• Anonym (Maja)

    Ser man brunögat eller??

    Jag undrar om killar ser ens rumphål när man har sex bakifrån.
    alltså om tjejen står på alla 4.. är det fysiskt möjligt??
    isåfall.. det kan ju inte vara så hett att se.. fast dom kanske väljer att titta åt ett annat håll?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-18 10:41:04:
    jag har typ en liten hemorojd som aldrig kommer att försvinna.. den är liten alltså. men tänk om en kille skulle se den,, det skulle vara jättepisamt!

  • Svar på tråden Ser man brunögat eller??
  • Anonym (Maja)
    Ekorrfamiljen skrev 2007-08-18 13:43:42 följande:
    Jag tror att alla killar är lite smyghomo egentligen! Jag menar, rumphål som rumphål.. Om de är så tända på att sätta på sina tjejer i rumpan borde det gå lika bra med en kille.. Eller?
    :D
  • skuttmilf
    Ekorrfamiljen skrev 2007-08-18 13:43:42 följande:
    Jag tror att alla killar är lite smyghomo egentligen! Jag menar, rumphål som rumphål.. Om de är så tända på att sätta på sina tjejer i rumpan borde det gå lika bra med en kille.. Eller?
    Tyvärr bidrar just den uppfattningen du uttrycker att få killar vågar be om att få ngt i rumpan p g a bögnoja. Min uppfattning är att dom flesta killar njuter av att få ngt i rumpan men att dom flesta undviker det p g a folks uppfattning om att en karl är bög om han gillar sånt. Killar har en prostata och det har absolut ingenting med att vara bög att göra om dom gillar rumpor, sin egen eller sin kvinnas.
  • Ekorrfamiljen
    klaas skrev 2007-08-18 13:48:15 följande:
    Nice try Ekorren,men jag låter mig inte provoceras så lätt Jag nöjer mig med att än en gång konstatera att det som sagt är en väldig skillnad.
    Oskyldig Jag var väl inte provokativ? Det var bara ett konstaterande...
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • copycat

    Ärligt talat så tror jag inte att det är många män som njuter av något i rumpan! Inte för att vara rädda för att folk ska tro att de är bög utan för att det inte tilltalat dem! Samma som för oss tjejer...jag vill absolut inte ha nåt där!

  • skuttmilf
    copycat skrev 2007-08-18 14:33:27 följande:
    Ärligt talat så tror jag inte att det är många män som njuter av något i rumpan!
    Jag är övertygad om att dom flesta män njuter av att bli stimulerade där. Det är ju så att prostatan nås bäst där och det lär kunna framkalla en fantastisk känsla om den masseras.
  • Ekorrfamiljen
    skuttmilf: Jag skojade lite! Har man sån bögnoja att man förvägrar sig själv sexuell njutning p.g.a. att någon skulle kunna tro att man är homosexuell så har man nog andra problem att jobba med.
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Valkyriah
    Ekorrfamiljen skrev 2007-08-18 13:43:42 följande:
    Jag tror att alla killar är lite smyghomo egentligen! Jag menar, rumphål som rumphål.. Om de är så tända på att sätta på sina tjejer i rumpan borde det gå lika bra med en kille.. Eller?
    Fast man har väl inte se med bara "hålet" eller?
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • skuttmilf
    Ekorrfamiljen skrev 2007-08-18 14:55:51 följande:
    skuttmilf: Jag skojade lite! Har man sån bögnoja att man förvägrar sig själv sexuell njutning p.g.a. att någon skulle kunna tro att man är homosexuell så har man nog andra problem att jobba med.
    Jag tror många, i alla fall yngre killar, har väldigt mycket bögnoja. Det e bara att gå in och läsa vissa trådar på Flashback så förstår man hur illa det är ställt med fördomarna. Det e väl förmodligen så att dom stimulerar sig själva där bak i ensamhet, en det ska mycket till innan dom ber sin flickvän göra detsamma, åtminstone yngre grabbar
  • mia1980

    Vilken härlig tråd Kul att läsa alla härliga komentarer om allt


    Anonym (Maja) skrev 2007-08-18 10:30:04 följande:
    Jag undrar om killar ser ens rumphål när man har sex bakifrån.alltså om tjejen står på alla 4.. är det fysiskt möjligt??isåfall.. det kan ju inte vara så hett att se.. fast dom kanske väljer att titta åt ett annat håll? TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-18 10:41:04:jag har typ en liten hemorojd som aldrig kommer att försvinna.. den är liten alltså. men tänk om en kille skulle se den,, det skulle vara jättepisamt!
    Ganska vanligt att rumphålet syns när man blir tagen bakifrån. Ingen av de killar jag känner har tyckt att det är jobbigt. Kroppen ser ju på det sättet och sen är det också så att vissa killar tänder på att se...
    Tänk du inte på detta och sexa på och ha det skönt istället.
    Såra mig hellre med sanningen istället för att göra mig lycklig med en lögn!
Svar på tråden Ser man brunögat eller??