• Anonym (..)

    Slaknar mitt i och går för snabbt.

    Jag och sambon har börjat få sånt dåkigt sexliv.
    Sambon har alltid haft problem med att han kommer för snabbt, och nu har han även börjat slakna mitt i sexet.
    Förstår inte hur man kan slakna ena sekunden och sen spruta i nästa.
    vad kan detta bero på?
    Sambon säger att det beror på han, men jag vet inte vad jag tror.

  • Svar på tråden Slaknar mitt i och går för snabbt.
  • Anonym (hmmm)

    den heter zoloft recept belagd men kanon bra för mig förutom att det nästan inte är någon ide att försöka att runka det är svårt att få det att gå själv.en va fan man får väll knulla i stället.
    Anonym (..) skrev 2007-10-22 15:33:13 följande:


    Anonym (hmm) Vad för nån medicin *nyfiken*
  • Anonym (..)

    Anonym (hmmm) Beställer man en läkartid då för att ev få det eller? Låter ju som nåt för min sambo, även om jag misstänker en hel del övertalning för att få iväg honom till läkaren.

  • Anonym (..)
    Anonym skrev 2007-10-22 15:35:18 följande:
    Det är säkert prestationsångets han har. Kan ni inte försöka lägga lite mer energi på förspelet och med smek och petting? Då kanske han inte känner sig så pressad?
    Då går det ännu fortare tyvärr
  • Anonym (hmmm)

    jo men det är för nervösa människor eller som för mig som är speedad till tusen utan.men dom funkar skit bra.jag har jämt varit värde lös i sängen.velat prova massor av ställningar och sådant men det har jämt gått för fort om man provade.men nu kan jag.det är värt att prova.
    Anonym (..) skrev 2007-10-22 15:39:41 följande:


    Anonym (hmmm) Beställer man en läkartid då för att ev få det eller? Låter ju som nåt för min sambo, även om jag misstänker en hel del övertalning för att få iväg honom till läkaren.
  • Anonym (..)

    Anonym (hmmm) skrev 2007-10-22 15:47:53 följande:


    jo men det är för nervösa människor eller som för mig som är speedad till tusen utan.men dom funkar skit bra.jag har jämt varit värde lös i sängen.velat prova massor av ställningar och sådant men det har jämt gått för fort om man provade.men nu kan jag.det är värt att prova.Anonym (..) skrev 2007-10-22 15:39:41 följande:
    Ska absolut prata med sambon om detta Visste inte att det fanns tabletter mot detta
  • Lolilla

    Anonym (..) skrev 2007-10-22 15:55:06 följande:


    Anonym (hmmm) skrev 2007-10-22 15:47:53 följande:
    Ska absolut prata med sambon om detta Visste inte att det fanns tabletter mot detta
    Zoloft är en ANTIDEPRESSIV medicin, inga "knulltabletter".
  • Anonym (..)

    Lolilla: Men det kanske kan användas mot andra saker också?

  • Lolilla

    Anonym (..) skrev 2007-10-22 16:09:58 följande:


    Lolilla: Men det kanske kan användas mot andra saker också?
    www.fass.se
    Att det funkat för hmmm beror helt enkelt på att antidepressiv medicin tenderar att minska sexlusten. Han var väl lite "för" på innan han fick zoloften gissar jag.
  • lellitA

    Jag böjar nästan tycka synd om alla dessa killar Viljen press dom har på sig att allt måste vara perfekt Dom ska ha perfekt stånd dom ska komma i perfekt tid dom ska tänka på att tillfredställa kvinnan och se till så att hon får en orgasm gärna innan han kommer men ännu heller precis mitt i kvinnan orgasm. nä jag är inte ett dugg avundssjuk Jag har det bra som kvinna får jag allt säga

  • Anonym (mm)
    lellitA skrev 2007-10-23 19:52:51 följande:
    Jag böjar nästan tycka synd om alla dessa killar Viljen press dom har på sig att allt måste vara perfekt Dom ska ha perfekt stånd dom ska komma i perfekt tid dom ska tänka på att tillfredställa kvinnan och se till så att hon får en orgasm gärna innan han kommer men ännu heller precis mitt i kvinnan orgasm. nä jag är inte ett dugg avundssjuk Jag har det bra som kvinna får jag allt säga
    Hoppas fler har samma tanke, nån gång ibland iaf
  • Anonym (marie)

    Alltså Zoloft ska han nog inte ha det är en antidepressiv medicin som man tappar sexlusten av..min kille åt liknande förrut och han liksom tappade känseln där nere nu har han problem åt andra hållet, har jättesvårt att komma.
    Anonym (..) skrev 2007-10-22 15:18:13 följande:


    Jag och sambon har börjat få sånt dåkigt sexliv.Sambon har alltid haft problem med att han kommer för snabbt, och nu har han även börjat slakna mitt i sexet. Förstår inte hur man kan slakna ena sekunden och sen spruta i nästa. vad kan detta bero på? Sambon säger att det beror på han, men jag vet inte vad jag tror.
  • Anonym (Testa)

    www.primavi.se/manlig_sexualitet/artikel.cfm&F%C3%B6r%20tidig%20s%C3%A4desavg%C3%A5ng

    kolla in den sidan coh testa. Jag vet personligen mångs som har gått igenom samma sak och de där kan verkligen hjälpa.

    Min kille hade samma peoblem innan han träffa mig och nu är de nästan tvärt om på ett bra sätt :)

    Lycka till och kom ihåg att sånt här är väldigt kännsligt så gör ingen stor grej av de så de blir jobbigt..

Svar på tråden Slaknar mitt i och går för snabbt.