Inlägg från: Pyrets pappa |Visa alla inlägg
  • Pyrets pappa

    Bara Bajare på FL

    Så var det dax för nervositeten igen.. idag är jag nervös både för att mitt pyre hade bf igår och fortfarande inte kommit och för att det är derby ikväll. vet inte vilket som är värst egentligen...

  • Pyrets pappa

    Jag förskjuter en del av min familj idag, jag vill inte på något sätt förknippas med de idioter som ikväll förstörde en aldeles underbar höstkväll. SATANS MÖRDARE sa Olof Palme en gång, det här var ju inte i närheten av det men ändå... SATANS FOTBOLLSMÖRDARE! Det är rent ut sagt förjävligt att ett gäng småligister ska förstöra för så många. En svart dag för fotbollen, en svart dag för hammarby... Jag ber om ursäkt, inte för att jag behöver men för att jag vill, jag och de flesta andra Hammarbysupportrar har inget att göra med det pack som ikväll förstörde så mycket för så många...

  • Pyrets pappa

    Fast idag såg vi väl inte direkt medgångssupportrar? Vi såg ett gäng slödder som knappast kan kallas supportrar av något slag...

  • Pyrets pappa

    Det var väl efter den incidenten, eller kanske snarare, katastrofen på Råsunda som regleverket stramades upp? Den matchen var liksom droppen som fick bägaren att rinna över för förbundet. Nu lägger de nog inga fingrar emellan längre. Jag räknar iskallt med en bot till hammarby på 250 000, minst två matcher utan publik samt att resultatet 0-3 naturligtvis står sig.

    Poängavdrag känns som en konstig bestraffning, det är något man kan använda sig av om det uppstår liknande situationer som nere i Italien.

  • Pyrets pappa

    Igår morse kl 03:13 föddes min och hustruns son!

Svar på tråden Bara Bajare på FL