• Wilowa

    Vad är det för sexigt med string?

    Det sägs att stringtrosor är sexiga, det tycker INTE jag. Det värsta är när man ser hela alltet sticka upp ur nåns byxor!

    Jag känner mig dessutom inte det minsta sexig i string! Det är inte precis vad jag vill posera i inför min man. Skinkorna som "hänger" ut och stringen upp i rö-n! Osexigt!

  • Svar på tråden Vad är det för sexigt med string?
  • Karobe

    Jag får skavsår mellan skinkorna av string, så det går fetborg. Boxer är hundra gånger trevligare och åker inte in i röven...

    Om era vanliga trosor åker in i röven så har ni köpt en modell som inte riktigt passar tror jag. För mig är det åtminstone så, vissa åker in och andra inte..

  • eilema
    Karobe skrev 2006-09-02 22:05:15 följande:
    Jag får skavsår mellan skinkorna av string, så det går fetborg. Boxer är hundra gånger trevligare och åker inte in i röven...Om era vanliga trosor åker in i röven så har ni köpt en modell som inte riktigt passar tror jag. För mig är det åtminstone så, vissa åker in och andra inte..
    Jo så är det säkert. Det finns så många olika sorters 'vanliga' trosor. Maxi, midi, lågt skurna, högt skurna, brett om rumpan, smalare om rumpan, you name it.

    Där är string en fördel, spelar ingen roll på modellen, de sitter ändå där de ska. Och så länge dom är mjuka och i bomull skaver dom inte, inte på mig iaf. Möjligtvis om de är för små eller alldeles för smala i baken!
    Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • Lillan7704

    Jag tycker string är skönt och jag känner inte av att jag har "en tråd i röven", känns mer som jag inte har några trosor alls på mig och det passar mig ypperligt!
    Sen tycker inte jag heller att det är snyggt när man ser trosorna över byxkanten.. Lika lite om det är string, vanliga trosor eller boxers..

  • The Man

    Tycker att hipsters eller vanlig tangamodell är mycket snyggare o sexigare än string. String är klart överreklamerat!

  • Anonym

    Jag kan inte förklara varför, men jag tycker string känns 80-tal..

  • Anonym

    För det första så torkar man sig väl när man har bajsat!?!?!
    Iaf jag!!!!!

    Sen så tycker jag mindre om string nu.......Tyckte mer om det förr.....

    That´s all folks!!!

    Like what u want!!

  • Anonym (Kille)

    Som Bengt Ohlsson skrev, "Snöre mot bajhålet! Snöre mot bajhålet!"

    Troskant bra mycket snyggare.

  • Micki83

    ja tänk va bra att det stämmer ändå: "smaken är som baken, delad" och hade den inte varit det hade vi inte haft nånstans att lägga det omdiskuterade snöret!!!! (guu va fyndig man är så här på kvällen) Räcka ut tungan


    ♥Alma♥ 060601
Svar på tråden Vad är det för sexigt med string?