Inlägg från: Anonym (en till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till)

    Vet inte vad jag ska göra

    Jag är i precis samma situation som dig. Gift, 2 barn och dyngkär i en annan man....

  • Anonym (en till)

    Det är ju lätt för er andra här att döma oss och säga att vi inte ska känna eller bete oss så här. Allt det där vet vi redan. Och skulle jag själv kunna påverka hela situationen så skulle jag radera ut mina känslor för den andra mannen. Jag vill inget hellre än att leva med min man och mina barn resten av vårt liv. Men jag vill leva ett liv där jag har känslor för den jag lever med. Just nu köänner jag inte mycket för min man utan lever kvar mycket för att jag inte vill ta tag i situationen.

    Sen ska man alltid minnas att gräset inte brukar vara grönare på andra sidan. Personligen tänker jag ge detta tid och hoppas att mina känslor för den andra mannen försvinner. Det har inte hänt någonting mellan mig och den andra mannen, mer än blickar.

  • Anonym (en till)

    Anonym (Kille)
    Det där var ett av de sjukaste inläggen jag någonsin läst här....
    Egentligen för patetiskt att ens svara på.
    Snacka om att dra alla killar över en kam.....
    Sen kanske inte någon av oss har planer att gå så långt som att ha sex med den andra mannen, men ett sådant förhållande kanske inte existerar i din hjärna????

Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra