nästa vecka vet ej varför fråga aldrig... Sjukt att man kan bli kåt av att ens fru blir undersökt av en manlig doktor...så fort hon är klar på gyn och hon tagit på sig kläderna så sätter vi oss o bollen och åker hem så fort vi kommer innan för dörren så hände det nånting konstigt min fru.har aldrig  bett sig så. Hon gick upp på övervåningen och ja va i köket och sen ropa hon på mig ja gick upp då hade hon lagt sig i sängen och lagt upp benen på nånting konstigt sätt som hon låg i en gynstol och va kåt och ja fråga henne varför hon låg just så  då sa hon att hon önskade att ja va hennes doktor men undra varför hon blev så här efter det här besöken men kunde inte motstå henne då jag särade på hennes läppar och gick ner till köket och hämta en stor gurka och förde långt djup i henne  och verkligen lekte hennes doktor och hon blev så attraherad och hon sa att det va det bästa hon hade varit med om..nästa vecka när  hon ska vara på gyn på torsdag så ville hon ha ja skulle knulla i henne.innan och spruta henne långt inne för hon säger då att då är inte risken så stor att det rinner till för det brukar det göra på henne vid beröring så som hon sa till mig då kanske doktor tror att ja är upphetsad fast det är ja inte sa hon men ja sa ju att han kommer hitta fullt av sperma inne i dig och det gjorde han så hon fick gå upp ur gynstolen och tvätta ren sig när nere och efter hon gjort det så fick frun sätta sig i gynstolen och lägga upp sina ben och ja kännde att det började ryka i mina byxor när hon satte sig i stolen och la upp sina ben och drog fram stjärten till gynekologen... Har sagt till min fru att jag känt mig lite upphetsad när hon är hon gyn bara för hon ha en.manligt gynekolog  .. men hon tyckte konstigt nog att det va normalt att ja blev upphetsad  hon sa då att varför tror du att jag ska följa med för.. hon erkände själv konstigt nog att hon ville att ja skulle följa med henne på sina undersökning men dom har ju skynke så man ser inte när dom håller på där nere men bara tanken får mig lite.upphetsade min fru också sa hon när hon ligger i gynstolen sa hon till mig att hon blundar och tänker att det är ja som kör in.mina fingrar och det där instrumentet i henne hon fantisera så skönt å

Aktivitet i gruppen
Ny medlem