• Anonym

    Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

    Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

    Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

    Detta är fortsättningstråd för ...

    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

  • Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (pryd)

    Jag tänder på att bli dominerad o bunden av en yngre kille...typ i 20-årsåldern. Att han tuktar mig och får mig att lyda! Jag tänder också på att bli dragen i håret och att han säger typ sug min kuk dinn lilla slampa...osv.
    Dessutom blir jag enormt upphetsad av vampyrism, typ att bli dominerad o biten...så blodet rinner längs halsen...*ryyyyys*
    Kan erkänna att jag skaffat en blivande KK...som e dominant...o 21 år. Jag e mitten av 30-årsåldern

  • Anonym (Tjej, 24)

    Jag går på högskolan och kan inte tänka mig nåt mer upphetsande än att min gifta lärare som är dubbelt så gammal sätter på mig på hans kontor. Tyvärr är jag på tok för blyg i verkligheten och skulle aldrig våga förverkliga den, haha...

  • Anonym (Showgirl)

    En av mina favoritfantasier går ut på att jag står på en scen, ungefär som på en liten teater. Salongen är mörk men jag kan ändå ana att den är fylld med män som sitter och tittar på mig. I salongen finns även en man som fungerar som någon form av lekledare. Han går runt bland männen i stolarna och samlar in pengar från dem, som de betalar för att se olika saker utspelas på shen med mig som huvudperson. Mannen lutar sig framåt mot männen som visar i hans öra om sina fantasier... sedan ser han till att de får som de vill.
    Till sin hjälp har han ett gäng människor bakom scenen. Knullvilliga pojkar, gubbar, kvinnor, sminköser och stylister.

    De början mjukt. Önskar att jag stylas upp till en skolflicka som sedan ska onanera framför dem. En annan betalar för att jag ska ta en stav till hjälp. Sen blir de lite mer vågade i sina önskemål. De vill ha en äldre man på scenen. En som ska tvinga isär mina ben och visa upp mig för dem i salongen riktigt noggrant. Bära runt mig så att de kan få känna min doft. Inte röra, men lukta. Ju kåtare männen i rummet bli desto grövre saker börjar de betala för.. de bestämmer handlingen helt. Tillsist har de sett till att tio män i olika åldrar knullar mig i alla hål samtidigt, hårt och sanslöst allt för deras nöjes skull. Allting börjar spåra ut. Gubbarna i salongen runkar som galna djur till detta, applåderar och skriker uppmaningar mot scenen. "Knulla henne i munnen båda två.." osv.

    Blir galet kåt av den här fantasin och kommer på nolltid!

  • MiamiVice THE Slyna

    Anonym (Showgirl) skrev 2008-02-02 13:16:51 följande:


    En av mina favoritfantasier går ut på att jag står på en scen, ungefär som på en liten teater. Salongen är mörk men jag kan ändå ana att den är fylld med män som sitter och tittar på mig. I salongen finns även en man som fungerar som någon form av lekledare. Han går runt bland männen i stolarna och samlar in pengar från dem, som de betalar för att se olika saker utspelas på shen med mig som huvudperson. Mannen lutar sig framåt mot männen som visar i hans öra om sina fantasier... sedan ser han till att de får som de vill.Till sin hjälp har han ett gäng människor bakom scenen. Knullvilliga pojkar, gubbar, kvinnor, sminköser och stylister.De början mjukt. Önskar att jag stylas upp till en skolflicka som sedan ska onanera framför dem. En annan betalar för att jag ska ta en stav till hjälp. Sen blir de lite mer vågade i sina önskemål. De vill ha en äldre man på scenen. En som ska tvinga isär mina ben och visa upp mig för dem i salongen riktigt noggrant. Bära runt mig så att de kan få känna min doft. Inte röra, men lukta. Ju kåtare männen i rummet bli desto grövre saker börjar de betala för.. de bestämmer handlingen helt. Tillsist har de sett till att tio män i olika åldrar knullar mig i alla hål samtidigt, hårt och sanslöst allt för deras nöjes skull. Allting börjar spåra ut. Gubbarna i salongen runkar som galna djur till detta, applåderar och skriker uppmaningar mot scenen. "Knulla henne i munnen båda två.." osv.Blir galet kåt av den här fantasin och kommer på nolltid!
    WOW!
  • Anonym (oskyddad)

    Oj, har massa saker jag inte vågar säga:

    1. helt ohämmat oskyddat sex med främmande män. Har levt ut det delvis, inte med okända men med några killar jag vetat varit rena från sjukdomar: medvetet haft oskyddat sex under ägglossning (utan att mannen vetat om det). Jag blir otroligt upphetsad av risken att bli gravid. Ett av mitt livs bästa orgasmer var vid ett sånt tillfälle, när jag kände hur killen kom i mig och jag fantiserade om att det "tog". Han undrade vad som flugit i mig...

    2. att min kropp inte "duger". Få nedvärderande kommentarer om att mina bröst är för små och för hängiga. En kille på en chat berättade för mig hur han varit med en tjej som visat brösten på för honom men att han inte blivit kåt för att dom var för små, och jag blev tänd av det och har fantiserat om att det händer mig.

    3. fantiserar om sex med väldigt förbjunda personer, t ex min kusins 13-åriga dotter. Fantiserar om hur jag förför henne och lär henne allt om sex.

  • Anonym (oskyddad)

    Kom på en till jag måste berätta:

    4. det är ingen fantasi, men jag tänder när mina kompisar berättar om sitt sexliv. Älskar att höra dem berätta vad de gjort, försöker alltid få reda på så mycket detaljer. Sitte roch smeker mig ibland när vi chattar. Har särskilt en kompis som just nu är väldigt slampig - hon har flera kk:s t ex - och målande i sina beskrivningar. Tänder inte på henne direkt, men på hur hon knullar dom.

  • Anonym (Showgirl)

    En annan favoritfantasi är hur jag är sexslav på en herrmiddag. Killarna sitter i vardagsrummet, dricker öl och spelar poker. Några sitter i en soffa och kollar på någon film. Han som har festen har sett till att jag kommit dit. Och när gästerna börjat komma dit.. berättar han för dem om mig samtidigt som han hälsar dem välkommen. Han säger att det ligger en tjej inne i sovrummet som de kan knulla som de vill under kvällen.

    Jag ligger i ett halvupplyst rum avklädd, och killarna går in och ut som de önskar under hela kvällen. Ibland ligger jag lämnad ensam.. men så dyker det upp någon ensamn, eller flera stycken åt gången då och då. Vissa pillar bara lite. Andra särar mina ben och fotar mig med sina mobilkameror.
    De pratar inte med mig, utan bara med varandra. Jag är bara där för deras skull, och ingen de varesig frågar om lov eller vill ha en konversation med.

    Ju senare det blir inpå kvällen desto oftare kommer de in. Jag hör deras röster från vardagsrummet. "Är det någon som vill följa med in och knulla henne lite?" Jag blir knullad av alla på festen under kvällen. Ibland av en i taget, och ibland av alla på samma gång. Ligger helt mör och tar emot mer och mer. Hör av det plingar fler personen på dörren, och de får samma hälsningsmeddelande som de andra. "Det finns förresten en tjej därinne som man kan knulla så mycket man vill.. Välkomna."

    Jag bryr mig inte det minsta om hur många dom är som sprutar sin sats över häcken på mig eller som ber mig kolla upp så att de får fota mig. De har kontrollen helt, och jag älskar det!

  • Anonym (ooo)

    Befinner mig i mitt "hem". Ett rum med väggar av glas där allt som försiggår i rummet filmas både inifrån och utifrån i alla möjliga och omöjliga vinklar. Allt som filmas kan visas i realtid på tv-skärmar inne i rummet. Det är helt tänt inne i rummet och släckt utanför så att man kan se allt utifrån men jag ser inte om någon står där utanför. Min roll i "hemmet" är horans. Jag får snuskigt mycket pengar för att bo i rummet under en period och utsättas för vadsomhelst (förutom permanenta skador och dödligt våld då).

    På kvällen ringer det på dörren och när jag öppnar står min pojkvän och hans hela kompisgäng där. Jag vet vad som gäller och är klädd för uppdraget. Är naken under en tight skjortklänning och har sandaletter med höga stilettklackar. Vi säger inte mycket utan beger oss snabbt till soffan som är vänd mot ena glasväggen. Killarna är snart helt nakna och jag börjar mitt jobb med att suga dem alla till praktfulla stånd, och vid flera tillfällen trycks det in två kukar i min mun samtidigt. Min klänning slits av så att knapparna flyger och mina stora bröst spränger fram. Samtidigt som jag suger börjar två av killarna att slicka mina mörka vårtor. Jag har varit våt i flera timmar medan jag väntat på deras ankomst och nu börjar det droppa om mig.

    Jag slits upp från golvet framför soffan där jag står på knä och två av killarna håller upplyft med särade ben. Min pojkväns stora kuk är den första att penetrera mig och han trycker in den hårt och brutalt och knullar mig en kort stund. Ingen vill komma för tidigt så han byter med nästa kille på tur. Snart har alla fått knulla min fitta utom en. Han sitter i soffan med ståndet redo och jag lyfts över till honom och sänks ned hårt så att han kommer djupt in i mig. Medan jag rider honom känner jag hur hans fingrar masserar min anal. Han kladdar in min kåtolja i hålet och börjar att töja ut mig varvat med att pulla med några fingrar. Utan förvarning får jag helt plötsligt en stor kuk hårt intryckt i min, fram till nu, lättpullade anal. Jag kvider av smärta och kåthet och njuter av att knullas i båda hålen samtidigt. Killen i min fitta börjar att slicka och bearbeta mina bröst medan någon vrider mitt huvud åt sidan. Bakom mig kan jag se att fem av killarna ställt upp sig på rad brevid den som knullar mig bakifrån. De runkar sig själva och jag ser att de ställt upp sig i storleksordning med den största kuken längst bort. Nu väntar en gradvis töjning och jag kvider av kåthet när nästa kille tränger in och börjar tokknulla mig. Han är nära att komma så han motas bort och nästa kille tar över.

    Det spränger och känns outhärdligt och jag är tokkåt om vartannat och när jag börjar skrika får jag plötsligt den största kuken jag sett intryckt i munnen. Den dämpar effektivt mina skrik till sista killen har hårdknullat min anal klart. En liten stund är jag fri från kuk i analen och på tv-skärmen bakom soffan kan jag se min fortfarande öppna anal. Kuken jag har i munnen dras nu ut och jag flämtar och stönar och inser att den här stora kuken ska in i mig här näst och drabbas lite akut av panik. Jag försöker ta mig därifrån men killen som jag rider tar ett fast grepp om mig medan gigantkuken skoningslöst slår in i mig. Jag skriker och stönar och ingen försöker hindra mig. Jag ser hur killarna står runt mig och runkar sina kukar och inget hellre vill än att spruta över hela min kropp.

    När jag tror att jag inte kan ta mer längre lyfts jag plötsligt upp. Gigantkukens ägare är stor och stark och medan jag forfarande är spetsad på honom håller han mina ben särade medan han vänder mig och min exponerade fitta mot glaset. Nu kan jag se alla som står tryckta mot rutan och runkar och jag hör dem skrika "knulla horan" i extas och som i en dröm ser jag hur min pojkvän oljar in sin ena näve. Innan jag hinner reagera har jag hans alla fingrar i fittan och inom ett ögonblick har han tryckt in hela handen. På skärmen ovanför rutan ser jag mig helt uppfylld av gigantkuk i analen och min pojkväns hela näve i fittan. Han knyter näven och jag svimmar nästan och medan han börjar fista mig hårt känner jag sperma landa överallt på min kropp och droppa ned från mina gungande bröst. Tre sekunder av brutal fisting i fittan och hårda juck av gigantkuk i analen och jag kommer i hårda kramper och kvidande skrik.

  • MiamiVice THE Slyna

    Anonym (ooo) skrev 2008-02-03 00:39:10 följande:


    Befinner mig i mitt "hem". Ett rum med väggar av glas där allt som försiggår i rummet filmas både inifrån och utifrån i alla möjliga och omöjliga vinklar. Allt som filmas kan visas i realtid på tv-skärmar inne i rummet. Det är helt tänt inne i rummet och släckt utanför så att man kan se allt utifrån men jag ser inte om någon står där utanför. Min roll i "hemmet" är horans. Jag får snuskigt mycket pengar för att bo i rummet under en period och utsättas för vadsomhelst (förutom permanenta skador och dödligt våld då).På kvällen ringer det på dörren och när jag öppnar står min pojkvän och hans hela kompisgäng där. Jag vet vad som gäller och är klädd för uppdraget. Är naken under en tight skjortklänning och har sandaletter med höga stilettklackar. Vi säger inte mycket utan beger oss snabbt till soffan som är vänd mot ena glasväggen. Killarna är snart helt nakna och jag börjar mitt jobb med att suga dem alla till praktfulla stånd, och vid flera tillfällen trycks det in två kukar i min mun samtidigt. Min klänning slits av så att knapparna flyger och mina stora bröst spränger fram. Samtidigt som jag suger börjar två av killarna att slicka mina mörka vårtor. Jag har varit våt i flera timmar medan jag väntat på deras ankomst och nu börjar det droppa om mig.Jag slits upp från golvet framför soffan där jag står på knä och två av killarna håller upplyft med särade ben. Min pojkväns stora kuk är den första att penetrera mig och han trycker in den hårt och brutalt och knullar mig en kort stund. Ingen vill komma för tidigt så han byter med nästa kille på tur. Snart har alla fått knulla min fitta utom en. Han sitter i soffan med ståndet redo och jag lyfts över till honom och sänks ned hårt så att han kommer djupt in i mig. Medan jag rider honom känner jag hur hans fingrar masserar min anal. Han kladdar in min kåtolja i hålet och börjar att töja ut mig varvat med att pulla med några fingrar. Utan förvarning får jag helt plötsligt en stor kuk hårt intryckt i min, fram till nu, lättpullade anal. Jag kvider av smärta och kåthet och njuter av att knullas i båda hålen samtidigt. Killen i min fitta börjar att slicka och bearbeta mina bröst medan någon vrider mitt huvud åt sidan. Bakom mig kan jag se att fem av killarna ställt upp sig på rad brevid den som knullar mig bakifrån. De runkar sig själva och jag ser att de ställt upp sig i storleksordning med den största kuken längst bort. Nu väntar en gradvis töjning och jag kvider av kåthet när nästa kille tränger in och börjar tokknulla mig. Han är nära att komma så han motas bort och nästa kille tar över.Det spränger och känns outhärdligt och jag är tokkåt om vartannat och när jag börjar skrika får jag plötsligt den största kuken jag sett intryckt i munnen. Den dämpar effektivt mina skrik till sista killen har hårdknullat min anal klart. En liten stund är jag fri från kuk i analen och på tv-skärmen bakom soffan kan jag se min fortfarande öppna anal. Kuken jag har i munnen dras nu ut och jag flämtar och stönar och inser att den här stora kuken ska in i mig här näst och drabbas lite akut av panik. Jag försöker ta mig därifrån men killen som jag rider tar ett fast grepp om mig medan gigantkuken skoningslöst slår in i mig. Jag skriker och stönar och ingen försöker hindra mig. Jag ser hur killarna står runt mig och runkar sina kukar och inget hellre vill än att spruta över hela min kropp.När jag tror att jag inte kan ta mer längre lyfts jag plötsligt upp. Gigantkukens ägare är stor och stark och medan jag forfarande är spetsad på honom håller han mina ben särade medan han vänder mig och min exponerade fitta mot glaset. Nu kan jag se alla som står tryckta mot rutan och runkar och jag hör dem skrika "knulla horan" i extas och som i en dröm ser jag hur min pojkvän oljar in sin ena näve. Innan jag hinner reagera har jag hans alla fingrar i fittan och inom ett ögonblick har han tryckt in hela handen. På skärmen ovanför rutan ser jag mig helt uppfylld av gigantkuk i analen och min pojkväns hela näve i fittan. Han knyter näven och jag svimmar nästan och medan han börjar fista mig hårt känner jag sperma landa överallt på min kropp och droppa ned från mina gungande bröst. Tre sekunder av brutal fisting i fittan och hårda juck av gigantkuk i analen och jag kommer i hårda kramper och kvidande skrik.
    Värsta schyssta porrnovellen..
  • Anonym (ooo)

    "Värsta schyssta porrnovellen.."

    Mina fantasier är alltid hela porrnoveller. Jag måste liksom arbeta mig upp till orgasm. Det funkar inte att "bara" onanera. Så jag har en del smaskiga scenarios på lager som egentligen är variationer på ovanstående tema (grupp, analt och "tvång"). Ibland har det letat sig in incest och djur också som extra krydda och det händer att "gruppen" består helt av kvinnor med diverse tillhyggen..

    Showgirls första bidrag till tråden är t ex helt i min linje och gav mig ett fantastiskt uppslag

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två