Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

    69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(

    69 är en underbar sexställning självklart ska tjejen ligga överst ser det som en tävling där mannen alltid förlorar d v s att det går för honom först.Älskar att kolla på såna bilder på typ imagefap där tjejen alltid har ett övertag o killen är på väg att komma närsom helst.Tror tjejen har ett mentalt övertag i den ställningen.

  • livserfaren
    livserfaren skrev 2017-06-14 07:20:49 följande:

    69 är en underbar sexställning självklart ska tjejen ligga överst ser det som en tävling där mannen alltid förlorar d v s att det går för honom först.Älskar att kolla på såna bilder på typ imagefap där tjejen alltid har ett övertag o killen är på väg att komma närsom helst.Tror tjejen har ett mentalt övertag i den ställningen.


    Skulle gärna vilja ha era kommentarer o erfarenheter tjejer Har jag inte rätt eller?
  • livserfaren

    69 är en underbar sexställning självklart ska tjejen ligga överst ser det som en tävling där mannen alltid förlorar d v s att det går för honom först.Älskar att kolla på såna bilder på typ imagefap där tjejen alltid har ett övertag o killen är på väg att komma närsom helst.Tror tjejen har ett mentalt övertag i den ställningen.

  • livserfaren
    Anonym (Jaaa) skrev 2017-10-13 22:28:09 följande:

    69:an är bra då den fungerar för heterosexuella såväl som bögar och flator. Har testat den både med killar och tjejer och det fungerar lika bra i alla fall ^^


    utveckla gärna liggställning över eller underst och gärna om du är tjej eller kille,
  • livserfaren
    Anonym (1) skrev 2017-10-14 20:42:57 följande:

    Killen överst är bara bökigt. Har aldrig funkat bra för mig.. men om man tycker 69:an är svår så är tipset att testa att ligga på sidan.

    Vi brukar börja liggandes på sidan ibland, och sen rullar vi ett kvarts varv efter en stund.

    Vissa tycker det är lite svårt att både ge och ta samtidigt så att säga men jag har aldrig riktigt haft det problemet i förhållanden. Skulle säga att det dels är lite av en vanesak!! Övning ger färdighet :)

    Men det är också lite av grejen eller utmaningen med 69:an om man så vill.. Samspelet med partnern när man både ska njuta själv och koncentrera sig på sin partner. Man är liksom tvungen att slappna av om det ska gå bra. Men man lär sig!

    Om man é riktigt obekväm med att ha rumpan nära ansiktet på sin partner kanske 69:an inte är riktigt rätt.


    Ett utmärkt inlägg i tråden kul att det funkar så bra mellan er.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2017-10-16 14:27:45 följande:
    Ett utmärkt inlägg i tråden kul att det funkar så bra mellan er.
    Ok går ni hela vägen och om vem av er orkar hålla sig längst,
  • livserfaren
    Anonym (Yes) skrev 2017-11-23 16:21:34 följande:
    Tycker jag också!

    En del tycker det är svårt, och ja det är det. Men det är grejen liksom. Att ge och ta samtidigt.
    Håller med dig det bästa är väl om det går samtidigt,Önskedröm
  • livserfaren
    Anonym (Yes) skrev 2017-11-29 08:05:23 följande:

    Ja fast för mig personligen är det faktiskt inte det allra viktigaste. Jag kan tycka att 69:an helt klart har sitt existensberättigande ändå, och njuter faktiskt mer av resan än själva målet i den ställningen.

    Har för övrigt mest använt 69:an som förspel. Tycker det är kul när båda bara blir kåtare och kåtare heja tiden.. :)


    Är du tjej eller kille. Nyfiken
Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(