Inlägg från: Anonym (T.L.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T.L.)

    Varför slaknar snoppen???

    Hans snopp slaknar. Den klarar en stund, men sen när det gått för han och vi börjar om en stund senare (samma dag) så går det inte alls lika bra. Den bara "somnar" även om HAN är upphetsad.

    Lite frustrerande, när man själv varit nära orgasm vid flera såna tillfällen...och han bara måste dra ut den...

    Vad beror det på??? Är jag oattraktiv??

  • Svar på tråden Varför slaknar snoppen???
  • Anonym (T.L.)

    Vet ej om det har med åldern att göra? Borde väl ej vara så? Han är 43 och jag mkt yngre.

  • Anonym (T.L.)

    Petrus: Jag har bara haft 3 sexpartners i mitt liv, och har inte nån råkoll. Han är min första äldre partner och jag gillar honom enormt mkt. I mitt förra förhållande fanns ej just detta problem, kanske andra...

    Oavsett vilket, ville jag bara kolla om detta är vanligt eller vad det är...

    Är det detta som kallas "potens"?? Aldrig behövt bekanta mig med infon... Så du tror det har att göra med att han är över 40?? När börjar potensen förändras då?

  • Anonym (T.L.)

    Men vi har ej känt varann så länge, det vågar jag absolut inte föreslå nu....

    Ville bara veta vad det beror på. Men han har det grymt jobbigt och stressigt nu iof... Kanske kan va det. Han sa bara att "den lyder inte alltid mina känslor...".....

    HM!

  • Anonym (T.L.)

    Ja, det handlar mest om "den andra" erektionen under samma dag. Då blir den mjuk och hård vartannat liksom, ett herrans "jobbande" på olika sätt, men den ville inte riktigt upp...

    Ja, självklart kan han ju tillfredsställa mig på andra sätt, men eftersom detta aldrig hänt mig förut blev jag bara förvirrad och ställd... Och vi slutade bara...jag la mig och vilade och började grubbla. Som sagt tänkte jag att jag kanske inte är så attraktiv i hans ögon...men då kanske det finns andra orsaker.

    Anonym kvinna: Är prestationsångest vanligt?? Han är ju mkt äldre och borde väl vara trygg och "världsvan" i sin sexualitet (han har tyvärr haft andra innan mig liksom...)? Borde inte detta göra honom säker?

  • Anonym (T.L.)

    Anna conda: Ja, en gång om dagen räcker i vanliga fall...men vi har träffats mest på helgerna och då "tagit igen" veckan....men vi kanske är konstiga?

  • Anonym (T.L.)

    Anonym (men): Hm...alltså jag har ju ingen aning...därför skriver jag här. Men tror inte det behöver vara nåt fel...verkar inte så enligt denna tråd...

  • Anonym (T.L.)

    Hatter: Ja, vi använder kondom men vi hatar den...hm. Vi är ju liksom i början, därför har jag ej börjat med p-medel än.

    kvinna: Du har rätt, man borde sprida ut det... Då hinner han kanske återhämta den där emellan..

Svar på tråden Varför slaknar snoppen???