• eisa

    Skulle du bli tillsammans med en kille som hade pyttepytteliten snopp?

    Om ni hade sex under första dejten och du upptäckte detta.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-18 04:02:35:
    Här har ni en länk till små penisar gunther.has-a-small-penis.com/

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du bli tillsammans med en kille som hade pyttepytteliten snopp?
  • eisa
    ajnas skrev 2007-01-18 02:48:17 följande:
    Men jag fattar fortfarande. Om den är så pyttepytteliten...1. Försvinner den liksom inte bland pung och hår (om det inte har avlägsnats förstås, ni ser, jag har lite koll) och grejer?2. går det överhuvudtaget att föra in den i kvinnoöppningen? halkar den liksom inte ur? Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    Hahahahhahahahhhah!

    Under min sjuksköterskepraktik kan säga att jag sett snoppar som försvinner i pungen...
  • ajnas

    Bullfitta

    När jag var typ 14 och lyssnade på radioprogrammet Hassan, gjorde de en busringning till någon byxaffär och frågade om det var modernt med bullfitta. Jag visste inte vad det var och fattade inte riktigt det roliga. Ca 5 år senare sitter jag på biblioteket, och av någon anledning som jag inte minns, får jag klart för mig vad som menas med bullfitta och förstår helt plötsligt det roliga i Hassan-busringningen. Börjar skratta hysteriskt och måste lämna biblioteket.


    Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
  • Lussekatten87

    usch! intryckta,försvinnande snoppar borde bannlysas!

  • Ciccin3
    ajnas skrev 2007-01-18 02:48:17 följande:
    Men jag fattar fortfarande. Om den är så pyttepytteliten...1. Försvinner den liksom inte bland pung och hår (om det inte har avlägsnats förstås, ni ser, jag har lite koll) och grejer?2. går det överhuvudtaget att föra in den i kvinnoöppningen? halkar den liksom inte ur? Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    Jo, alltå jag kände ju NADA. Den va nog mest och nosade vid öppningen liksom. Men han hade väl utvecklat en juck-teknik som funkade, för han kom ju.
    Lit de parade
  • eisa
    Ciccin3 skrev 2007-01-18 02:51:41 följande:
    Men jag fattar fortfarande. Om den är så pyttepytteliten...1. Försvinner den liksom inte bland pung och hår (om det inte har avlägsnats förstås, ni ser, jag har lite koll) och grejer?2. går det överhuvudtaget att föra in den i kvinnoöppningen? halkar den liksom inte ur? Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!Jo, alltå jag kände ju NADA. Den va nog mest och nosade vid öppningen liksom. Men han hade väl utvecklat en juck-teknik som funkade, för han kom ju. Lit de parade
    *viker mig dubbel*
  • ajnas
    Ciccin3 skrev 2007-01-18 02:51:41 följande:
    Men jag fattar fortfarande. Om den är så pyttepytteliten...1. Försvinner den liksom inte bland pung och hår (om det inte har avlägsnats förstås, ni ser, jag har lite koll) och grejer?2. går det överhuvudtaget att föra in den i kvinnoöppningen? halkar den liksom inte ur? Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!Jo, alltå jag kände ju NADA. Den va nog mest och nosade vid öppningen liksom. Men han hade väl utvecklat en juck-teknik som funkade, för han kom ju. Lit de parade
    Men åh vilken misär! Stackars dig! Stackars honom (som inte fattar att han fortfarande är oskuld)!
    Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
Svar på tråden Skulle du bli tillsammans med en kille som hade pyttepytteliten snopp?