Inlägg från: Anonym (Otroligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otroligt)

    Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?

    burret84 skrev 2008-01-18 12:27:01 följande:
    Aha,men vill han att du ska ha blöja typ en vardag oxå elr bara när ni ska "få till det"
    Vet inte, men jag tänker inte bli någon blöjbebis jämt om han nu trodde det. Kan väl låta han straffa mig någon fredakväll ibland kanske. *S*
  • Anonym (Otroligt)
    burret84 skrev 2008-01-18 12:34:27 följande:
    ja det är tufft av dig att ställa upp,!!!jag vet inte själv hur jag hade reagerat om min sambo skull tala om att han vill att jag skull ha blöja. Men ni får väl ha en trevlig fredagskväll ikväll då!!!*S*
    *S* Jag kan skicka en så får du pröva...
  • Anonym (Otroligt)
    blipblop skrev 2008-01-18 14:07:30 följande:
    Hellre att min man vill att jag ska ha blöja än att han ska ha den på sig.
    Är du alldeles säker på det? Vet du hur det känns att gå med rumpan inslagen i plastigt våtvärmande omslag? *S*
  • Anonym (Otroligt)

    plast killen skrev 2008-01-18 16:22:50 följande:


    låter mer och mer som om de e du som gillar de hela... :)Anonym (Otroligt) skrev 2008-01-18 15:37:58 följande:
    Nja, jag försöker kanske hålla humöret uppe på mig själv. Jag kan inte se något upphetsande i det hela i alla fall, även om jag inte är lika störd nu som när paketet kom...
  • Anonym (Otroligt)

    Förlåt jag kan inte skriva så långt just nu. Stygga små flickor får inte använda datorn så jag har dataförbud. Nu duschar han så jag smög in hit i alla fall. Men kommer han på mig så får jag nog smisk på blöjan. Men jag hör av mig...

    Tack för berömmet förresten.

  • Anonym (Otroligt)
    Anonym skrev 2008-01-20 00:19:16 följande:
    Jag tror du fattar mer än vad vill säga, och är intresserad generellt över vad människor tycker om det här. Var ärlig och fråga rakt ut i stället...
    Det är jag och varför skulle jag hitta på det här? Lägg ner så behöver ni inte bry er mer om mig...
  • Anonym (Otroligt)
    burret84 skrev 2008-01-21 09:03:01 följande:
    heja TS!! gick allt bra elr,e karln nöjd nu då?
    *S* Ja det tror jag... Det var lite "annorlunda" kan man väl säga, men inte så himla farligt. Svårt att ta sig själv (och honom) på allvar när man känt varann så länge som vi gjort och vet att "vi inte alls är så här". Men jag var ju stygg då och bar mig barnsligt åt och då fick "pappa" ge mig ett rättvist straff (som innebar att jag fick ha de där "objekten" på mig och gå runt i dem, att jag inte fick något godis och att jag var tvungen att fråga honom om lov om allting. Det glömde jag ju och då blev det lite smisk... Jag vet inte, men nog var han upphetsad alltid när det var dags att älska. Och när han var så kåt så blev jag det också. Däremot kan jag med 100% ärlighet säga att jag inte blev det minsta upphetsad av själva blöjorna. Men jag tyckte inte att det var så farligt att ha dem på sig.

    Så var det.
  • Anonym (Otroligt)
    burret84 skrev 2008-01-21 18:30:16 följande:
    men se så bra,alla nöjda och glada!
    har han funderat på detta länge?
    Jättelänge om jag förstått det rätt. Och det är klart, man kan ju alltid tolka signaler i efterhand. Visst har han kallat mig "bäbis" ibland och sagt "du skulle nog ha lite smisk", men aldrig någonsin försökt göra verklighet av "hotet".
  • Anonym (Otroligt)

    Anonym (-) skrev 2008-01-22 18:43:32 följande:


    Så hur är sexlivet nu då? Om det inte är för en privat fråga såklart!Anonym (Otroligt) skrev 2008-01-22 17:25:09 följande:
    Bra. Men det har det alltid varit.
  • Anonym (Otroligt)

    *rodnar klädsamt* Äh, jag har väl inte gjort något speciellt... Men ibland måste man våga leka lite också. Det här livet blir så jäkla allvarligt annars.

  • Anonym (Otroligt)

    Nej vi är ju olika vi människor, så är det bara...


    Anonym skrev 2008-01-24 07:33:19 följande:
    Jag är avensjuk på er alla som skriver/läser här och visar empati över de fetisher som sin sambo/man/pojkvän kan tänkas ha. Många läser bara rubriken på denna tråd och hoppar över den. Det är bra att öppet kunna diskutera sinna kännslor med sin partner. Vi alla har något som vi bär innom oss. Om det nu är tvättstugan, handklovar eller i detta fall blöjor.Alla är inte så öppna och jag lider för dem som inte kan tänkas ställa upp för sin partner för att testa. Så till trådskaparen, det tog mig 15 min att läsa igenom hela tråden. Men det var det väl värt och ett plus i kanten för att våga testa. För den som inte testar är en fegis eller har i detta fallet ingen empati.
  • Anonym (Otroligt)
    Shadilly skrev 2008-01-25 00:59:22 följande:
    Anonym (gulligt) skrev 2008-01-23 22:12:55 följande:
    Jag vet inte, jag tycker inte att undergivenhet i sexuella rollspel på något sätt krockar med att vara feminist. Alla jag känner till som lever i förhållanden där en är undergiven på något vis gör detta utifrån den undergivna/es gränser. Så i praktiken är det inte den dominanta som har den riktiga makten.
    Jag kan bara hålla med. Jag skulle aldrig vara i ett förhållande som inte byggde på jämställdhet. Vad har det med sex att göra?
  • Anonym (Otroligt)

    *S* Det är väl jättegullepluttigt med en kille som man får ta nattblöja på innan man ska gå och lägga sig. Inte ska du sämmas fö de. Det är helt naturligt.


    Rustibuss skrev 2008-02-08 17:49:35 följande:
    Inte så kul med blöja om man måste ha den vill jag bara meddela.
  • Anonym (Otroligt)
    Pennan87 skrev 2008-02-18 13:34:27 följande:
    Coolt! :) Om du inte vill ha dom TS tar jag gärna dom :D :D Jag ÄLSKAR blöjor å ha på mig!
    *S* Nä du får köpa egna... Min man är som tokig i mig nuförtiden.
  • Anonym (Otroligt)

    Anonym (åh) skrev 2008-02-20 14:51:37 följande:


    Du är så jäkla cool Anonym (Otroligt) skrev 2008-02-20 09:45:33 följande:
    *S* Jag tackar, men så cool är jag inte. Men jag gillar att leka.
  • Anonym (Otroligt)

    Anonym (gulligt) skrev 2008-02-28 18:34:37 följande:


    way cool girl! Och prutta lite också. *S*
    Det där var lite väl...
Svar på tråden Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?