Malte

349 visningar
0 svar

Vill ha min sambo och hennes mor i samma säng kanske låter lite perverst..jag å min sambo har ett bra sexliv men hennes mor har visat vissa tecken på att hon är intresserad utav mig på en kräftskiva så satt ja brevid henne i vara och hon la sin hand på min kuk viste inte vad ja skulle säga blev chockad men samtidigt väldigt intill mig och jag gjorde i get för att ta bort hennes hand och det märkte hon..hon fråga min tjej om hon kunde få prata lite ostört med mig och det gick bra..så vi gick ut en sväng för dom hade en stuga utanför vara så vi gick en skogspromenad längst stigen så sa Eva min flickväns mamma att hon ville pröva och ha sex med mig kunde inte säga nej för vi båda var ju kåta så vi la oss inne i skogen och smekte av varann kläderna har aldrig känt mig så kåt förut och har aldrig känt nån så blöt heller inte ens min flickvän så vi hade sex och hon ställde sig på alla fyra och ja tryckte in min kuk långt in i henne och knulla och hon stöna och kom nästan med en gång bara för hon vart så upphetsad och då tog ja ur kuken å stoppa in den i rumpan på henne och hon stönade så som ja aldrig hört henne förut..efter detta sa hon att ja aldrig fick lämna henne men ja sa ju att ja va tillsammans med hennes dotter ...jo ja vet svara hon men hon behöver inget veta ...ne sa ja då det är ju sant ...men sen när vi kom tillbaka så va allt som vanligt och sen ville tjejen lägga sig och blev kåt igen bara för ja tänkte mycket på min tjejs mamma så fick knulla tjejen också så det va en fantastisk kväll ....

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Ny medlem