V.V.S.-tråden -Våga Vägra Skov! Tråd nummer 9!
Lällas du är för go...du får ge dig själv besöksförbud på bebissidorna på fl ett tag och undvika gravida kompisar osv
Nä jag är inte ledig...blir till helgen...skulle igentligen gått kurs på fredag också, men då har jag atgit mig friheten att "skolka" åker till Stockholm ist, hehe lite olydig får man va Tar igen den dan en annan vecka. Ska bli kul att åka upp till huvudstaden en sväng. Sambon är däruppe nu och jobbar, lyckas han ordna barnvakt på fredag så stannar han kvar på fredag så vi kan umgås med varandra samt våra bröder däruppe.(min bror med sambo har jag bokat möte med, och hans bror bor i Sthlm) Så åker han hem på lördag och jag på söndag
JennyF, sorry, har aldrig hört talas om tryckmätning i tarmen, du verkar få göra massa "spännande" undersökningar Är de rädda att det "spänner" ut och trycker på för mycket i tunntarmen så den kan vidgas o spricka, eller varför gör de ngt sånt? Sök på fråga doktorn på crohns.se, där kan man hita massa gamla frågor (och även ställa egna nya) där kanske det finns ngn info? Berätta gärna mer Hur är det annars?
Dalkulla, stackare, jobbigt att ha ont samt äta kortison sålänge. Har du ngn vetekudde eller en katt? Det är skönt att lägga på ställen man har ont, botar ju inte men lindrar lite iaf.