• MissJO

    NOVA STAR - Vi som diggar dem!!

    Här kan vi som bara ÄLSKAR Nova Star diskutera kollektionerna och allt vad som nu kan pratas om!!!

    Välkomna!!
    ♥ *Théa* ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-20 22:04:11:
    www.novastar.nu
  • Svar på tråden NOVA STAR - Vi som diggar dem!!
  • MissJO
    regret skrev 2007-09-24 09:34:39 följande:
    Är det den här veckan som nya kollektionen kommer? Så nyfiken på att se den och shoppa!!!
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
     

    vill nuuuuuuuu
    ♥ *Théa* ♥
  • MissJO

    när sjutton skall vi få se dem??


    ♥ *Théa* ♥
  • Sandie12

    missjo; ja du fort gick det inte med dessa kläder...hatar å vänta på grejer!

  • MissJO
    Sandie12 skrev 2007-09-26 18:48:40 följande:
    missjo; ja du fort gick det inte med dessa kläder...hatar å vänta på grejer!
    jaaaag med- kommer dock inte beställa några denna månad- tar det nästa månad- eller månaden efter då dottern inte behöver och en hel del andra saker behövs- skall se hur länge jag klarar mnig!!
    ♥ *Théa* ♥
  • Line80

    Från smallkids nyhetsbrev

    I veckan som kommer (v. 39) ser vi också fram emot en ny kollektion från populära Nova star med tuffa byxor, hoodtröjor, fleecejackor mm. Då vi vet att så många väntar på kläderna lovar vi att lägga upp dem samma dag de kommit.

  • madicken75

    Väntar... ska bli så kul Hoppas dom har någon fleecejacka

  • Line80

    imorgon ska jag gå förbi smallkids på lunchen å se om det kommit in annars ska jag fråga när det kommer för då ska jag vara där först å klämma

  • SofieO
    regret skrev 2007-09-26 22:32:42 följande:
    Vart ligger smallkids butik?
    Den ligger på Östgötagatan 53....(Södermalm)
  • regret

    Har rört mig i de trakterna mycket men aldrig varit där.. måste nog besöka dem någon dag!! :D

Svar på tråden NOVA STAR - Vi som diggar dem!!