• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • Anonym (Kyrkan)

    Jag har onanerat i kyrkan under en gudstjänst en gång. Jag satt själv i bänkraden utöver min morsa. Hon såg vad jag gjorde. 😄

    Jag kanske var runt 11 år gammal.

  • Anonym (Erfaren)

    Jag har inte mycket intressanta saker om runkning att göra eftersom jag utvecklades sent,så så fort jag typ blev "könsmogen" vid typ 16 års ålder så började jag ligga med tjejer på en gång och låg med allt och alla och låg säkert med mer än 150st  på knappt 14 år.

  • Anonym (västeråsaren)

    Drop-in-kö hos frisören när jag var typ 25. Hade stånd i shortsen och kunde inte låta bli att peta till den lite då och då. Upptäcker att den utländska tjejen i typ 15-årsåldern med de stora glasögonen tittar på mig och förmodligen har sett alltihop. Tänkte först resa mig och gå. Men hennes blick sa mig att hon tyckte det var spännande. Eller inbillade jag mig?!
    Satte min axelremsväska lite klumpigt framför och började dra i kuken utanpå shortsen. Hon låtsades titta bort men satt istället och bevakade mig.
    Successivt erkände både jag och hon att vi var medvetna om vad som pågick. Hon tittade på mig och jag på henne. Hennes kinder var flammande röda och hon gjorde  tendenser att sära på benen. Eller åtminstone antyda något åt mig. Hon särade lite grann och lixom tryckte upp sitt underliv som i ett juck!
    Som en blixt från klar himmel kom hennes kille (!!!) gående från en frisörstol, nyklippt. De gick iväg hand i hand men hon sög in mig med blicken och gjorde en min som sa att hon var på G eller ville mig nåt! Gudarna ska veta att jag har fantiserat om henne efter det!!

  • Blattebrud
    Anonym (västeråsaren) skrev 2023-09-25 09:25:38 följande:

    Drop-in-kö hos frisören när jag var typ 25. Hade stånd i shortsen och kunde inte låta bli att peta till den lite då och då. Upptäcker att den utländska tjejen i typ 15-årsåldern med de stora glasögonen tittar på mig och förmodligen har sett alltihop. Tänkte först resa mig och gå. Men hennes blick sa mig att hon tyckte det var spännande. Eller inbillade jag mig?!
    Satte min axelremsväska lite klumpigt framför och började dra i kuken utanpå shortsen. Hon låtsades titta bort men satt istället och bevakade mig.
    Successivt erkände både jag och hon att vi var medvetna om vad som pågick. Hon tittade på mig och jag på henne. Hennes kinder var flammande röda och hon gjorde  tendenser att sära på benen. Eller åtminstone antyda något åt mig. Hon särade lite grann och lixom tryckte upp sitt underliv som i ett juck!
    Som en blixt från klar himmel kom hennes kille (!!!) gående från en frisörstol, nyklippt. De gick iväg hand i hand men hon sög in mig med blicken och gjorde en min som sa att hon var på G eller ville mig nåt! Gudarna ska veta att jag har fantiserat om henne efter det!!


    Sexxxxyyyyy
  • Anonym (Pitt (nästan som Brad))

    När jag gick på gymnasiet så satt jag och en kompis längst bak. När man är så ung så fick man stånd nästan hela tiden. Framför oss satt en av de snyggaste tjejerna i klassen.  Jag fick stånd eftersom jag såg att hon hade på sig tajta jeans och när hon satt så kunde man se hennes röda trosor. Min kompis såg samma sak och vi tittade på varandra uppskattande och i samförstånd. Jag började gnugga kuken genom byxorna och kunde inte slita blicken från tjejens bakdel. Sedan tog jag ut kuken och började runka försiktigt. Såg att min kompis gjorde likadant. Den andra tjejen som satt bredvid tjejen med röda trosor vände sig om och förstod vad vi gjorde. Hon fnittrade lite och precis när hon böjde sig ner för att kolla under bordet, så började jag spruta. Det mesta kom på undersidan av bordet men lite kom också mellan tjejernas stolar. Hon som såg gapade stort av förvåning och sedan fnittrade. Sedan kom min kompis också men han fick det mesta på sin hand. Efter lektionen såg jag att tjejen som såg oss gick direkt på toa. :)

    Jag har mycket mer att berätta. :)

  • Blattebrud

    Det va lite äckligt men historien från frisören e ju mysig

  • Anonym (västeråsaren)
    Blattebrud skrev 2023-09-25 14:02:47 följande:

    Det va lite äckligt men historien från frisören e ju mysig


    Tungan ute Jag har en till, även om det var min kompis och inte jag som gjorde det.. men jag var DÄR!..


    Vi var på sommarkonsert vid en restaurang vid en strand på Värmdö. M spanade in ett gäng tjejer och vi ställde oss nära dem. M ställde sig så nära att hans kuk var precis vid axeln på en söt blondin som satt i en stol. Sen började han "knuffa" henne med kuken lite. Hon tittade till som "vafan!" men han låtsades inte se. Låtsades att det var ryggstödet på stolen som han "kom åt". Då börjar tjejen att luta sig MOT honom.. så han fortsätter och står till slut med kuken mot hennes axel och trycker rytmiskt. Efter en ganska lång stund säger hon, leende och småskrattande "Men ursäkta mig.. alltså.. " typ.. Och han låtsas ursäkta sig "Åh herregud FÖRLÅT!! Jag trodde att det var ryggstödet.. " och det uppstår en rolig situation där hon frågar om han hade skönt och han låtsas bli generad.
    10 minuter senare har de gått genom gångtunneln upp mot bostadsområdet och han tar henne bakifrån vid en sten i skogen! Tungan ute Kompisen var typ 42 och hon var 19! Sen fortsatte de att ses för sex i över 2 år bakom ryggen på sina respektive!
    Ska tilläggas att han är välhängd och hon var grymt impad av hans dong..


    Men det är väldigt typiskt för honom! Han har fått ett butiksbiträde för en liten butik att hänga upp en skylt "kommer snart" och tog henne på kontoret, efter att han hade provat kläder! True story! Jag har träffat tjejen!

  • Anonym (Milla)

    Fyllde 18 och var med hela familjen på en restaurang med disco i Sthlm där vi bodde på hotellet. Minns inte namnet men det var inte långt ifrån Stureplan. Syrrans kille blev packad och hon följde honom till rummet. Efter en timme bad nån mig att gå och hämta syrran. Deras hotellrumsdörr hade inte stängt helt så jag klev in. Då ligger syrrans kille på sängen och runkar den största kuk jag nånsin hade sett och ropar på henne, som står naken i badrummet. Jag hör henne svara att han ska se till att få den riktigt hård. Jag stod kvar en stund och kollade på när han runkade men sen gick jag ner till discot igen. Efter ytterligare en halvtimme kom syrran tillbaka. 


    Nåt år senare berättade jag alltihopa och hon bara skrattade!

  • LindaLove
    Anonym (västeråsaren) skrev 2023-09-29 10:56:28 följande:

    Tungan ute Jag har en till, även om det var min kompis och inte jag som gjorde det.. men jag var DÄR!..


    Vi var på sommarkonsert vid en restaurang vid en strand på Värmdö. M spanade in ett gäng tjejer och vi ställde oss nära dem. M ställde sig så nära att hans kuk var precis vid axeln på en söt blondin som satt i en stol. Sen började han "knuffa" henne med kuken lite. Hon tittade till som "vafan!" men han låtsades inte se. Låtsades att det var ryggstödet på stolen som han "kom åt". Då börjar tjejen att luta sig MOT honom.. så han fortsätter och står till slut med kuken mot hennes axel och trycker rytmiskt. Efter en ganska lång stund säger hon, leende och småskrattande "Men ursäkta mig.. alltså.. " typ.. Och han låtsas ursäkta sig "Åh herregud FÖRLÅT!! Jag trodde att det var ryggstödet.. " och det uppstår en rolig situation där hon frågar om han hade skönt och han låtsas bli generad.
    10 minuter senare har de gått genom gångtunneln upp mot bostadsområdet och han tar henne bakifrån vid en sten i skogen! Tungan ute Kompisen var typ 42 och hon var 19! Sen fortsatte de att ses för sex i över 2 år bakom ryggen på sina respektive!
    Ska tilläggas att han är välhängd och hon var grymt impad av hans dong..


    Men det är väldigt typiskt för honom! Han har fått ett butiksbiträde för en liten butik att hänga upp en skylt "kommer snart" och tog henne på kontoret, efter att han hade provat kläder! True story! Jag har träffat tjejen!


    Skrattande Vi har chattat med varann nån annan gång och någon annanstans! Det där känner jag igen! Jag har en bekant som bor inte så långt från det badet tror jag! Grisslingebadet?
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?