• TinaO

    Har era barn kalsong/trosor under pyjamasen?

    Är bara nyfiken hur ni andra gör? Här tycker pappa en sak & mamma en sak...

  • Svar på tråden Har era barn kalsong/trosor under pyjamasen?
  • Mysluvan

    Funderar och kommer fram till att han varierar och gör som han vill med det.

  • moominmamman

    Utan trosor och kalsonger. I pyjamas bara.. måste ju lufta!!

  • JASS

    Här sover barnen nakna- det skulle de vara på dagarna med omde bara fick...

    /Mamma till barn som är medlemmar i hata-kläderklubben....

  • isolande

    Här sover blöjfria barnet bara i trosorna, hon vägrar pyjamas... Hon byter trosor varje morgon och varje kväll (för att hon själv vill)

  • moi01
    barnensrätt skrev 2007-05-18 20:31:02 följande:

    Japp, här hemma byter vi trosor/kalsonger samt strumpor varje dag, tröja och byxor vid behov...


    Varför ska man nuförtisen byta så ofta nog förstår jag en tonåring kan byt typ varannan dag kallingarna/trosorna med barn varje dag onödigt jag är en ung man o jag byter var 3dje 4de dag kallingar och har haft dem 24 timmar luktar ingenting
  • moi01
    mia maria skrev 2007-05-19 09:00:57 följande:

    Min pojke har kalsipper på sig under pyjamasen, har bara blivit så. Däremot springer han ofta omkring o luftar rumpan på morgonen, men...kanske vore en bra idé att skippa kalsingarna på natten!


    Jag skullle inte kunna sova utan kallingar för kallingarna håller som snoppen på plats tjejer förstår jag att kan sova utan trosor för de har en snippa inget som dinglar på där nere. Men hur kan ni killar som sover nakna eller utan kallingar under pyjamasen är snoppen inte "ivägen" för er eller som att den stör när den dinglar på där :D :D
  • moi01

    Jag sover i bara boxershorts och T-skjorta när jag var liten hadde jag pyjamas utan underbyxor andvände då brief underbyxor

  • Justin
    moi01 skrev 2018-04-02 00:02:57 följande:

    Jag sover i bara boxershorts och T-skjorta när jag var liten hadde jag pyjamas utan underbyxor andvände då brief underbyxor


    När jag var grabb var kalsonger under pyjamasen ett måste och det känns bara skönt att snoppen då hålls på plats och för mamma var det lättare att inte behöva tvätta pyjamasen lika ofta. I min familj skulle snoppen döljas och det kändes också bara skönt.
Svar på tråden Har era barn kalsong/trosor under pyjamasen?