• leson76

    Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!

    annikandy skrev 2008-03-10 14:06:28 följande:
    jag ringde och fixade d, himla trevliga. Vilken bra service! Nån som vet hur vuxenstorlekarna är?
    Vad var det som gjorde att du tyckte servicen var så bra? Att du kunde göra tilläggsbeställning till din gamla order? Har du fått bekräftelse?
  • leson76

    Oj, såg precis någonstanns att kläderna för vuxna är små i storlek. Är det er erfarenhet å?

  • leson76
    annikandy skrev 2008-03-10 14:46:58 följande:
    nä tilläggsbeställningar brukar man kunna göra. men dom kollade så allt fanns medans jag pratade med mej. sprang runt och letade efter dom storlekar jag ville ha. dom skulle försöka skicka ordern idag. d tycker jag e bra service.
    Ok, jag fick prata med någon it-kille (!?) och han var väl inte super serviceminded. Nu hoppas jag bara att de drar rät belopp från mitt konto. Trodde att det som fanns att beställa fanns till lager. Oj, då får man hålla tummarna för att allt jag vill ha finns kvar. Han sa inget om det.
  • leson76

    Jag tycker inte de ska ta ut fraktavigft då det inte kom med någon fraktavgift på min första beställningen men de tänkte de visst göra. Han frågade bara om jag ville kansellera beställningen och det vill jag ju inte. Jag är inte bra på att ta skåningar, trots att jag är skåning själv hahahaha

  • leson76
    Hannapanna72 skrev 2008-03-10 15:16:53 följande:
    lesonfast det står ju klart o tydligt på hemsidan att fraktavgiften är 30:-, låg avgift enligt mig. Står också att om man bet. med faktura tillkommer 40:-, det är lika på nästan alla webbshopar då det innebär extraarbete (+ även någon avgift för butiken?) för dem att administrera osv. Själv ringde jag in min order o någon Peter sprang omkring i butiken med mig i luren i letade plagg efter plagg, vilken service! Beställde tröja med trumset till 3-åringen och heldress cirkel, filt cirkel, body vespa samt byxa till bebis. ENDAST 630:- inkl. frakt, snacka om prisvärt!Sååå härlig kvalitet på deras kläder, mjuka o välsydda som tusan! Klara och fina färger, har sedan innan bla tröja med folkabubbla som sonen älskar!
    Det gör det säkert men jag har inte letat info utan fick upp att det skulle vara 0 kr i fraktavgift på min första beställning.
  • leson76
    Hannapanna72 skrev 2008-03-10 15:16:53 följande:
    lesonfast det står ju klart o tydligt på hemsidan att fraktavgiften är 30:-, låg avgift enligt mig. Står också att om man bet. med faktura tillkommer 40:-, det är lika på nästan alla webbshopar då det innebär extraarbete (+ även någon avgift för butiken?) för dem att administrera osv. Själv ringde jag in min order o någon Peter sprang omkring i butiken med mig i luren i letade plagg efter plagg, vilken service! Beställde tröja med trumset till 3-åringen och heldress cirkel, filt cirkel, body vespa samt byxa till bebis. ENDAST 630:- inkl. frakt, snacka om prisvärt!Sååå härlig kvalitet på deras kläder, mjuka o välsydda som tusan! Klara och fina färger, har sedan innan bla tröja med folkabubbla som sonen älskar!
    Nu fick jag samma service :) En stackars tjej som sprang upp och ner mellan lager och butik.

    HannaPanna vilken färg på filt fick du?
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-03-10 17:51:04 följande:
    Nu är jag så spänd på vad som kommer i paketet att jag hoppas det kommer imorgon! Jag hade kunnat köpa mycket mer, men fick lov att gallra lite

    Hade du pratat med dem?
     


    I stort sett inget av det jag beställt fanns MEN det mesta gick att få i andra färger.


    Oj, leverans imorgon. I  slutet av veckan tror jag hon jag pratade med sa.

  • leson76
    annikandy skrev 2008-03-10 21:37:14 följande:
    men dumma, jag skulle lägga till lite i min order IGEN men nu funkar d inte. kommer till välj betalningsmetod men sen kommer d inte fram något mer.
    De har förmodligen satt stopp nu. Verkar haft fullt kaos i butiken idag.
  • leson76
    semlan99 skrev 2008-03-13 11:42:40 följande:
    lollopard kom idag :=)
    Vad kul! Fick du vad du beställt eller beställde du över telefonen?
    Jag var lite sen med att ringa dem så även om jag lade min beställning kl. 10:00 så var 9 av 10 plagg slut. Jag cancellerade. Tycker det är tråkigt när de inte tar beställningarna i turordning OCH har något ordentligt lagersaldo som är kopplat till webbutik och kassa. Kanske mycket begärt av en liten butik...vad vet jag.
  • leson76
    semlan99 skrev 2008-03-13 11:59:13 följande:
    jag fick allt, jag beställde vid lunch på nätet och ringde lite senare på em för att lägga till och då plockade Peter ihop hela min order på telefon.
    Oj, vad bra! Jag beställde mest varor av det lila cirkel-mönstret och det verkar som det gick snabbast.
  • leson76
    annikandy skrev 2008-03-13 13:43:13 följande:
    Jag fick oxå paket från lollopard idag, men fick fel färg på cirkelfilten annars fanns allt med i beställningen.
    vilka fulingar! FlörtNär jag pratade med dem sa de att de endast hade 2 filtar kvar av den blå/lila, när de öppnade butiken.
  • leson76
    annikandy skrev 2008-03-13 14:13:52 följande:
    jag har mejlat till dom nu ang. filten. hoppas man får skicka tillbaka eller sågot sånt, vill inte ha en rosa juh får se man lär juh inte få så mycke pengar för kläderna på trader. känns som d kommer komma en massa lollopard där nu. ångrar att jag köpte cirkelkläderna men men......

    Jag tror det kommer gå jäääääääääääättebra att sälja Lollopard på Tradera. Många som fick nyss om rean för sent och sen bara måste ha en del saker :O)


    History repeats......:)

  • leson76
    tvåsmå skrev 2008-03-14 16:37:18 följande:
    Oh så jag har fått ngt felaktigt ex? fasen, det ser lite ut som man tvättat fel...inte starkt en en rosa ton är det.. och dessutom är det en kortärmad tröja, beställde långärmad... orkar inte skicka tillbaka. Håller på att trassla med en annan leverans av möbler just nu som tar all energi..
    Klart att du ska skicka tillbaka den!!! De måste ju ta på sig fraktkostnaden. De verkar väldigt trevliga de som jobbar där så det ska nog inte vara något problem.
  • leson76

    Sweet funky hade erbjudande i senaste numret av mama...tyvärr har jaag redan hunnit slänga tidningen...någon som kan kolla!?

  • leson76
    Magda78 skrev 2008-03-18 16:52:47 följande:
    "Vi firar påsken med 20% på Svea" står det på hemsidan...
    Tack...men jag tror det var ett annat erbjudande de hade i tidningen...hrm.
    Äsch, ska se om jag inte kan hitta den i pappersinsamlingen :)
  • leson76
    Zvartaliljan skrev 2008-03-18 19:45:02 följande:
    club mama
    Tack Zvartaliljan!!!

    Nu ska det shoppas, tjoho :O)
Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!