• Anonym (busan)

    Hur stimulerar man en killes anus? (Prostata?)

    Vill testa att ge min kille något nytt när vi har sex eller jag suger av honom.

    Jag brukar egentligen bara stimulera mellan penisroten och anus eller runt anus utanpå. Men jag minns att jag hört någon gång att om man stoppar in ett finger så kan man stimulera killen vid "prostata området" och det ska tydligen vara en fullträff och riktigt skönt för dem.

    Nu undrar jag hur långt in och på vilken sida detta område är (framåt, bakåt? hur långt upp?). Stämmer detta? Hur ska man stimulera? Trycka, pilla, fingra, ut och in eller så?

  • Svar på tråden Hur stimulerar man en killes anus? (Prostata?)
  • Anonym (Killen2)
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-07 22:43:09 följande:

    Fyfan vad vidrigt.

    Jag är kille, hade min tjej vill pilla mig där bak hade jag fan inte blivit glad.

    En gång  försökte en brudfan föra in ett finger där bak, jag kastade bort hennes hand o tappade lusten direkt. Usch är fan inte bög!!


    Bög av att en tjej stoppar in ett finger i röven på dig?? Mycket ska man höra innan öronen ramlar av.
  • Anonym (Har erfarenhet..)

    Jag är tjej, mitt ex älskade att få stimulans där! Han sa att hans orgasm blev superstark av det. Ändå så hittade jag aldrig ngn speciell "punkt" som jag kunde känna med fingret eller så. Utan det var mer bara att fingret var inne och rördes lite in och ut så att säga. Hade också hört att "framsidan" dvs mot magen till, är där själva prostatan finns. Så försökte hålla fingret så att "trycket" från fingret blev lite mer mot framsidan av mannen så att säga, när finget är inuti.

    I övrigt kan jag tipsa om att det är bra att ha väldigt mycket "glid"/blött, när man gör sånt här. Mycket saliv och gärna mkt glidmedel. Är ju extremt obehagligt med torr penetration så att säga. Att smeka/slicka utanpå området, en stund, innan, hjälper också till med avslappningen och upphetsningen. Precis som förspel för oss tjejer! Mitt ex kunde bli sååå upphetsad av det och till slut nästan be mig om att komma in hehehe. :)

    Sen kan man smeka killens könsorgan samtidigt, så kan det bli kraftig orgasm. :)

    Kom ihåg att penetrationen inledningsvis måste ske mkt sakta, efter en stund kan man öka takten lite. Lyhördhet är nyckeln. Lycka till!

  • baktalaren

    Jag har haft några tjejer som har gjort det på mig och det är jätteskönt så länge som man är avslappnad. Om din kille inte är van att bli penetrerad där bak så börja väldigt försiktigt, har du själv erfarenhet av att bli penetrerad analt så hjälper detta att förstå hur det känns i början.

    Börja helt normalt med hand eller mun tills han är ordentligt hård. Om han ligger på rygg är det enklast. Använd helst silikonbaserat glidmedel eller något annat som inte torkar ut. Smek runt anus till dess att han känner sig redo. Sen kan man stoppa in ett finger, stoppa in det långsamt och med din handflata uppåt, tryck in fingret försiktigt och stanna sedan en stund så att han vänjer sig vid fingret. Under tiden kan du stimulera hans penis med munnen eller handen. När han känner sig bekväm kan du känna uppåt mot hans penis, du bör kunna känna en rund form, som undersidan av en boll, det är prostatan. Viktigt här är att killen är upphetsad annars är det svårt att känna något för någon av er. Här gäller det att kommunicera om vad som känns bra. Försök att stryka runt prostatan och notera reaktionerna från killen. 

    Kom ihåg att det handlar inte om att gå in och ut med fingret utan att göra "kom hit" rörelser med fingret inne i honom. Börjar du trycka fingret in och ut blir det en annan känsla som kan vara obehaglig om man inte är van vid den (som analsex). Om han blir obekväm håll bara helt stilla, dra inte ut eller rör någonting, håll bara still. 

    Det kan vara svårt att fokusera på både prostatan och penisen i början, därför kan man föreslå att killen själv tar hand om sin kuk medan du fokuserar på prostatan.

    När killen sedan kommer är det viktigt att man återigen tar det försiktigt på vägen ut. Håll kvar fingret tills han själv känner att det är lämpligt att ta ut det, att dra ut det medan eller kort efter att han kommit är inte att rekommendera utan vänta lite och ta försiktigt ut fingret sedan.

    Lycka till

  • Anonym (Q)

    Är det någon som har prövat att stimulera det området 

  • Anonym (Bullen)

    Att stimulera genom att penetrera anus är ju det bästa som finns, använd mkt glidmedel och kanske en mindre dildo som du sakta för in och ut i anus. Att bli slickad i mellangården och anus är även detta otroligt upphetsande. Du behöver inte gå långt in men gör det sakta och smekande så lär han explodera. Hade du varit min hade jag mer än gärna visat dig och lärt dig. Lycka till och skriv gärna hur det går.

  • Sgtwolf
    Erica27 skrev 2007-06-25 13:31:27 följande:

    Prostatan sitter några centimeter upp i analen, på "framsidan" av väggen om man säger så. De flesta killar ÄLSKAR att bli smekta av ett finger där. Gör det gärna samtidigt som du slickar runt anus och runkar honom med andra handen, han kommer att smälla av då!


    Några cm? Den sitter så långt upp att de flesta fingrar inte når upp att "känna" på den. Möjligtvis att du når upp och kan känna "undersidan"......

    Men ett finger i rumpan stimulerar nerverna som finns i analen. Även urinrör och roten på kuken går bara några mm från tarmväggen........
  • Anonym (Man)
    Sgtwolf skrev 2019-04-23 03:18:14 följande:
    Några cm? Den sitter så långt upp att de flesta fingrar inte når upp att "känna" på den. Möjligtvis att du når upp och kan känna "undersidan"......

    Men ett finger i rumpan stimulerar nerverna som finns i analen. Även urinrör och roten på kuken går bara några mm från tarmväggen........
    Men visst går den ju att känna med ett finger. Jag har själv prövat känna efter var den finns och det har gått att nå in. Och också vid prostataundersökning kan ju läkaren känna på den med sitt finger, så det är nog det normala. Jag har inte fått prostatan stimulerad men jag tänker mig att det inte skulle vara så svårt för frun att göra det. 
  • Sgtwolf
    Anonym (Man) skrev 2019-04-23 07:56:14 följande:

    Men visst går den ju att känna med ett finger. Jag har själv prövat känna efter var den finns och det har gått att nå in. Och också vid prostataundersökning kan ju läkaren känna på den med sitt finger, så det är nog det normala. Jag har inte fått prostatan stimulerad men jag tänker mig att det inte skulle vara så svårt för frun att göra det. 


    Den sitter ung 8cm upp. Det är långt ifrån alla som har ett finger som är längre än 8cm och som når dit.....
  • Anonym (....)
    Sgtwolf skrev 2019-04-23 11:29:58 följande:

    Den sitter ung 8cm upp. Det är långt ifrån alla som har ett finger som är längre än 8cm och som når dit.....




    Visserligen ingen skala på bilden, men men...

    Som ovan nämnde så är det normalt att kunna känna på den med ett finger. Har själv blivit undersökt hos läkaren av en kvinna med rätt små händer. Inga problem att nå den på mig i alla fall.
  • Anonym (Milkmaid)

    De jag har stött på har uppskattat ett lätt tryck och försiktigt smekande från sida till sida med ett finger, jag har helst använt långfingret. Prostatan sitter ca 5 cm (+/-) in, mot buken till. Och känns som en hård , slöt, knöl ca 2 cm i diameter.

    I övrigt gäller ju som alltid vid sex, förspel, förberedelse och kommunikation. Glid, gärna en handske för att ge ännu bättre glid och invänta hans signaler, låt honom bjuda in.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Milkmaid) skrev 2019-04-23 12:28:16 följande:

    De jag har stött på har uppskattat ett lätt tryck och försiktigt smekande från sida till sida med ett finger, jag har helst använt långfingret. Prostatan sitter ca 5 cm (+/-) in, mot buken till. Och känns som en hård , slöt, knöl ca 2 cm i diameter.

    I övrigt gäller ju som alltid vid sex, förspel, förberedelse och kommunikation. Glid, gärna en handske för att ge ännu bättre glid och invänta hans signaler, låt honom bjuda in.


    Har du lyckats få dem till orgasm då? Eller har stimulansen bara förstärkt den vanliga orgasmen?
  • Anonym (Man)
    Sgtwolf skrev 2019-04-23 11:29:58 följande:
    Den sitter ung 8cm upp. Det är långt ifrån alla som har ett finger som är längre än 8cm och som når dit.....
    Det tycks vara lite olika bud hur långt in den sitter. Det kanske varierar mellan män. Sen är det kanske lite svårare att nå den själv än det är för en annan person. Det är lite svårt att få handen i rätt vinkel liksom. De gånger jag har prövat har jag bara gjort det för att testa om jag kan känna den, och det har gått bra. Skulle jag försöka stimulera den till njutning kunde det vara ganska jobbigt kan jag tänka mig. Jag vet inte hur lång och kraftig stimulans det behövs, men jag tänker mig att det behövs en längre stund? 

    Skulle jag stimulera mig själv kanske ett hjälpmedel vore bra. Frun kunde kanske göra det enklare med ett finger. Det är inget som är aktuellt men det är spännande att fundera på vilka möjligheter som finns.
  • Anonym (sky)

    Jag brukade smeka med tjejens anus när hon rider vilket jag tycker är väldigt upphetsande den här gången lät jag fingret glida in nån centimeter hon ålade och vred sig..
    Jag frågade om jag fick ha fingret där ?
    JA JA du får ha fingrat var du vill sa hon och vi fortsatte sedan bytte vi till missionären efter en stund kände jag hennes finger glida in i mitt anus samtidigt som hon säger jasså du gillar det här ..... 
    Jag hann inte reagera utan sprutade i henne...

Svar på tråden Hur stimulerar man en killes anus? (Prostata?)